تبلیغ گلکسی s22 و s22+ سامسونگ برای به رخ کشیدن قدرت تصویر برداری شب تبلیغات تلوزیونی بین المللی

تبلیغ گلکسی s22 و s22+ سامسونگ برای به رخ کشیدن قدرت تصویر برداری شب

در این مقاله، ویدئو تبلیغ جدید گلکیسی اس 22 را مشاهده خواهید کرد و بررسی ای بر روی این تبلیغ انجام خواهد شد. با ایران وبر همراه باشید.

داستان تبلیغ گلکسی s22 و s22 پلاس

روز به پایان رسید، اما تخیل این مرد تازه شکل می گیرد. او با در دست داشتن گلکسی S22 خود از آپارتمانش بیرون می رود و به خیابان های آرام شهر می رود و آماده است تا از هر چیزی که امروز عصر با آن روبرو می شود عکس بگیرد. او یک هنرمند گرافیتی را می بیند که یک نقاشی دیواری ایجاد می کند و رنگ های خیره کننده اثر را با وضوح کامل روی دوربین گوشی خود ثبت می کند. در پایین خیابان، او شروع به ضبط گروهی از دوستان می کند که در یک بازی پر اکشن فوتبال غوطه ور هستند. با وجود نور کم روی زمین، دوربین کهکشان هر حرکت کوچک توپ را می گیرد – از جمله زمانی که او گل می زند. سامسونگ شما را دعوت می کند تا شب ها را با گوشی های هوشمند خود حماسی بسازید.

تحلیل تبلیغ گلکسی s22 سامسونگ

یکی از مواردی که باید در این تبلیع به ان اشاره کرد، زمان ان است. زمان تبلیغ یکی از بخش های مهم هر تبلیغ است و باید به گونه ای باشد که از حوصله تماشگر خارج نباشد. در کنار ان نیز هزینه ها را مدیریت کند. در این تبلیغ زمان 1 دقیقه است و در طی تبلیغ، ما شاهد موزیک هستیم که بیشتر مخاطب را با جو تبلیغ همراه می کند.

در این تبلیغ هدف اصلی به رخ کشیدن، قابلیت تصویر برداری گلکسی s22 و s22+ در شب است. به همین منظور کل داستان تبلیغ به شب خلاصه می شود و به خوبی این قابلیت به مخاطب نمایش داده می شود.

در انتهای تیزر تبلیغاتی نیز جمله make nights epic مشاهده می شود که به فارسی می توان “شب ها را حماسی کن” ترجمه کرد. به خوبی همین جمله برای افرادی که هدف تبلیغ را متوجه نشده اند، هدف اصلی را می رساند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.