سئو چیست؟ |اهمیت سئو و بهینه سازی سایت آموزش

سئو چیست؟ |اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

سئو چیست؟ |اهمیت سئو و بهینه سازی سایت :بسیاری از مدیران وب سایت های در حال حاضر به دنبال سئو ی سایت خود می باشند. SEO مخفف Search Engine Optimization می باشد. همانطور که از این اسم بر می آید سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد و عمل سئو باید برای افزایش خوانایی مطالب توسط موتور های جستجو و بالا بردن رنک سایت باشد. با ما همراه باشید تا مقدمات سئو و آنچه باید در سئو ی سایت در کل انجام شود را با هم مرور کنیم. با ایران وبر همراه باشید. بهینه سازی سایت با توجه به اینکه یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه برجسته ساختن سایت و محصولات خود به حساب می اید ، امروزه به عنوان بزرگترین شغل ها در زمینه فضای مجازی و شبکه های مجازی است. اینکه بتوانید سایت خود را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی نمایید و خود را در سطح بالایی از به روز بودن نگه دارید ، موتور های جست و جو علاقه و میل بیشتری به سایت شما داشته و شما را در صدر جست و جو ها به نمایش می گذارند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

search-engine-optimization-chalkboard-ss-1920

با توضیحات مقدماتی در مورد بهینه سازی سایت حالا بهتر است این کلمه و کار هایی کلی در رابطه با آن را بیشتر توضیح دهیم. اگر برای سئو ی سایت خود اقدام کرده باشید حتما می دانید که سئو دارای چند بخش است. دو بخش اصلی سئو، سئوی قالب و سئوی مطالب می باشد. این دو بخش بخش های جدایی ناپذیر هستند و برای داشتن سئو ی بالا باید به هر دو توجه کرد.

سئو چیست؟ |اهمیت سئو

سئو چیست؟ |اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

اما بسیاری که با سئو آشنایی ندارند سئوی وبسایت خود را امری سریع می پندارند. برای مثال بسیاری به یک متخصص سئو مراجعه می کنند و منتظر اند در یک ماه سئو ی سایت خود را به درجات بالا رسانده و با بهترین سایت ها رقابت کنند. در همین ابتدای کار باید بدانید که فرد سئو کاری که وعده ی کوتاه مدت به شما می دهد اصولا از سئو چیزی نمی داند.

پس اولین نکته در مورد سئو

شما باید بدانید که سئو امری بلند مدت است اما در کوتاه مدت هم اثراتش ملموس خواهد بود

از مدت زمان بهینه سازی سایت که بگذریم باید بدانید که سئو هر آن چیزی است که کد ها و مطالب را برای موتور های جستجو بهینه می کند و این موتور ها بهتر می توانند با سایت ارتباط برقرار کنند و در نتیجه رتبه ی شما در بین سایت های همکار بهتر خواهد شد و تا اندازه ای که سایت شما در صفحه های اول، دوم دیده شود.

SEO

البته باید بدانید که سئو مراحل مختلفی دارد. بالاترین مقدار سئو زمانی است که شما با انتشار هر مطلب در هر زمینه ای سایت شما در صفحه اول و

سئو چیست؟ |اهمیت سئو

سئو چیست؟ |اهمیت سئو

در بالاترین جایگاه دیده شود. این میزان سئو مستلزم کار های اصولی و تلاش بسیار است.

اهمیت سئو در تبلیغات

اینکه شما بتوانید صفحات خود را در صدر موتور های جست و جو پیدا کنید علاوه بر اینکه در معروف شدن برند شما تاثیر به سزایی دارد ، باعث خواهد شد تا شما به بهترین شکل در مقابل دیدگان مشتریان بالقوه که منتظر یافتن بهترین فروشگاه و یا بهترین پیشنهاد هستند ،قرار بگیرید. قرار گرفتن در نعرض دیدگان مشتریان در صفحه یک گوگل باعث خواهد شد تا هر انچه برای عرضه دارید به شکلی در معرض دید قرار بگیرد و احتمال فروش ان روز به روز بیشتر شود.

همان بهینه سازی سایت به شما در زمینه های مختلفی کمک می کند که به ترتیب عبارتند از :

هزینه اندک و نتیجه درخشان : امروزه برای اینکه برند های مختلف بتوانند نام خود را بیش از پیش بر سر زبان های دیگران بندازند نیاز دارند تا به تبلیغات کلان پرداخته و خود را روز به روز گسترش دهند. اما باید بدانید که تبلیغات هم راهی سخت و پیچیده بوده در حالی که با هزینه های زیاد ان باعث خواهد شد تا شما نتوانید به بهترین شکل به طور مستمر به تبلیغات بپردازید.

جذاب بودن سایت و فروشگاه شما برای موتور های جست و جو : جذاب بودن سایت و فروشگاه شما برای مشتریان یکی از قسمت هایی است که باعث می شود مشتریان زمانی که به سایت شما مراجعه می کنند با نظر مثبت بیشتری به خرید و یا هر اقدام دیگر بپردازند. اما جذاب بودن برای موتور جست و جو نیز یکی از المان هایی است که قبل از جذاب بودن سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردارست. نمی توان موتور های جست و جو را نادیده گرفت مخصوصا امروزه که کمتر کسانی را مشاهده خواهید کرد که یا از فضای مجازی به دور باشند و یا از موتور جست و جوی غیر اشنا استفاده کنند. پس لازم است تا با کعیار ای موتور جست و جو نیز اشنا بود و سایت خود را در این راستا به پیش برد.

نوعی تبلیغ دائم و مستمر : اگر توجه کرده باشید در ابتدای این بخش به موضوع هزینه اندک و ثمر بخش پرداختیم. سئو و بهینه سازی سایت شما زمانی که بتواند شما را در صدر موتور جست و جو بیاورد ان هم با کلمات کلیدی متعددو دلخواه شما ، این جاست که بدون هزینه تبلیغات شما در صدر قرار داشته و با هر بار سرچ کلمات کلیدی نام شما در ذهن مشتریان ثبت خواهد شد. اگر توجه داشته باشید گران ترین تبلیغات نیز یک روز پایان یافته و از روز بعد از پایان یافتن ان دیگر کسی شما را نخواهد شناخت اما اگر بتوانید تبلیغی مستمر داشته باشید خواهید توانست که به طور دائم در موتور های جست و جو یافت شده و بدون هزینه های زیاد به بهترین شکل موفق شوید.

با این مقدمه شما را با مفهوم آنچه که به نام سئو شناخته می شود آشنا کردیم. امیدواریم که در آینده با مطالب مفید تر  را در راه هدایت سایت خود به صفحات اول به شما یاری رسانیم.

شما می توانید سئوی سایت خود را به متخصصان ایران وبر بسپارید. برای برآرود هزینه و سفارش می توانید به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.