طراحی سایت صرافی و exchange | طراحی سیستم صرافی آنلاین طراحی سایت

طراحی سایت صرافی و exchange | طراحی سیستم صرافی آنلاین

طراحی سایت صرافی نیز مانند بسیاری از مشاغل دیگر برای صرافان و صرافی ها از اهمیت زیادی برخوردار است. با طراحی یک سایت مناسب و با امکانات بالا صرافان به راحتی می توانند شغل و کسب و کار خود را گسترش دهند و درآمد حاصل از کسب و کار خود را چند برابر کنند. این که یک سایت صرافی چه امکاناتی باید داشته باشد و ایران وبر برای طراحی یک سایت صرافی چه خدماتی را به شما ارائه می دهد آنچیزی است که در ادامه به آن می پردازیم.

یکی از مهمترین ویژگی های دنیای مجازی در حال حاضر، نقل مکان کردن بسیاری از مشاغل حقیقی به صورت کامل به آن می باشد. بسیاری با توجه به درآمد بالای فضای مجازی بر آن می شوند که تمام سعی و تلاش خود را بر روی آن معطوف کنند.

صرافی ها بخش ویژه ای از کسب و کار خود را از طریق مشتریان و خرید و فروش طی می کنند. هر چه تعداد مشتریان و معاملات بیشتر باشد، سود خالص یک صرافی بیشتر خواهد بود. این یکی از مهمترین دلایلی است که صرافی ها به سوی ایجاد سایت روی می آورند. با ایجاد یک سایت و طراحی مناسب همچنین ایجاد امکانات لازم به راحتی می توان به صورت آنلاین مشتریان زیادی را برای خود به دست آورد و در نهایت آن ها را به مشتریان ثابت تبدیل کرد.

هدف از طراحی سایت صرافی و Exchange

در بالا به صورت مختصر در مورد هدف طراحی سایت صرافی مطالبی بیان شد. مهمترین دلیلی که بسیاری به سمت طراحی سایت روی می آورند افزایش فروش و درآمد است. اما این هدف چگونه با ایجاد یک سایت برای صرافی و در حالت کلی به دست می آید.

بسیاری در حال حاضر برای کار های روزانه به گوگل مراجعه کرده و در گوگل به جستجو می پردازند. برای مثال خرید دلار، ارزانترین صرافی و یا خرید از سایت های خارجی و … . شما با ایجاد یک سایت و سئوی آن می توانید در صفحات اول گوگل به نمایش در آیید. با این روند بسیاری به سمت کسب و کار شما روی می آورند. با ارائه خدمات مناسب می توانید این مشتریان را به مشتریان دائم خود تبدیل کنید و در روز تبادلات فراوانی انجام دهید.

طراحی سایت طرافی چگونه است؟

یکی از مواردی که در ایجاد و راه اندازی یک سایت بسیار مهم است، طراحی و ویژگی ظاهری آن است. یک طراحی خوب می تواند مشتریان بیشتری به سمت شما بیاورد و همچنین مشتریان دچار سردرگمی نخواهند شد. یکی از مهمترین دلایلی که ظاهر بسیار مهم است این است که سایت غرفه ی شما در نمایشگاه جهانی است. شکل و ظاهر نشان دهنده ی جدی بودن و مهم بودن کسب و کار شماست و به مشتریان شما اعتمادی که نیاز دارند را خواهید داد.

طراحی سیستم اختصاصی صرافی های و Exchange

گروه ایران وبر با استفاده از دانش فنی خود و تجربه ی چندین و چند ساله خود، به طراحی سیستم های اختصاصی برای کسب و کار های مختلف می پردازند. از جمله نمونه کار های ما طراحی سیستم های اختصاصی وکلا، سیستم برگزاری آزمون آنلاین می باشد.

سیستم های اختصاصی ایران وبر این امکان را برای شما به وجود می آورند که تمامی امکاناتی که نیاز دارید را در سیستم ارتباط با مشتری سایت خود قرار دهید و این سیستم کسب و کار شما را آسان تر خواهد نمود.

برای مثال شما با سفارش سیستم اختصاصی صرافی می توانید امکانات مختلفی را برای خود داشته باشید. از جمله اقدام سفارش ، پرداخت آنلاین، حسابداری آنلاین، گزارش کامل از سیستم، گزارش کامل تعداد افراد و مراجعات، انجام تحت وب و آسان کار ها، اعمال اپراتور برای سیستم و … را همه در یک سیستم مدرن داشته باشید. برای دیدن نمونه کار های ما در مورد سیستم اختصاصی می توانید سیستم وکلا و سیستم برگزاری آزمون آنلاین ایران وبر را مشاهده کنید.

طراحی سایت صرافی و exchange | طراحی سیستم صرافی آنلاین

امکانات طراحی سایت صرافی

 

امکانات مختلفی در طراحی سایت صرافی در نظر گرفته می شود از جمله ی آن ها می توان به امکانات زیر اشاره کرد.

  •  انتقال اینترنتی ارز به حساب های ارزی
  •  قرار دادن بخشی در سایت جهت اطلاع رسانی به مشتریان در ارتباط با قیمت انواع ارز
  • امکان فروش اینترنتی سکه
  •  اخبار اقتصادی
  • امکان فروش ارز
  • امکان تبادل ارز
  •  امکان ارسال پیامک به مشتریان
  • امکان طراحی سیستم اختصاصی صرافی
  • امکان پرداخت آنلاین از درگاه ها بانکی
  • امکان استفاده از اپراتور های مختلف برای انجام خدمات
  • و…

سئو‌ی سایت صرافی

شاید شما در حال حاضر و در ابتدای امر، اولین باری باشد که با نام سئو رو به رو می شوید اما باید بدانید که یکی از مهمترین بخش ها پس از طراحی سایت و در هنگام طراحی سایت، توجه به اصول سئو می باشد. ما در طراحی های خود اصول اولیه ی سئو را در نظر می گیریم و شما را در رسیدن به صفحات اول گوگل همراهی می کنیم.

 

شما برای استفاده از مشاوره ی رایگان ایران وبر در مورد سئو و طراحی سایت در تهران و سراسر ایران می توانید همینک با ما تماس برقرار کنید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.