مشاوره دیجیتال مارکتینگ – برنامه ریزی اختصاصی کسب و کار بازاریابی دیجیتال

مشاوره دیجیتال مارکتینگ – برنامه ریزی اختصاصی کسب و کار

مشاوره دیجیتال مارکتینگ یکی از بخش های مهم هر کسب و کار چه دیجیتال و چه سنتی است. دیجیتال مارکتینگ یکی از بخش های اساسی برای بازاریابی امروز است. تفاوت اصلی دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی های سنتی، امکان انالیز دقیق تمامی بخش هاست. شما در دیجیتال مارکتینگ در هر بخشی هزینه ای انجام دهید، به راحتی می توانید بازدهی ان را مشاهده کنید و دقیقا بهترین بخش ها برای مارکتینگ را انتخاب کنید.

بخش های مختلف مشاوره دیجیتال مارکتینگ

برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ، باید بخش های مختلفی بررسی شوند و در نهایت با برنامه ای مدون، بتوان بهترین بازدهی را برای کسب و کار به ارمغان اورد. از جمله بخش های مهم دیجیتال مارکتینگ می توان به :

  • طراحی سایت و ظاهر سایت
  • ایمیل مارکتینگ
  • اس ام اس مارکتینگ
  • سئو وبسایت
  • تبلیغات در موتور های جستجو
  • تبلیغات در سایت های ایرانی
  • تبلیغات و جذب از طریق شبکه های مجازی
  • ایجاد لید و سرنخ برای جذب مشتری بهتر
  • انالیز تبلیغات مختلف و استفاده از روش های مختلف برای بهینه سازی هر تبلیغ
  • بررسی دسترسی پذیری سایت با ابزار های مختلف و بهنیه سازی مدام سایت
  • گزارش گیری دقیق از ابزار های مختلف و محاسبه ROI
  • و …

این موارد از بخش های بسیار مهم است که باید در دیجیتال مارکتینگ به ان توجه شود. البته برخی از این موارد با توجه به نوع کسب و کار ممکن است از اهمیت بیشتری یا کمتری برخوردار باشند که در مشاوره و همچنین برنامه ریزی انجام شده، مشخص می شود. همچنین میزان هزینه نیز با توجه به اهمیت نسبت به بودجه اولیه بسته خواهد شد.

چگونه در دیجیتال مارکتینگ می توان همه هزینه را و بازگشت هزینه را محاسبه کرد؟

یکی از بخش های بسیار مهم که در ابتدای این مقاله بیان شد، مزیت محسابه هزینه ها و همینطور سود ها به صورت دقیق در دیجیتال مارکتینگ است. حال سوال اینجاست که چگونه این امر امکان پذیر است؟ ما در بازاریابی به شکل سنتی هم می توانیم بازدهی را مشاهده کنیم بنابراین دیجیتال مارکتنیگ چه مزیتی دارد؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ 🤝 برنامه ریزی اختصاصی کسب و کار

این سوالات، سوالاتی است که ممکن است بسیاری با ان رو به رو شوند. خب بهترین حالت توضیح یک مثال است. شما یک شرکت هستید و در اتوبان همت، حکیم، ابشناسان و… تبلیغ بنری در سطح شهر داده اید. پس از این تبلیغات، فروش شما بیشتر می شود، اما ایا شما می توانید بگویید که کدام یک از بنر های تاثیر بیشتری داشته است. یا اینکه هر کدام از این بنر های به صورت جداگانه چه تاثیری داشته و کدام از همه بدتر بوده تا در اینده ان جایگاه را سفارش ندهید. این امر در بازاریابی سنتی به هیچ عنوان میسر نیست اما دیجیتال مارکتینگ بسیار متفاوت است. شما به راحتی می توانید بازدهی هر تبلیغ را مشاهده کنید حتی در صورتی که مشتری شما حضوری جنسی خریداری کرد و از طریق بنر شما امده بود، با روش های مختلف از منبع خرید و مارکتینگ آگاه شوید.

سئو در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سئو به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو است. سئو باعث می شود که بدون هیچ هزینه ای سایت شما در صفحات اول گوگل قرار گیرد و کاربران بدون هیچ هزینه ای از طرف شما به سایت شما امده و درامد کسب کنید.

البته در مقاله “سئو چیست؟” به صورت کامل، سئو و مباحث مرتبط با ان را توضیح داده ایم.

مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ

شما همینک می توانید شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما برای مشاوره ابتدایی به صورت کاملا رایگان با شما تماس برقرار کنند. در این مشاوره به صورت رایگان تمام بخش هایی مورد نیاز شما بررسی شده و پیشنهاد های مناسبی با توجه به کسب و کار شما، به شما داده خواهد شد.

برآورد قیمت و هزینه دیجیتال مارکتینگ

هزینه دیجیتال مارکتینگ بستگی به اهداف شما و کسب و کار شما دارد. بنابراین شما برای دریافت قیمت دیجیتال مارکتینگ می توانید در بخش مشاوره، شماره تماس خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کرده به صورت کامل در کنار مشاوره هزینه نیز اعلام خواهد شد.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.