طراحی سایت با نوتیفیکیشن (notification) طراحی سایت

طراحی سایت با نوتیفیکیشن (notification)

یکی از طراحی هایی که همیشه مورد نظر بسیاری قرار داشته استفاده از نوتیفیکیشن در طراحی کلی سایت است. از قدیم تا به امروز سیستم نوتیفیکیشن به روز شده است و اینک این سیستم بیش از پیش خود را نشان می دهد. با آپدیت های جدید کروم و همچنین سیستم عامل اندروید نقش نوتیفیکیشن یا هشدار ها بسیار پر رنگ شده است. شما با استفاده از این نوتیفیکیشن ها می توانید مخاطبان خود را به سایت بازگردانید و به نوعی یک سیستم بسیار مطلوب برای افزایش بازدهی سایت می باشد. گروه ایران وبر نیز با توجه به روز بودن در تکنولوژی طراحی سایت، این مدل به روز جهانی را به راحتی برای سایت های مختلف اجرا خواهد نمود.

طراحی سایت با نوتیفیکیشن، ظاهری نوین

طراحی سایت با نوتیفیکیشن (notification)

با استفاده از این امکان شما می توانید به راحتی مطالب ویژه ی خود را به همه ی مخاطبان خود ارسال کنید و به محض انتشار تمام مخاطبان شما به صورت لحظه ای از انتشار آن مطلع خواهند شد. این ویژگی برای کروم، موزیلا و اندروید قابل اجرا می باشد. به احتمال زیاد باید تا انتهای سال آماده ی عرضه ی این سیستم برای آی او اس از طرف گوگل باشیم اما در حال حاضر باید به اندروید و مرورگرهای کروم و موزیلا بسنده کنیم. اما با وجود پشتیبانی نشدن سیستم عامل آی او اس تا به اکنون، این ویژگی ، ویژگی قدرتمندی است که بسیاری از کاربران شما را به کاربران دائمی شما تبدیل می کنند.

از نمونه سایت هایی که از مدل جدید نوتیفیکیشن استفاده می نمایند می توان به دیجی کالا اشاره کرد. این سیستم در حین برگزاری مسابقات یورو 2016 و در قالب مسابقات دیجی کالا به کاربران عرضه شد. پس از مسابقات، دیجی کالا از این ویژگی استفاده کرد تا فروش خود را افزایش دهد.

طراحی سایت با نوتیفیکیشن، بازگشت پذیری کاربر

علاوه بر این سیستم جدید نوتیفیکیشن، سیستم نوتیفیکیشن تحت وب به شکل فیسبوک نیز در کنار این سیستم می تواند یک سیستم نوتیفیکیشن پیشرفته را برای سایت شما به همراه داشته باشد.

 

یکی از نمونه کار های گروه ایران وبر سایت آموزشی لیموترش می باشد. برای مشاهده می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

 

آنچه که می تواند سایت شما را متمایز نشان دهد ممکن است همین سیستم باشد. برای مشاوره با ما تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.