تبلیغ کیا از سلبریتی تا افراد ناشناس : کاهش هزینه ، افزایش تاثیر بر مخاطب تبلیغات خلاقانه

تبلیغ کیا از سلبریتی تا افراد ناشناس : کاهش هزینه ، افزایش تاثیر بر مخاطب

خودروسازی کیا همانند بسیاری از خودرو سازی های جهان، در امریکا با شروع فصل جدید Super Bowl 2020 تبلیغی با سلبریتی این ورزش یعنی Josh Jacobs ضبط کده است. در این تبلیغ جاش به محله ی قدیمی خود رفته و با ورژن جوان تر خود صحبت می کند.

در این تبلیغ جاش به ورژن جوان تر خود این توصیه را می کند:

josh, It’s going to be hard growing up homeless. But you got to believe in yourself

جاش غریب و بی خانمان بزرگ شدن سخته اما باید به خودت ایمان داشته باشی!

پس از این گفته جاش به زمین Super Bowl پا می گذارد!

حال این تبلیغ یک بخش از کمپین و هدف تبلیغاتی کیا است. تفاوت تبلیغ کیا این است که به همین بسنده نکرده و سختی کشیدن یک سلبریتی را به همه نشان می دهد و این ایمان را در همه به وجود می اورد که می توانند با تحمل سختی ها به رده ها بالایی دست بیابند.

در ادامه این سری تبلیغات، کیا از یک کودک ناشناس استفاده می کند و در نهایت کودک این جمله به کار می برذ که ما مشهور نیستیم اما محصولات خارق العاده ای تولید می کنیم.

کیا با استفاده از این مسابقات به جای این که مثل همیشه یک تبلیغ با سلبریتی ها داشته باشد، تبلیغ خود را با سختی های یک سلبریتی شروع می کند و سری تبلیغات جدید خود را با نام “Great Unknowns” را شروع کرد. در ادامه عکس هایی از این کمپین تبلیغاتی را مشاهده می کنید:

مشاهده تبلیغ : تبلیغ کیا Telluride | ما مشهور نیستیم اما …

حال باید توجه داشت که با این استفاده از سلبریتی ها کیا هزینه ی تبلیغات خود را به مراتب کاهش داده و در کنار ان از کارکنان خود به عنوان افراد غیر مشهور نامبرده که پشت این ماشین ها هستند و کار های خلاقانه ای انجام می دهند.

باید توجه داشت که در فصل جدید بسیاری از خودروسازان دنیا تبلیغ انجام می دهند ولیکن متفاوت بودن و ایجاد یک کمپین از این مسابقات برای تبلیغات بعدی و تاثیر گذاری بیشتر مهمتر از هر چیز دیگری است که به کیا با این کمپین به ان رسید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.