کمپین دیجیتال مارکتینگ کارنامه در اینستاگرام | مواظب باش داخل خراب نباشه تبلیغات خلاقانه

کمپین دیجیتال مارکتینگ کارنامه در اینستاگرام | مواظب باش داخل خراب نباشه

کارنامه یک سرویس بررسی خودرو است. این استارت آپ کمک می کند که قبل از خرید ماشین بتوانید به خوبی ان را توسط کارشناس بررسی کنیم و در نهایت بتوانیم با اطمینان خرید کنیم. در گذشته کارنامه، از کمپین هایی مانند ” گنجشک رو جای قناری نخر! ” استفاده کرده بود که این کمپین ها هم از کپی رایتیر یا تبلیغ نویسی خوبی بهره برده بودند. اما در یک تیزر تبلیغاتی، کارنامه نشان داده داد که با تیم خوبی برای دیجیتال مارکتینگ خود کار می کند. این تبلیغ نیز حاصل یک ایده زیبا ست که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

بررسی دقیق تیزر تبلیغاتی کارنامه: در این تیزر تبلیغاتی کارنامه از ایده بکری استفاده کرده است. میوه هایی نمایش داده می شوند که دارای ظاهری بسیار عالی هستند اما با بریدین ان ها، داخل میوه خراب است. این مورد برای میوه های مختلف تکرار می شود و در نهایت به خودرو رسیده و ایده خراب بودن داخل میوه را اینگونه به مشکل داشتن خودرو مربوط می کند.

این تبلیغ از چند جهت زیبا بود. یک ایده خوب، صحبت نکردن در حین تبلیغ و در نهایت تاثیرگذاری! امیدواری که این رویه برای دیجیتال مارکتینگ و همچنین ساخت تیزر های تبلیغاتی ادامه یابد و تیزر های تبلیغاتی به مخاطبان خود احترام قائل باشند.

موضوعات مرتبط کارنامه

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.