تبلیغ خلاقانه قهوه : بیدار ماندن با قهوه تبلیغات خلاقانه

تبلیغ خلاقانه قهوه : بیدار ماندن با قهوه

بنر تبلیغاتی مؤثر قهوه

امروزه استرس و مشغله ی بشر چندین برابر شده است. همین باعث افزایش مصرف نوشیدنی های کافئین دار شده است. قهوه برای دریافت انرژی و رفع خواب آلودگی و کسلی روزمره جای خود را بین مردم باز کرده است. وقتی در ترافیک سنگینی گیر افتادید و یا پشت چراغ قرمز مانده اید، یک بنر تبلیغ خلاقانه قهوه ممکن است توجه شما را به شدت به خود جلب کند. اینجا است کار درست بودن یک برند در تبلیغات مشخص میشود. درست همانجا که نیازش را احساس میکنید، محصول خود را به طرزی خلاقانه و شگفت انگیز در خاطر شما ثبت میکند.

تحقیقات نشان داد که قهوه محبوب ترین نوشیدنی دردنیاست. به لطف مقادیر بالای آنتی اکسیدان و همینطور مواد مغذی در آن، به نظر میرسد نوشیدنی کاملاً سالمی نیز است. چنان که ثابت شده در مصرف کنندگان قهوه ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری های خطرناک کمتر است. حالا با یک تبلیغ جذاب و گیرا میتوان این محصول مفید را در بهترین زمان به آن دسته افرادی که حتی با اثرات قهوه آشنایی ندارند، معرفی کرد.

تبلیغ خلاقانه قهوه : بیدار ماندن با قهوه

تبلیغ خلاقانه قهوه در شبکه های مجازی

ممکن است شما اهل شبکه های مجازی باشید؛ از دسته افرادی که میتوانند وقت آزاد بین کار خود را در این فضا بگذرانند. حالا فرض کنید ناگهان در صفحه ای به این تبلیغ بر میخورید. خسته و کوفته از کار، چرت بعد از ظهری چشمان شما را پر کرده. با دیدن این تبلیغ خلاقانه قهوه شاید یک خنده ای بزنید و به فکر خریدن این بسته ی قهوه بیفتید. اگر این برند باعث تحریک شما در خرید شده باشد که خب رسالتش به درستی انجام شده. اگر هم نه حداقل شما با دیدن این تصویر جالب، آن را لایم میکنید. حتی ممکن است خوشتان بیاید ذخیره اش هم بکنید. تا شاید در شرایطی مناسب تر اقدام به خرید آن کنید. چیزی که مهم است دیده شدن این تبلیغ است.

امروزه همه ی اقشار جامعه حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام عضو هستند و فعالیت دارند. پس برای محبوب کردن برند خود بین مردم، بعد از تقویت سایت، نیازمند محبوب کردن پیج اینستاگرام خود نیز هستید.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.