ریلز اینستاگرام | چطور در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟ بازاریابی دیجیتال

ریلز اینستاگرام | چطور در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟

یکی از راههای مهم جذب مشتری در فضای دیجیتیال آشنایی با تمام فوت و فن های این فضا است. Instagram Reels یکی از همان فوت فن های دیجستالی است. ریلز اینستاگرام یک قالب محتوایی است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای جذاب کوتاهی ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید. البته ریلزها برخلاف استوری‌های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید نمی‌شوند.

این آپشن برای رقابت با tik tok به اینستاگرام اضافه شد. و البته زیاد هم مورد اتهام کپی کردن قرار گرفت. اما خیلی سریع ریلزهای اینستاگرام مورد استقبال اینفلوئنسرها، برندها و کاربران قرار گرفت. در این مقاله به طور کلی با این آپشن اینستاگرام آشنا میشوید و یاد میگیرید چگونه در اینستاگرم ریلز بگذارید.

آشنایی یا ریلز اینستاگرام و اهمیت آن

reels به حلقهه های فیلم میگویند. این یک آپشن جدید اینستاگرام(از 2020) برای گذاشتن کلیپ های 30 ثانیه ای است. اینستاگرام این گزینه را بعد از مشاهده ی محبوبیت کلیپ های تیک تاک اضافه کرد. پس به طریقی این یک حرکت رقابتی است. به همین دلیل اینستاگرام ریلز گذاشتنِ کاربران برایش خیلی اهمیت دارد.

با ریلز بدون دردسر به اکسپلور بروید

گفتیم برای اینستاگرام خیلی مهم است که کاربران بیشتر و بیشتر از ریلز استفاده کنند و این آپشن را وایرال کنند. به همین خاطر پس از انتشار هر ریلز، مستقیماً آن را به اکسپلور میبرد به کاربران زیادی نشان میدهد. کافیست یک بار آت را امتحان کنید و بازخورد آن را با پست های معمولی مقایسه کنید.

چطور ریلز اینستاگرام بگذاریم؟

اوایلِ رونمایی از ریلز اینستاگرام، این آپشن برای ایران فعال نبود. اما کم کم به برخی کاربران در ایران این دسترسی داده شد (البته برای آیفون دارها). اما همچنان شما نمیتوانید مانند تصویر زیر، ایکون ریلز را در اینستاگرام خود ببینید.

ریلز اینستاگرام | چطور در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟

ریلز برای کاربران آی او اس

اما پس چگونه میتوانیم با گوشی آیفون خود ریلز بگذاریم؟ راحت ترین کار این است که 1

)وقتی ریلز کاربری را در تایم لاین یا اکسپلور دیدیم، روی آن کلیک کنیم.

ریلز اینستاگرام | چطور در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟

وقتی کامل باز شد، روی ایکون دوربین(گوشه راست بالا) بزنیم. حالا دیگر وارد صفحه گذاشتنِ ریلز میشوید…

ریلز اینستاگرام | چطور در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟
ریلز اینستاگرام | چطور در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟

پس از گذاشتن اولین ریلز، دیگر آیکون ریلز به فید شما اضافه شده و میتوانید مستقیما از همان جا ریلز بگذارید.

ریلز اینستاگرام | چطور در اینستاگرام ریلز بگذاریم؟

ریلز برای کاربران اندروید

اما کار برای کاربران اندروید به این سادگیها هم نیست. با موبایل هیچ راهی وجود ندارد. (البته عده ای با نرم افزارهایی غیرمطمئن-مثل اینستا پرو- این کار را انجام میدهند که امکان هک شدن پیج اینستاگرام را بالا میبرد. ) جلوگیری از هک شدن پیج را بخوانید.

ویدئوی پایین به شما یاد میدهد اگر گوشی اندروید دارید، چگونه ریلز اینستاگرام بگذارید.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.