تبلیغ اپراتور T-mobile برای 5G | قطع اینترنت و تبدیل لباس رسمی به غیر رسمی تبلیغات خلاقانه

تبلیغ اپراتور T-mobile برای 5G | قطع اینترنت و تبدیل لباس رسمی به غیر رسمی

اپراتور T-Mobile برای تبلیغ 5G خود از تبلیغ جالبی استفاده کرده است. در این تبلیغ T-mobile یک زن نمایش داده می شود که به یک مهمانی دعوت شده است. او از دوست خود برای پوشیدن لباس نظر می خواهد. انواع لباس ها را در تماس تصویری به دوست خود نمایش می دهد. از طرف دیگر دوست او در مورد مهمانی می گوید و دوربین به سمت دوست او می رود. دوست او از کلمه not استفاده می کند. اما به دلیل قطعی اینترنت کلمه “نات” که منفی کننده است شنیده نمی شود. به همین دلیل در شب مهمانی فرد مورد نظر، یک لباس کاستوم برای مهمانی به تن می کند؛در جایی که همه از لباس رسمی استفاده کرده اند.

مشاهده کامل تیزر تبلیغاتی T-Mobile:

در نهایت T-mobile از این شعار استفاده می کند که به در نگاه اول به هر اپراتور اعتماد نکنید. و 5G تی موبایل، که گوهر تاج(Crown jewel) اینترنت 5G می باشد را استفاده کنید.

Go With T-Mobile, The Crown Jewel of 5G

زمان این تبلیغ 30 ثانیه می باشد و از نظر تاثیر نیز، دارای تاثیر بالایی در بین پیام ها بازرگانی است. این تبلیغ به خوبی می تواند کاربران جدید را به 5G این اپراتور جذب کند و در یک کلام می توان گفت که این تبلیغ یکی از تبلیغات بسیار خوب در حال حاضر است. یکی از دلایل هم که می تواند به موفقیت این تبلیغ کمک کرده باشد، همزاد پنداری است. این اتفاق برای یک مهمانی کاری، بسیار فاجعه بار است و همین موضوع باعث می شود که تاثیر بالاتری از این تبلیغ دریافت شود.

موضوعات مرتبط T-mobile

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.