پاسخ گوگل: آیا بولد کردن کلمات به سئو کمک می کند؟ سئو

پاسخ گوگل: آیا بولد کردن کلمات به سئو کمک می کند؟

یکی از بحث های مهم بولد کردن کلمات است. بولد کردن کلمات و تاثیر ان در سئو تا به امروز به صورت حدس و گمان بود اما در حال حاضر با پاسخ بله گوگل به تاثیر ان ، کاملا با اطمینان می توان اهمیت بولد کردن کلمات را دانست. در ادامه به پاسخ گوگل به تاثیر بولد کردن کلمات بر سئو خواهیم پرداخت.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

جان مولر از گوگل بولد کردن کلمات پاراگراف و تاثیر ان در سئو را تایید کرد. جان مولر که به برخی سوالات کاربران به طول معمول پاسخ می دهد، در مورد تاثیر بولد شدن کلمات سخن گفت.

جان مولر در مورد تاثیر بر سئو، ابتدا با پاسخ بله شروع کرد اما در ادامه افزود:”که این تاثیر مثبت بستگی به بقیه متن و مقاله خواهد داشت.”

بولد کردن کلمات برای سئو

جان مولر در مورد تاثیر کلمات بولد بیان می کند که ما به دنبال یافتن، مفهوم و کلمات مهم یک مقاله هستیم. این کار را حتی بدون بولد کردن کلمات نیز به خوبی انجام می شود اما با بولد شدن کلمات، ربات ها به خوبی می توانند کلمات کلیدی را بیابند و بتوانند متن را درک کنند.

جان مولر: از بولد بیش از حد استفاده نکنید!

جان مولر در مورد پاسخ خود می گوید که ممکن است این پاسخ باعث کج فهمی شود. به این معنا که بسیاری برای استفاده از ان کل متن را بولد کنند و به همین ترتیب بخواهند سئو صفحه خود را افزایش دهند. باید توجه داشته باشند که در صورتی که کل متن بولد شود، هیچ تفاوتی برای گوگل نخواهد داشت و هیچ ارزش اضافه ای به ان اضافه نخواهد شد.

انچه که برای موتور های جستجو مهم است استفاده از مارک اپ های مختلفی است که باعث شود کلمات مهم از بقیه کلمات جدا شوند و به این صورت گوگل می تواند به خوبی به این کلمات ارزش بیشتری بدهد.

باید توجه داشت که با تمام این توضیحات، انچه برای گوگل مهم است محتواست. در این بحث نیز جان مولر چندین مرتبه در مورد بقیه مطالب سخن می گوید. به این معنی که مطالب باید به خوبی نوشته شده باشند. استفاده از تکنیک های بولد کردن و… کمک می کند که بتوانید به خوبی به گوگل مفهوم متن خود را بفهمانید و در نهایت این موضوع به افزایش سئو ختم خواهد شد.

بولد کردن برخی کلمات به گوگل می گوید که این کلمات برای من ارزش دارد و گوگل نیز در صورتی که بقیه جملات با ان در ارتباط باشند، کلمه مورد نظر شما را ارزش می دهد. بدون بولد کردن، گوگل می تواند با درک خود هر کلمه ای را برای متن شما انتخاب کند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.