سئو سایت بین المللی و چند زبانه + درخواست مشاوره رایگان سئو

سئو سایت بین المللی و چند زبانه + درخواست مشاوره رایگان

سایت های بین المللی و چند زبانه نیاز به سئو در سطح جهانی دارند. این نیاز باعث می شود که بخش های مختلف سئو سخت تر از قبل شود. یک سایت با چند زبان، نیاز به سئو در همه ی زبان های مورد نظر دارد. زمان و هزینه سئو سایت چند زبانه همانند چند سایت تک زبانه است. اما باید به نکات مهمی نیز توجه کرد. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می شود. همچنین می توانید مقاله سئو چیست را مطالعه کنید تا اصول سئو را از ابتدا بهتر بدانید. در انتها نیز می توانید به صورت رایگان درخواست مشاوره سئو ثبت نمایید. با ایران وبر همراه باشید.

آیا سرعت سایت شما در همه کشور ها بالا است؟

مادامیکه در یک کشور به فعالیت می پردازید، نیاز به چک کردن سرعت سایت در کشور های دیگر بسیار کمتر است. زیرا کاربر هدف شما در ایران یا هر کشور دیگر است. اما زمانی که هدف سایت شما چندین کشور است. باید در تک تک این کشور ها، سرعت سایت شما مطبوب باشد. برای مثال استفاده از سرور ایران برای سایت های چند زبانه و بین المللی کاری بسیار اشتباه است. زیرا سرعت سایت در کشور های هدف دیگر پایین خواهد امد.

در این موارد بهترین روش برای بالابردن سرعت سایت، استفاده از cdn است. cdn های معروفی همچون کلودفلر می تواند به شما در این امر کمک کند.

آیا تجربه کاربری در همه کشور های هدف یکسان و عالی است؟

یکی از بخش های مهم در هر سایت، تجربه کاربری کاربران است. زمانی که کاربری از هر زبان وارد سایت شما می شود، باید صفحه هدف شما با زبان کاربر همخوانی داشته باشد تا کاربر حس بیگانگی با سایت شما پیدا نکند. به همین دلیل در سایت های چند زبانه، توجه شما باید بیشتر بر روی هر کشور باشد. و صفحات هر کشور به صورت جداگانه طراحی شده باشند.

برای مثال در زبان فارسی، چینش حروف از راست به چپ است و در زبان انگلیسی و کلا زبان های لاتین از چپ به راست است. بنابراین باید طراحی سایت شما هم به گونه باشد که بتواند از این موارد پشتیبانی کند.

آیا کیورد های سئو برای همه کشور ها را از گوگل ترنسلیت به دست اورده ای؟ پس کاملا در اشتباهی

یکی از بخش های مهم در سئو، keyword است. پیدا کردن کیورد مناسب یکی از بخش های بسیار مهم شروع سئو برای شماست. اما خواهشا از گوگل ترنسلیت برای ترجمه کیورد استفاده نکنید. با توجه به تجربیات ما، هر کشور ممکن است یک کیورد خاصی را با توجه به فرهنگ خود سرچ کند.

به همین دلیل است که گفته می شود هر زبان سئو مخصوص خود به صورت جداگانه نیاز دارد و زمانی که شما یک سایت دو یا سه زبانه دارید، به این معناست که شما برای دو یا سه سایت نیاز به سئو دارد.

درخواست مشاوره سئو بین المللی و سایت چند زبانه

شما می توانید برای انالیز رایگان سئو سایت خود ، فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.