تیزر تبلیغ پت شاپ PetSmart برای دیجیتال مارکتینگ  | همه چیز برای پت ها ویدئو

تیزر تبلیغ پت شاپ PetSmart برای دیجیتال مارکتینگ | همه چیز برای پت ها

تبلیغ پت شاپ PetSmart یک تیزر تبلیغاتی خو برای دیجیتال مارکتینگ این کسب و کار است. در تبلیغ جدید پت شاپ پت اسمارت، از یک اهنگ و سبک قدیمی امریکایی برای این تبلیغ استفاده شده است. در این تیزر تبلیغات علاقه صاحبان حیوانات به ان ها را نمایش می دهد و در متن اهنگ نیز همه چیز برای تو(حیوان) گفته می شود.

در این تیزر تبلیغاتی به جای استفاده از گوینده برای تبلیغ از یک موزیک استفاده شده است و تاثیر بسیار بیشتر این موضوع به خوبی دیده می شود.

استفاده از گوینده در تبلیغات جدید، باعث نادیده گرفتن تبلیغ خواهد شد. در صورتی که با یک موزیک، کاربر و مخاطب نیز همراه تبلیغ خواهد شد.

نکته ی جالب دیگر در مورد این تبلیغ این است که، برای نشان دادن گستردگی کار خود، از افراد با حیوانات استفاده کرده است. از مار گرفته تا گربه و سگ و همچنین همستر! همه ی این حیوانات در این تیزر تبلیغاتی دیده می شوند و به همراه موزیک “همه چیز برای تو” اجرا می شود. در این تیزر تبلیغاتی، یک از صاحبان حیوانات عکس ان را بر روی بدن خود خالکوبی می کند و این نشانه ای از علاقه صاحبان حیوانات و اهمیت ان ها برای حیوانات است. با این موارد، پت اسمارت در تلاش بوده است که به کاربران خود بگوید که اگر به حیوانات خود اهمیت می دهید همه وسایلشان را از ما خرید کنید!

شما می توانید برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات با همکاران ما در تماس باشید.

موضوعات مرتبط pet smartپت اسمارت

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.