آموزش رفع مشکل دریافت نوتیفیکیشن وب سایت ها در گوشی اندروید آموزش

آموزش رفع مشکل دریافت نوتیفیکیشن وب سایت ها در گوشی اندروید

یکی از جدیدترین سیستم هایی که برای وب سایت ها معرفی شده است، سیستم نوتیفیکیشن یا هشدار آنی می باشد. این سیستم به کاربران این اجازه را می دهد که هر زمان که سایت شما آپدیت شد از آپدیت و مطلب جدید آگاه شوند. اما ممکن است بسیاری به دلیل استفاده از کروم و فعال نبودن این هشدار این مرورگر با مشکل دریافت هشدار رو به رو شوند. ما در این آموزش نحوی چک کردن فعال بودن هشدار کروم را آموزش خواهیم داد. با ایران وبر همراه باشید.

برای این که از فعال بودن بخش هشدار کروم آگاه باشید، ابتدا به وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

 

  1. در بخش تنظیمات به بخش برنامه های یا apps مراجعه کنید.آموزش رفع مشکل دریافت نوتیفیکیشن وب سایت ها در گوشی اندروید
  2. سپس به از بین برنامه های chrome  را بیابید. پس از یافتم گروم بر روی آن کلیک کنید تا وارد تنظیمات کروم شوید.
  3. آموزش رفع مشکل دریافت نوتیفیکیشن وب سایت ها در گوشی اندرویددر مرحله ی بعد همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در صورتی که بخش نمایش اعلان ها فعال نیست آن را فعال کنید. (این امکان به صورت پیشفرض ممکن است فعال باشد و در صورت فعال بودن در گزینه تغییری ایجاد نکنید، با این کار از ارسال نوتیفیکشن مطمئن خواهید شد.)آموزش رفع مشکل دریافت نوتیفیکیشن وب سایت ها در گوشی اندروید

به همین سادگی تمامی هشدار ها و نوتیفیکیشن های سایت مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که از کروم برای مروگر استفاده نمی کنید و به جای آن از موزیلا فایر فاکس استفاده می نمایید، همین مراحل را انجام دهید و در بخش انتخاب برنامه به جای chrome موزیلا فایر فاکس را انتخاب نمایید.

این سیستم در طراحی سایت های مختلفی در تهران ، یزد، مشهد، اصفهان، تبریز و سراسر استان های ایران به کار برده شده است. مهمترین ویژگی ای که این سیستم، آسایش کاربران و اطلاع از تمامی مطالب مهم سایت می باشد.

ویژگی های سیستم نوتیفیکیشن ایران وبر را می توانید از این مطلب مشاهده کنید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.