ویژگی جدید جستجوی تلفن همراه گوگل: People search next سئو

ویژگی جدید جستجوی تلفن همراه گوگل: People search next

گوگل ویژگی جدید به جستجوی موبایل خود اضافه کرده است. در صورتی که در کنار جستجوی خود، near me را سرچ کنید ویژگی People search next را خواهید دید. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که جستجوی های بیشتر را مشاهده کنند و به راحتی بدون تایپ کردن جستجوی بعدی را انجام دهند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

به گفته سخنگوی گوگل، این ویژگی برای «کمک به افراد برای دسترسی و دیدن جستجوهای محبوب بعدی بر اساس آنچه که جستجو می‌کنند» است.

جستجوی بعدی افراد چیست؟

جستجوی بعدی افراد افزوده ای به نتایج جستجوی موبایل گوگل است – نه جایگزینی برای ویژگی دیگری. این ویژگی به سایر ویژگی‌های جستجوی Google می‌پیوندد.

به گفته گوگل، این ویژگی در تلفن همراه در ایالات متحده برای سوالات انگلیسی زبان در دسترس است.

نمونه هایی از جستجوی افراد بعد. در جستجوی [دندانپزشک در نزدیکی من] در تصویر زیر نمایش داده شده است.

نتیجه جستجوی با بخش  People search next
نتیجه جستجوی با بخش People search next

همچنین برای [چشم پزشک نزدیک من] تصویر زیر دیده می شود.

نتیجه جستجوی با بخش  People search next
نتیجه جستجوی با بخش People search next

در این مثال‌ها، جستجوی افراد بعدی درست بالای جستجوهای مرتبط ظاهر می‌شود. به نظر می رسد این دو بخش در کنار هم ثابت باشندو

این ویژگی در همه کلید واژه ها فعال نیست. برای مثال [لوله‌کش نزدیک من]، [رستوران‌های نزدیک من] یا حتی [دکتر نزدیک من] جز کلماتی هستند که بخش People search next را نمایش نمی دهند.

با این حال، گوگل می گوید که ویژگی جستجو فقط به جستجوهای محلی و “نزدیک من” محدود نمی شود. گوگل همچنین می گوید که «جستجوی بعدی افراد» زمانی ظاهر می‌شود که سیستم‌های ما درک خوبی از مفید بودن پیشنهادات داشته باشند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.