کمپین دیجیتال مارکتینگ ترب در اینستاگرام | استفاده هوشمندانه از اعتبار دیجی کالا تبلیغات خلاقانه

کمپین دیجیتال مارکتینگ ترب در اینستاگرام | استفاده هوشمندانه از اعتبار دیجی کالا

برای بررسی تبلیغات، نیاز نیست همیشه یک هزینه گزاف استفاده شود. مهم تفکر پشت هر کمپین تبلیغاتی است. یکی از بخش های آموزش دیجیتال مارکتینگ، شبکه های اجتماعی است. در شبکه های اجتماعی، به راحتی می توان با فکری خلاق و هزینه ای کم، یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کرد، مانند کمپین سایت ترب! با ما همراه باشید.

در کمپین تبلیغاتی ترب از این نوع جملات استفاده شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

کمپین دیجیتال مارکتینگ ترب در اینستاگرام | استفاده زیبا از دیجی کالا
کمپین دیجیتال مارکتینگ ترب در اینستاگرام | استفاده زیبا از دیجی کالا
کمپین دیجیتال مارکتینگ ترب در اینستاگرام | استفاده زیبا از دیجی کالا

همانطور که در سه تصویر بالا مشخص است ترب از اعتبار دیجی کالا استفاده کرده است و قیمت پایین و مقایسه ای خود را به عنوان یک جمله و مطلب طنز در ذهن کاربران جا انداخته است.

باید توجه داشته باشید که بسیاری از این تبلیغات بدون لینک بوده و آنچه در این کمپین مهم بوده اطلاع رسانی به کاربر از قیمت کم ترب است! این کار به بهترین صورت انجام گرفته و کاربر با دیدن این تصویر، در خرید بعدی خود حتما ترب را چک خواهد کرد.

یک بحث مهم این است که این عکس بسیار همبستگی کامل با مطالب ایسنتاگرام دارد و یک کاربر عادی به راحتی نمی تواند تفاوت این تبلیغ را از پس ایسنتا تشخیص دهد و این موضوعی است که باعث می شود تاثیر مستقیم و غیر مستقیم ان چند برابر شود.

حتی ممکن است همین کمپین توسط کاربران به عنوان مطلب طنز وایرال شود و با توجه به این موارد تفکر پشت این کمپین را باید ستود.

به روزرسانی:

ویدئو زیر نیز در راستای ادامه تبلیغات ترب است.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.