استراتژی تبلیغاتی اپل در تبلیغ آیفون 12 بازاریابی دیجیتال

استراتژی تبلیغاتی اپل در تبلیغ آیفون 12

“نترس، گوشیت آیفونه!” این شعارِ جدیدترین تبلیغ اپل برای گوشی آیفون 12 است. قبلا در مورد یک سری ترفند در تبلیغات صحبت کرده بودیم. امروز قرار است آخرین استراتژی تبلیغاتی اپل در تبلیغ آیفون 12 را بررسی کنیم.

استراتژی تبلیغاتی آیفون

در تبلیغی که گفتیم اپل می خواهد صاحبان آیفون 12 در هنگام بروز فاجعه آرام باشند. و این شعاری ست که در ویدئوی تبلیغاتی خود استفاده میکند : “Relax, it’s iPhone” . برای همه ی ما پیش آمده که دائم نگران سر خوردن گوشی آیفونمان از دستمان باشیم. اما اپل با رونمایی از گوشی جدید خود، یعنی آیفون 12 با طراحی قدرتمندش مقاومت و استحکام این گوشی را به نمایش گذاشت. به همین منظور دو ویدئوی جذاب تبلیغاتی درست و منتشر کرد. با همین حرکت استرس و نگرانی کاربران خود را از بین برد.

ویدئوی تبلیغاتی آیفون

یکی از این ویدئو ها مربوط به زمان آشپزی و دیگری مربوط به زمانیست که شخص در حال پیاده روی در خیابان است. در واقع اپل، میخواهد دوام این گوشی را حین اتفاقاتی چون ضربه خوردن و زمین خوردن گوشی را نمایش دهد. ویدئوی اول صحنه ی پختن کیک است که در آن صاحب تلفن، روی گوشی آرد میریزد ، آن را به این طرف و آن طرف میکوبد و حتی اجازه می دهد با ظروف کثیف داخل سینک بیفتد. حتی وقتی کثیف شد گوشی را با آب میشوید ، اقدامی که اکثر دارندگان آیفون قبلاً جرات انجامش را نداشتند!

 

 

 

ادعای آیفون در این تبلیغ

این ویدئوهای تبلیغاتی بر این ادعا صحه میگذارند که آیفون 12 دارای سخت ترین نمایشگربین گوشی های هوشمند است. در کلیپ دوم، زنی را میبینیم که گوشی از دستش سر میخورد. آن را در هوا میگیرد اما باز می افتد و این روند بارها با حرکت آهسته تکرار میشود. نهایتاً گوشی به زمین می افتد و شخص گوشیِ سالم را از زمین بر میدارد و فوت میکند. مکالمه ی تلفنی اش را ادامه میدهد و ریلکس مسیر خود پیش میگیرد. و اینجاست که شعار تبلیغ، ظاهر میشود. ریلکس باش، آیفونه! این، استراتژی تبلیغاتی اپل در تبلیغ آیفون 12 را نشان میدهد.

تاثیر گذاری

ترکیب این شعار مناسب و به جا ، با فیلمبرداری حرفه ای و موسیقی جذابش این تبلیغ را بسیار تاثیر گذار کرده است. حتی اگر از کاربران آیفون نباشید قطعا و حتما جذب این آگهی تبلیغاتی خواهید شد. این خودش یک استراتژی تبلیغاتی مهم و برجسته است. تاثیر گذاری!

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.