تبلیغ پپسی برای بعد کرونا | The Mess We Miss | کنار هم بودنی که از دست دادیم! تبلیغات خلاقانه

تبلیغ پپسی برای بعد کرونا | The Mess We Miss | کنار هم بودنی که از دست دادیم!

پپسی یکی از شرکت هایی است که بر روی تبلیغات خود بسیار سرمایه گذاری می کند. انچه که در تبلیغات پپسی مشخص است این است که برای هر زمانی تبلیغ خود را دارد. گروه بازاریابی و مارکتینگ پپسی همیشه اماده هستند و تبلیغاتی مخصوص خود را دارند. تبلیغ “The Mess We Miss” جدیدترین تبلیغ پپسی است که برای انتهای کرونا و بعد از کرونا آماده شده است. در ادامه به بررسی ان خواهیم پرداخت.

در این تبلیغ پپسی ابتدا از جدایی مردم، برای مدتی طولانی سخن می گوید و سپس در ادامه پپسی این شعار را می نویسد که اگر ما نقش خود را انجام دهیم، روزی مجدد کنار هم باز خواهیم گشت، روزی!

این ابتدای تبلیغ و تیزر تبلیغاتی جدید پپسی است اما در ادامه به زندگی عادی مردم می پردازد و این که کنار هم به سینما، مسابقه فوتبال ، کاراکوئه و … رفته اند و هیچ ترسی از هیچ بیماری ندارند و این فرار از یک دیگر تمام شده است. در این تیزر از اهنگی که Tomorrow را می گوید بهره برده شده است و از با این اهنگ به فردای بهتر اشاره دارد.

این تبلیغ تلاشی برای متحد کردن مردم است. مردمی که این روز ها تنها امیدشان برگشت زندگی عادی است! پپسی با استفاده از “هم غذایی” یا “Mess” در تلاش است که گذشته را به یاد اورد و در این بین تاثیر متفاوتی بر روی مخاطب بگذارد.

این تبلیغ در 24 ابتدای انتشار در یوتیوب حدود 2 میلیون بازدید داشته است که این یک نشان از شروع پر قدرت این تبلیغ است.

نظر شما در مورد این تبلیغ چیست؟

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.