طراحی سایت دندانپزشکی طراحی سایت

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی: طراحی سایت در دنیای امروز یک امر بسیار مهم برای هر کسب و کار است. این مورد دلایل متفاوتی دارد و مهمترین ان استفاده بی سابقه و اسان از فضای مجازی است. به صورتی که 50 درصد از ایرانیان در اخرین آمار، از فضای مجازی استفاده می کنند. این امار اهمیت  بالای فضای مجازی را برای برندینگ و معرفی خود را به وضوح نشان می دهد. بسیاری از کسب و کار ها از وکلا گرفته تا مدارس و اموزشگاه ها رو به سوی ایجاد وبسایت های اختصاصی برای خود کرده اند. این وبسایت ها علاوه بر معرفی کسب و کار ها، امکانات جانبی دیگری را به کاربران نیز عرضه می کند. از جمله ی ان ثبت نمرات در سیستم اموزشگاه ها و مشاهده ی انلاین ان توسط کاربران و دانش آموزان می باشد.

گروه ایران وبر برای طراحی سایت پزشکی، به خصوص طراحی سایت دندانپزشکی برنامه ی ویژه ای دارد. ما در گروه ایران وبر بر آنیم که بهترین و شیک ترین طراحی را در کنار بهترین و جدیدترین کد نویسی در اختیار کاربران قرار دهیم.

ویژگی های طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی، می تواند با توجه به درخواست مشتری، امکانات مختلفی داشته باشد. اما هر سایت دندانپزشکی دارای یک سری موارد اولیه می باشد که باید در نظر گرفته شود. بخشی از این موارد، بخش معرفی، سوابق، مقالات،ارتباط با ما می باشد. اما یکی از ویژگی هایی هایی که می تواند ایران وبر برای سایت دندانپزشکی شما ایجاد کند امکان ثبت نوبت آنلاین است. همچنین می توانید به صورت آنلاین برای هر یک از بیماران پرونده تشکیل دهید. این پرونده به راحتی در دسترس شما خواهد بود و بیماران نیز در صورت درخواست می توانند به صورت آنلاین پرونده و دندان های پر شده و … را ببینند. این سیستم یک سیستم اختصاصی است که توسط گروه ایران وبر طراحی شده است. همچنین برای ثبت نوبت آنلاین این روند قرار گرفته است که کاربر باید مبلغی به عنوان ودیعه قرار دهد که از حضور بیمار اطمینان حاصل نمایید.

طراحی سایت دندانپزشکی

در کنار تمامی این امکانات باید یک طراحی شیک و متناسب با دندانپزشکی نیز برای سایت در نظر گرفته شود. در صورتی که تمامی امکانات یک سایت دندانپزکشی تکمیل باشد اما ظاهری متناسب نداشته باشد، ارزش کار سایت به مراتب پایین می آید. ما در گروه ایران وبر بر این نکته همیشه پافشاری می نماییم که ظاهر مناسب اولین اجر یک دیوار است و اگر درست قرار نگیرد ارزش کل کار پایین خواهد امد.

هدف از طراحی سایت دندانپزشکی چیست ؟

اما هدف از طراحی سایت دندانپزشکی چیست؟ طراحی سایت در حال حاضر روند بسیار مهمی در برندینگ در جامعه ی امروزی است. اما چگونه؟ دنیای مجازی بزرگترین نمایشگاه دنیاست. این که شما در این نمایشگاه خودی نشان بدهید بسیار مهم است. اما چگونه؟

امروزه بسیاری برای انجام امور، در موتور جستجوی گوگل، به جستجو می پردازند. شما با ایجاد یک وبسایت استاندارد دندانپزشکی و بهینه سازی ان می توانید در صفحات اول گوگل به نمایش در ایید و به این صورت مراجعین خود را افزایش دهید. و این یکی از راحت ترین و مهمترین راه های برندینگ در دنیای امروز است.

روند بعد از طراحی سایت دندانپزشکی تا دادن بازده چیست؟

بسیاری از طراحان سایت به طراحی سایت اکتفا می کنند و راه را برای موفقیت وبسایت مورد نظر باز نمی کنند. یکی از نکاتی که بعد از طراحی وبسایت باید به ان توجه کنید سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. این که سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه های جستجو در صفحات اول دیده شود از هنر های علم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. هر چه سایت شما برای گوگل و موتور های جستجوی دیگر بهینه تر باشد بازدید کننده ی بیشتری به وبسایت شما سرازیر می شود و همین مورد در افزایش فروش شما وبرندیگ وبسایت فروشگاهی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

 امکانات اولیه سایت دندانپزشکی در یک نگاه

در حالت کلی هر سایت دندانپزشکی ای امکانات متفاوتی دارد. ما در گروه ایران وبر لیست امکاناتی که شما می توانید در سایت خود داشته باشید را قرار داده ایم که بعد از مشاوره با گروه، امکانات مورد نظر خود را برای سفارش اعلام نماید.

طراحی ریسپانسیو (در صورت درخواست)

سیستم مدیریت مشتری CRM

امکان ارسال نوتیفیکیشن به موبایل و مرورگر ها

امکان استفاده از گالری تصاویر

امکان استفاده از اسلاید شو

امکان درج مقاله

امکان استفاده از سیستم پرسش و پاسخ

امکان رزرو آنلاین نوبت

امکان خبر نامه اختصاصی

و…

نمونه کار های گروه طراحان ایران وبر – طراحی سایت دندانپزشکی

برخی از نمونه کار های گروه طراحان ایران وبر به صورت زیر می باشد:

طراحی سایت انتشارات کلک معلم

طراحی سایت موسسه حقوقی اطلس حامی پارس

طراحی سایت موسسه حقوقی اهورا

طراحی سایت خبر تکنولوژی آریامونز

طراحی سایت تاپ جا

طراحی سیستم جامع وکلا

طراحی سیستم برگزاری آزمون آنلاین

و …

هر کدام از این طراحی ها سبک خاص خود را دارند و بسته به طرح و نوع کسب و کار این طراحی متفاوت خواهد بود. در طراحی سایت دندانپزشکی نیز این مورد در نظر گرفته شده و طراحی کاملا اختصاصی انجام می گیرد.

 

[wp-svg-icons icon=”bullhorn” wrap=”i”] گروه ایران وبر با تکیه بر دانش و تجربه ی خود با کادری جوان و صمیمی بهترین و به روز ترین سایت دندانپزشکی را با هر قابلیتی که شما بخواهید طراحی خواهد نمود. هدف ما رضایت شما ست. شما می توانید برای مشاوره رایگان با گروه ایران وبر همینک با شماره ها موجود در صفحه ی ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. هدف ما رضایت شما است.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.