تبلیغ ولوو : حمایت از محیط زیست تبلیغات خلاقانه

تبلیغ ولوو : حمایت از محیط زیست

ولوو یکی از پیشروترین تولیدکنندگان خودرو در جهان است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات از جمله اتومبیل ، اتوبوس ، کامیون ، SUV و کراس اوور تولید میکند. نوآوری در تولید و تمرکز بر کیفیتِ محصولات به این شرکت کمک کرده تا رشد چشمگیری داشته باشد. امروزه محصولات ولوو در 190 کشور جهان به فروش میرسد. تبلیغ ولوو در هر دوره ای با تاکید بر کیفیت و بالا بودن سطح امنیت محصولاتش تولید و منتشر شده است.

جدیدترین تبلیغ ولوو

این برند سالها در صنعت ایمنی خودرو پیشرو بوده است. اکنون تمرکزش را بر ایمنی گسترش داده حمایت از محیط زیست را بر آن افزوده است. در این ویدئوی تبلیغاتی شخصی به عنوان گزارشگر در فیلم جدید ، که می توانید در پایین تماشا کنید ،نگاهی اجمالی به آزمایشات ایمنی چشمگیر ولوو می اندازد. این بار قرار است شدیدترین تست تصادف را انجام دهند. ماشین را از 30 متری به زمین پرتاب کنند. او داستان را با بردن ما به شمال به سمت قطب شمال ادامه می دهد. جایی که خود گزارشگر برایش جالب است بداند آیا ولوو میتواند از این تست سربلند بیرون بیاید یا نه. در حینی که وی همین سؤال را میپرسد، صدای مهیبی به گوش میرسد. تصویر به سمت فروپاشی یک یخچال قطبی میرود. که نشان دهنده ی بزرگترین امنیتی ما در جاده ها هستند. و این نوشته روی صفحه در انتهای این تبلیغ ولوو ظاهر میشود:

climate change is ultimate safety test

و در نهایت از طرف ولوو مینویسد: برای همین است که ما تلاش میکنیم محصولاتمان کاملا برقی شوند. از الان این کار را شروع کردیم.

کمپین تبلیغاتی مقابله با گرمایش زمین

مایک جان استون ، رئیس بازاریابی مرکزی و برند اتومبیل های ولوو در باره ی این تبلیغ ولوو گفت: “من بسیار مفتخرم که کمپین ایمنی را به راه انداختیم.” اکنون حفاظت از محیط زیست به اندازه ایمنی برای ما مهم است. زیرا اقدامات آب و هوایی دارای بالاترین اولویت است و اتومبیل های ولوو یکی از بلند پروازانه ترین برنامه های حفاظت از محیط زیست و آب و هوایی را در صنعت خودرو دارد. به همین دلیل ما مفتخریم که کارهایی را که از طریق این کمپین برای مقابله با گرم شدن کره زمین انجام می دهیم از طریق تبلیغات برجسته کنیم. “

این کمپین جسورانه نمایانگر فصل جدیدی برای اتومبیل های ولوو است. این شرکت در نظر دارد که تا سال 2040 به یک شرکتی تبدیل شود که ابداً آلودگی آب و هوایی ایجاد نمیکند. این برند همچنین برنامه ریزی کرده است که تا سال 2030 محصولاتش کاملاً برقی شود.

جلب اعتماد مشتری

ولو در واقع خود مقصر بخشی از همین تغییرات آب و هوایی امروزه میداند. پس تصمیم گرفته تا خودش نیز بخشی از راه حلش باشد. این پیام را بارها در تبلیغات و یا در صفحه ی وبسایتش نیز نوشته است. اما پیش از اینکه انگشتهای اتهام به سویش دراز شوند، محکومش کنند خودش پیشی گرفت. با این سری تبلیغات حمایتی، قصد دارد تا اعتماد بخش عظیمی از مردم را که نگران آینده ی زمین هستند، جلب کند. امروزه شاهد این هستیم که مردم جهان از برندهایی که زباله تجزیه ناپذیر ایجاد میکنند، اجتناب میکنند. پس استارباکس با تبلیغی اعلام کرد که جنس لیوانهایش را تغییر داده تا محبوبیتش را از دست ندهد. مردم دیگر طرفدار مواد غذایی ارگانیک شده اند. پس برگر کینگ با انتشار تصویر همبرگر گندیده اش همبرگر اعلام کرد که سلامتی مشتریانش برایش مهم است؛ به این ترتیب نشان داد از هیچگونه مواد نگهدارنده ای استفاده نمیکند.

حمایت استارباکس و برگز کینگ از سلامتی محیط زیست

شما هم برای جلب اعتماد و محبوبیت بیشتر برند خود بین مردم، یکی از کارهایی که میتوانید انجام دهید همین است! محصولتان ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده باشد؛ زباله ی تجدیدناپذیر ایجاد نکند و عامل گرمایش زمین نباشد! تمامی این اقدامات باید به رخ مشتریان هم کشیده شود.طرفداران شما وقتی ببینند سلامتی خودشان و زمینشان برای برند شما مهم است، هرگز شما را ترک نخواهند کرد!

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.