طراحی سایت : اهمیت طراحی سایت گیرا و کاربر پسند چیست؟ آموزش

طراحی سایت : اهمیت طراحی سایت گیرا و کاربر پسند چیست؟

بسیاری از افرادی که در زمینه ی طراحی و کد نویسی سایت فعالیت دارند ممکن است یک توجه کمتری به اصل مهم گرافیک سایت و کاربر پسندی ان داشته باشند.

بعضی از مواقع این موضوع باعث به وجود امدن وبسایتی بسیار نا کارآمد خواهد شد. یکی از موضوعاتی که فردی که سفارش طراحی سایت می دهد و شرکتی که طراحی سایت را انجام می دهد باید به ان توجه کند آن است که گرافیک وبسایت با توجه به کارکرد وبسایت انتخاب شود و دسترسی به بخش های مختلف به راحتی انجام گیرد. با ایران وبر همراه باشید.

[wp-svg-icons icon=”newspaper” wrap=”i”] به طور کلی می توانیم برای طراحی وبسایت موارد کلی زیر را نام ببریم:

[wp-svg-icons icon=”checkmark” wrap=”i”] طرح گرافیکی وبسایت

[wp-svg-icons icon=”checkmark” wrap=”i”] کد نویسی وبسایت

 

[wp-svg-icons icon=”newspaper” wrap=”i”] هر کدام از دو مرحله ی بالا اهمیت خاص خود را دارند. برای مثال نمی توان گفت طراحی وبسایت بسیار مهم است و کد نویسی اهیمت کمتری نسبت به ان دارد یا بالعکس. این که کدام مهمتر است اهمیت چندانی ندارد اما باید بدانید که هر کدام از این دو بخش اگر به خوبی عمل نکند نتیجه ی نهایی نیز به همان میزان افت کیفیت خواهد داشت.

همانطور که در مقدمه بیان شد در این مقاله در مورد طراحی سایت و گرافیک ان بیشتر سخن گفته می شود.

طراحی سایت و گرافیک بسیار به تجربه ی فرد طراح بستگی دارد. یک طراح خوب می داند که علائم و آیکن های هر بخش را چگونه به کار برد و چگونه منو ها را جای دهد. همچنین می داند چگونه علائم گرافیکی مختلف مربوط به سایت را به کار برد تا کاربر به متفاوت بودن این سایت پی ببرد.

همانطور که چندین بار بیان شد، تجربه بسیار مهم است. تجربه برای طراحی را می توان با دیدن طراحی های مختلف زودتر فراگرفت. علاوه بر شکل کلی استفاده از رنگبندی های مناسب و متناسب با هم بسیار مهم است و یک طراح وب نباید از آن غافل شود.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.