تبلیغ پایان کرونا گوگل | سادگی با انتقال پیام بازاریابی دیجیتال

تبلیغ پایان کرونا گوگل | سادگی با انتقال پیام

کم کم به پایان کرونا نزدیک می شویم. در بیشتر کشور های جهان واکسیناسون در حال انجام است و در برخی واکسیناسیون در مراحل انتهایی ان است. در این حین گوگل تبلیغی مبنی با عنوان “بازگشت به آنچه دوست داشتید!” رو منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

 

بررسی تبلیغ پایان کرونا گوگل

در این تبلیغ ابتدا گوگل کلید واژه هایی که در این مدت برای کرونا استفاده شده بود را در باکس جستجو خود نشان می دهد. سپس در ادامه تبلیغ این موارد را پاک می کند.

در ادامه ویدئو گوگل کلماتی که در به کلمات عادی در دوران کرونا اضافه شد را نشان می دهد. برای مثال آموزش آنلاین و … . در این بخش هم بخش آنلاین و انچه مرتبط با آنلاین شدن و تاثیر کرونا بر کار و زندگی بوده است را پاک می کند. به این صورت تاثیر بازگشت به حالت قبل را نشان می دهد.

همچنین در این بخش از واژه “sweat pants” به معنای شلوار ورزشی استفاده شده است که این کلمه با پاک کردن “sweat” به کلمه “pants” تبدیل شده که معنای شلوار است. در این جمله مفهوم این گونه بوده است در حالا وقت بیرون رفتن و پوشیدن شلوار بیرون از خانه است.

در بخش سوم به نقشه گوگل رفته و با نشان دادن باز شدن مکان هایی که بسته بوده است و تبدیل نشان بسته بودن به باز شدن، تغییر وضعیت را نشان می دهد.

در اخرین صحنه نیز گوگل این واژه را در سرچ خود نشان می دهد: “Covid vaccine near me.” که معنای این جمله ” واکسن کویید نزدیک من است” می باشد.

این تبلیغ در عین سادگی با اهنگی که در خود جای داده، حس آرامش را به کاربر منتقل می کند. یک تبلیغ ساده که با ساده ترین امکانات قابل طراحی و ایجاد است و در نهایت تاثیر بسیار زیاد!

معجزه ی تبلیغ و مشاوره های تبلیغاتی به یک تبلیغ موثر و با ایده ی بسیار زیبا منجر می شود که بازدهی تبلیغاتی شما را چندین برابر می کند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد دیجیتال مارکتیگ به این مطلب مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره تبلیغاتی با گروه ایران وبر تماس بگیرید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.