5 روش سئو برای کسب و کار کوچک و نوپا بازاریابی دیجیتال

5 روش سئو برای کسب و کار کوچک و نوپا

یکی از مزایای اساسی بازاریابی اینترنتی – و به طور خاص سئو – این است که می‌تواند کسب‌وکارها در هر اندازه را برای رقابت مؤثرتر توانمند کند و تأثیر تفاوت‌های بودجه را کاهش دهد. سئو عادلانه است و با روش هایی می توان بدون هزینه کردن سایت خود را بالا اورد و از نتیجه آن درآمد خوبی به دست اورد.

کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) یا شرکت‌ها باید با هدف به دست آوردن جایگاه بر روی رقبای بزرگ‌تر در همان فضای دیجیتال تلاش کنند.

در این پست، نگاهی عملی به سئو برای کسب و کارهای کوچک انداخته شده است و 5 روشی که یک SMB یا کسب و کار کوچک می تواند هوشمندانه خود را نشان دهد و درآمد قابل توجهی کسب کند را خواهیم گفت.

روش 1: تبدیل به صدای متخصص در حوزه خود شوید

به عنوان یک کسب و کار کوچک، شما شانس ایده آلی دارید تا از طریق خودتان و سایر کارکنان کلیدی، تخصص خود را در خط مقدم کسب و کار خود قرار دهید.

در جامعه آنلاین، می‌توانید چهره‌ای معتبر ارائه دهید. در شرکت ها و کسب و کار های کوچک، اغلب روابط با مشتریان بسیار نزدیک تر است. شما می توانید به راحتی روابط خود را با این روش افزایش دهید و با مشاوره های خود مشتریان وفاداری ایجاد کنید.

چند مزیت وجود دارد که یک کسب و کار نوپا و کوچک نسبت به یک شرکت بزرگتر دارد، مانند:

تشریفات اداری کمتر و موانع داخلی برای دسترسی زودتر ب
برای کارکرد برندهای کوچک‌تر، معمولاً روش‌های کار مبتنی بر افراد مورد نیاز است.
نظر واقعی و فرصت هایی برای به اشتراک گذاری نظرات باز.
چابکی برای انطباق رویکردها و پذیرش خطرات با آزمون و خطا.
داشتن صدای معتبر در جامعه آنلاین برای نهادهای بزرگتر بسیار چالش برانگیز است و این مسیری فوق العاده برای بازار برای کسب و کار های کوچک فراهم می کند.

روش 2: اصول اولیه را به خوبی انجام دهید

“اصول” می تواند معانی متعددی داشته باشد. با این حال، برای سئوی کسب و کارهای کوچک، همیشه تمرکز خود را بر روی اصول موفقیت حفظ کنید.

زمان، منابع و بودجه شما ممکن است محدودیت هایی را برای آزمایش ایجاد کند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که بر عوامل شناخته شده ای که بر SEO وب سایت شما تأثیر می گذارد، تسلط دارید و ان ها را بهینه کرده اید.

سئو برای مشاغل کوچک و نوپا: 5 روش هوشمندانه سئو

اصول اولیه زیادی برای اولویت بندی وجود دارد، و بسته به نقطه شروع شما برای سئو متفاوت است، اما آن را ساده نگه دارید و پیچیده نکنید.

  • دسترسی به محتوای کلیدی: مردم چطور می‌توانند به راحتی از سنگ بنای محتوای شما استفاده کنند و به مشتری تبدیل شوند؟
  • تجربه کاربری: محتوای شما با چه سرعتی بارگذاری می‌شود و آیا حواس‌پرتی غیرضروری وجود دارد که مانع از ادامه حضور کاربر در سایت شود؟
  • موانع فنی: آیا فهرست بندی و رتبه بندی محتوای خود را برای موتورهای جستجو آسان می کنید؟
  • درک صفحه: چگونه می توانید موضوع محتوا را تقویت کنید و سیگنال هایی را که به موتورهای جستجو ارسال می کنید بر اساس دسته بندی های، URL ها، لینک های داخلی و سایر سیگنال های موجود در صفحه تقویت کنید؟
  • سلسله مراتب محتوا: هنگامی که به منوی وب سایت خود و عناصر دسترسی به محتوا نگاه میاندازید، چگونه شخصی می تواند به صورت مستقیم و آسان به مهمترین صفحات شما دسترسی پیدا کند؟
  • انواع محتوای مختلط: ایا موتور های جستجو می توانند انواع مطالب و تصاویر و ویدئو ها را ایندکس کنند و نمایش بگذارند؟ ایا ویدئو های شما در جستجوی ویدئو نمایش داده می شود؟
  • پوشش جامع محتوا: آیا محتوایی که نوشته اید، تمام نیاز کاربر را برطرف می کند. ایا نیاز است که کاربر برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه جستجو بپردازد؟
  • مزیت محلی: استفاده از موقعیت محلی خود در نقشه گوگل برای افزایش مشتریان لوکال یا محلی

