تبلیغ جدید اپل برای آیفون 13 پرو | فیلم برداری کامل با آیفون 13 پرو تبلیغات تلوزیونی

تبلیغ جدید اپل برای آیفون 13 پرو | فیلم برداری کامل با آیفون 13 پرو

داستان تبلیغ :

قبل از اینکه برادرش بتواند ضربه زدن به آدم برفی های حیاطشان را تمام کند، یک دختر بچه یکی از ادم برفی ها را نجات می دهد و در فریزر آشپزخانه می گذارد. با گذشت سال، چالش هایی مانند قطعی برق، گرم شدن دمای یخچال و عدم درک خانواده، سرنوشت آدم برفی را به خطر می اندازد، اما در نهایت، با بازگشت تعطیلات و هوای سردتر، دختر می تواند تا دوست یخ زده اش را به بیرون بازگرداند، اما دوچرخه سواری که در حال عبور است آن را له می کند. خانواده او با دیدن غم و اندوه دخترشان، به او کمک می کنند تا ادم برفی را با هم بازسازی کنند. کل فیلم کوتاه با آیفون 13 پرو فیلمبرداری شده است.

بررسی تبلیغ

این یک تبلیغ کاملا غیر مستقیم و تاثیر گذار است. این تبلیغ هیچ محصولی را در مرحله اول تبلیغ نمی کند. شما به یک فیلم کوتاه مواجه هستید. ومتوجه می شوید که آیفون 13 پرو این فیلم را ضبط کرده است. بنابراین به قدرت دوربین و فیلمبرداری این آیفون اپل خواهید رسید.

زمان تبلیغ

زمان تبلیغ 3 دقیقه است. با توجه به این که به صورت مستقیم اپل قصد معرفی نداشته و این که یک فیلم کوتاه مد نظر بوده است، به همین دلیل این زمان با توجه به نوع تبلیغ قابل قبول است.

تاثیرگذاری تبلیغ

این تبلیغ در ابتدا یک فیلم کوتاه خوب است. پس از ان بحث اصلی فیلم برداری شدن با آیفون 13 پرو است. که کاربر با فهمیدن این موضوع تاثیر زیادی دریافت می کند. البته در صورتی که کاربر این موضوع را نیز متوجه نشود، لوگو اپل در انتهای این تبلیغ، برای همراهی با کاربران در ایام کریسمس و ارزوی خوب داشتن برای کاربران، خود به تنهایی کفایت می کند و به نظر هدف اصلی اپل این موضوع بوده است. اما از موقعیت استفاده کرده است و ایفون 13 پرو را هم زیرکانه تبلیغ کرده است.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.