طراحی سایت انتشارات کتاب طراحی سایت

طراحی سایت انتشارات کتاب

در حال حاضر طراحی سایت در همه ی زمینه ها برای بازاریابی و فروش بهتر کاربرد دارد. یکی از مواردی که طراحی سایت مهم است در طراحی سایت انتشارات کتاب می باشد. در طراحی سایت انتشارات کتاب موارد مختلفی مد نظر است. از جمله امکاناتی که برای طراحی یک سایت انتشارات باید در نظر گرفت فروشگاه انلاین کتاب است. این بخش یک بخش اصلی برای طراحی سایت انتشارات کتاب می باشد. در کنار این بخش طراحی سایت و گرافیک کار بسیار مهم است که برای برندیگ و افزایش کاربر مفید می باشد.

طراحی سایت انتشارات

دلیل طراحی سایت برای انتشارات کتاب چیست؟

در طراحی هر سایت مهمترین نکته ای که باید به ان توجه کرد، بازاریابی و برندیگ است. زمانی که شما یک سایت طراحی می کنید قطعا برای فروش بهتر و افزایش درآمد خود این کار را خواهید کرد. اما بازاریابی و برندینگ انتشارات چگونه است؟ بازاریابی و برندینگ در فضای مجازی یک دانش مهم و اساسی است که شروع ان از طراحی یک سایت با کیفیت اغاز می شود و در نهایت با سئو و برندینگ می توانید به جایگاه حقیقی خود دست یابید و فروش خود را افزایش دهید.

ویژگی های طراحی سایت انتشارات چیست؟

در طراحی هر سایتی یک سری المان های خاص باید در نظر گرفته شود برای مثال وبسایت وکالت یک پارامتر هایی را نیاز دارد که وبسایت انتشارات بی نیاز است و وبسایت انتشارات یک سری ویژگی های خاص خود را دارد که وبسایت وکالت و یا وبسایت های پزشکی به آن نیاز ندارند. بنابراین باید ویژگی های کلی را شناخت و برای طراحی بهتر سایت از آن استفاده کرد.

طراحی سایت انتشارات کتاب | سئو سایت انتشارات کتاب | طراحی فروشگاه کتاب - ایران وبر

از ویژگی های سایت انتشارات می توان به :

فروشگاه کتاب برای انتشارات

بخش اخبار روز

بخش ویژه ی کتاب های ویژه

بخش ارتباط با ما

طراحی موبایلی و موبایل فرندلی

استفاده از سیستم نوتیفیکیشن (در صورت درخواست)

استفاده از بخش آزمون آنلاین (در صورت درخواست)

بخش آدرس و تماس با ما

بخش نقشه ی گوگل …

این قابلیت های بخشی از قابلیت های کلی طراحی سایت انتشارات می باشد. قابلیت های اختصاصی دیگر که مد نظر کاربر باشد نیز قابلیت اضافه شدن است.

 

سئوی سایت انتشارات کتاب

سئوی سایت انتشارات کتاب بخش بعد از طراحی سایت انتشارات می باشد. در این بخش باید سایت شما برای گوگل بهینه شود. ابتدا در مورد سئوی سایت بیشتر بدانید. اصلا سئو چه خاصیتی دارد و برای چه سایت نیاز به سئو دارد. سئوی یا SEO مخفف Search Engines Optimization  می باشد. با یک معنی سطحی می توانید معنی بهینه سازی برای موتور جستجو را دریابید. اما چرا باید سایت برای موتور های جستجو بهینه باشد؟

بهینه سازی برای موتور جستجو برای این است که سایت شما در صفحات اول گوگل قرار گیرد و شما بتوانید شغل خود را گسترش دهید و فروش بیشتری داشته باشید. علم سئو به تجربه ی بسیاری نیاز دارد و به سادگی نمی توان به ان دست پیدا کرد. شما با استفاده از خدمات سئو می توانید از تجربه ی چندین ساله ی یک سئو کار استفاده کنید و سایت خود را در گوگل به صفحه اول بیاورید و ان را حفظ کنید. این مهمترین کار پس از ایجاد یک وبسایت است و هر اشتباه در ان باعث عقب افتادن شروع فعالیت حرفه ای شما خواهد شد.

 

طراحی لوگو ی انتشارات کتاب

ایران وبر یک گروه طراحی و خلاق می باشد که در طراحی بهترین ها و در کسب موفقیت یک همراه در کنار شماست. یکی از خدمات گروه ایران وبر، طراحی لوگو اختصاصی می باشد. طراحی لوگو اختصاصی با خلاقیت تمام و مرتبط با موضوع کار شما و اسم شما خواهد بود. شما می توانید نمونه کار های طراحی لوگو ی ایران وبر را مشاهده کنید.

 

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”i”]برای مشاوره ی کامل پیرامون طراحی سایت، طراحی لوگو و سئو وبسایت می توانید از طریق شماره تلفن ما با ما تماس برقرار کنید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.