5 نکته مهم در طراحی لندینگ پیج و طراحی صفحه ی فرود در طراحی سایت بازاریابی دیجیتال

5 نکته مهم در طراحی لندینگ پیج و طراحی صفحه ی فرود در طراحی سایت

پس از طراحی سایت در تهران و یا مناطق مختلف ایران، نیاز به برندینگ و کسب مخاطب به خوبی احساس می شود. اولی روش که به جذب مخاطب بلند مدت کمک می کند، سئو ی سایت شما است. سئو مهمترین فاکتور برای جذب مشتری بلند مدت است. اما کمتر به برندینگ شما کمک می کند. بسیاری به سایت شما خواهند امد بدون ان که اسم ان را بدانند. اما برای این که سایت شما بهتر دیده شود و کسب و کار شما بهتر رشد کند راه کارهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی مهم می باشد. یکی مهمترین موارد در دیجیتال مارکتینگ داشتن یک صفحه ی فرود بسیار شیک، کامل و هدایتگرا می باشد. این صفحه فرود یا لندینگ پیج به صورت جداگانه طراح می شود و باعث می شود کمپین تبلیغاتی شما به خوبی پاسخگوی هزینه ها باشد. با ایران وبر همراه باشید.

لندینگ پیچ یا صفحه ی فرود چیست؟

همانطور که در ابتدا بیان شد، صفحه ی فرود یا لندینگ پیج به شما کمک می کند که کمپن های تبلیغاتی موثری داشته باشد و کاربری که وارد سایت شما به خوبی هدایت شود. تعریف نکردن لندینگ پیج برای یک تبلیغ باعث از دست رفتن بسیاری از کاربران می شود.

نکات مهم در طراحی لندینگ پیج یا صفحه فرود

در طراحی لندینگ پیج باید به موارد اصولی بسیاری را مورد توجه قرار داد تا کمپین تبلیغاتی ما به خوبی خود را نشان دهد. در این زمینه گروه ایران وبر بر اساس تجربه ی خود این موارد را به صورت زیر اورده است.

1- انتخاب شعار مناسب در لندینگ پیج

یکی از مواردی که در طراحی لندینگ به خوبی باید دیده شود شعار کمپن شما است. شعار کمپین شما باید دلیل انتخاب شما توسط کاربر را نشان دهد. بنابراین در انتخاب شعار و توضیح ان نهایت تلاش را بکنید. تفاوت کسب و کار شما با کسب و کار های دیگر را یافته و برای نشان دادن ان در لندینگ پیج تلاش کنید. به ان فکر کنید که چرا باید مشتری شما را نسبت به رقبا انتخاب کند و پاسخ را چیزی است که باید لندینگ پیج بر روی ان متمرکز شود.

2-  استفاده از طراحی بسیار چشم نواز برای لندینگ پیج

در طراحی لندیگ پیج مانند طراحی سایت، باید طراحی شیک و به روزی داشته باشد تا در نهایت بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند. در لندینگ پیج نیز ظاهر بر انتخاب کاربر تاثیر می گذارد به این صورت که طراحی زیبا باعث می شود که فعالیت شما نیز بهتر در ذهن کاربر بنشیند. این موردی است که در لندینگ پیج ها کاستی های زیادی دارد و باید شرکت ها به سوی ایجاد لندینگ پیج های زیبا و کاربردی حرکت کنند.

3- هدایت گری مناسب صفحه ی لندینگ پیج

در طراحی لندینگ پیج باید در نظر داشته باشید که در کنار طراحی زیبا، استفاده از روش هایی برای هدایت مناسب کاربر بسیار مهم است. به این صورت که تمام خواسته را بدانید و در نهایت صفحه ی لندینگ مناسب را طراحی کنید. در صورتی که شما چند محصول برای فروش دارید باید ابتدای محصولات مختلف و تفاوت را بیان کنید و مشتری را به نیاز خود هدایت کنید. این یک کار تخصصی و حرفه ای می باشد.

4- لیست ویژگی های محصولات شما

یکی از مورادی که باید در طراحی لندینگ پیج و کانفیگ آن توجه داشت، ایجاد بخشی برای لیست ویژگی های محصولات شما باعث می شود که مشتری ها بیشتر از برتری های محصولات شما بدانند. قصد شما از ایجاد کمپین تبلیغات و صفحه ی لندینگ همین فروش خدمات و محصولات است که در صورتی که ویژگی های به خوبی بیان نشوند باعث می شود هزینه زیادی تلف شود.

5- وجود Call To Action مناسب در جای مناسب

وجود Call To Action مناسب در جای مناسب

هدف از لندینگ پیج چیست؟ هدف از لندینگ پیج فروش و معرفی بهتر شماست. اما این با چه موردی حاصل می شود. CTA همان موردی است که این هدف را برای شما ایجاد می کند. برای این که CTA خوبی در لندینگ پیج شما باشد باید جایگاه و طراحی این دکمه ها به گونه ای باشد که بیشترین بازده و کلیک را دریافت کند.

و در پایان ما گروه ایران وبر بر اساس سبک های نوین، طراحی لندیگ پیج شما را به خوبی انجام می دهد. برای مشاوره ی رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.