روش 3: مقتدر شروع کنید البته با محتوای معتبر

یکی از موارد بسیار مهم، ایجاد محتوای معتبر است. محتوای معتبر همان صدای تخصص شما در بین سایر کسب و کار های مشابه است. با یک محتوای معتبر و اختصاصی می توانید به راحتی در صفحات اول گوگل دیده شوید و به مرور قدرت سایت شما زیاد خواهد شد.

محتوای معتبر نیاز به برون سپاری ندارد و به راحتی خود شما و کارکنان شما می توانند محتوا های نابی تولید کنند.

محتوای معتبر معمولاً دارای موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود و نوشتن مقالات اختصاصی در این موارد
  • نوشتن مقالات با ارزش علمی و آموزشی بیشتر
  • محتوا های مختلف برای در نظر گرفتن کاربران مختلف
  • نوشتن پیام هایی در مطلب که به خوبی برندینگ شما را انجام می دهد.

در نوشتن محتوا حتما توجه داشته باشید که چرا یک کاربر باید در بین رقبا به سراغ شما بیاید؟ شما چه مزیت رقابتی ای دارید؟

محتوای عالی به تخصص، انرژی و تلاش مدام نیاز دارد.

شاید برای شما مناسب باشد: چگونه یک (پست) مقاله برای وبلاگ سایت خود بنویسیم؟ راهنما قدم به قدم [ + تمپلت رایگان مقاله]

روش 4: از بهینه سازی محلی استفاده کنید

برای اینکه در سئو بتوانید برای کسب و کار نوپا و کوچک خود هوشمندانه رفتار کنید، باید از تمامی فرصت ها استفاده کنید.

بهینه سازی محلی برای SMB ها همیشه فرصتی را برای افزایش بازگشت سرمایه شما ارائه می دهد. بسیاری از کاربران با جستجو در گوگل نقشه گوگل را مشاهده می کنند و بر اساس ادرس محل مورد نظر اقدام به درخواست نیاز خود می کنند.

از هر متخصص سئو نیز اگر، مشورت بگیرید حتما همین موضوع را به شما می گوید که حتما بر سئو لوکال کار کنید.

مهمترین مورد در بخش سئو لوکال، ثبت در نقشه گوگل است که باید کسب و کار شما در گوگل ثبت شود و در نهایت تایید شود.

روش 5: مشکلات دیگران را حل کنید.

در هر کسب و کاری، پاسخگویی به سوالات بسیار مهم است. کاربران در هر زمینه ای نیاز به پاسخ دارند، چه شما کلید سازی داشته باشید یا یک شرکت تولیدی! پاسگویی به کاربران یکی از بهترین روش های برای جذب و افزایش سئو است.

شما با بررسی سرچ کنسول گوگل می توانید کلمات کلیدی که کاربران شما به دنبال ان ها هستند را مشاهده کنید. سپس برای برنامه ریزی برای حل مشکلات و پاسخگویی به ان ها وقت بگذارید. همچنین می توانید از سوال و جواب داخل سایت خود استفاده کنید تا نیاز های کاربران را به راحتی بفهمید و پاسخ دهید.

کلام اخر: باید توجه داشته باشید که وقت خود را بر سر موضوعات مهم بگذارید شما در صورتی که دارای مشغله هستید می توانید از مشاوره رایگان سئو ایران وبر استفاده کنید. زیرا سئو یک مسیر طولانی است و در صورتی که بخواهید با آزمون و خطا ان را به پیش ببرید، ممکن است باعث شود که چندین سال در کسب و کار خود عقب بیافتید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.