چقدر طول می کشد تا گوگل کیفیت سایت در سئو را تشخیص دهد سئو

چقدر طول می کشد تا گوگل کیفیت سایت در سئو را تشخیص دهد

جان مولر از موتور جستجوی گوگل به سوالی در مورد میزان زمانی که گوگل به یک سایت اعتماد می کند، پاسخ داد. و در حین انجام این کار، مولر پاسخ جالبی در مورد اینکه چرا برای گوگل مهم است که بفهمد چگونه یک وب سایت در کل کار می کند و چقدر کیفیت دارد، داد.

چگونه یک وب سایت در کل صفحات وب قرار می گیرد

بیانیه مولر در مورد اینکه چگونه گوگل به دنبال درک تناسب یک وب سایت با کل صفحات وب به عنوان بخشی از ارزیابی کیفیت یک سایت است، جزئیات کوتاهی دارد.

با این حال، تأکیدی که او بر این موضوع می‌کند، و گفته‌اش مبنی بر اینکه ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا ارزیابی انجام شود، دلالت بر این دارد که این موضوع مهمی است.

  • آیا او در مورد الگوهای لینک هاصحبت می کند؟
  • آیا او در مورد متن محتوا صحبت می کند؟


اگر برای گوگل مهم است، پس برای سئو مهم است.

ارزیابی مجدد یک وب سایت چقدر طول می کشد؟

شخصی که این سوال را می پرسد از مثال سایتی استفاده می کند که برای مدتی از کار می افتد و مدت زمانی که ممکن است گوگل برای بازگرداندن ترافیک و به اصطلاح “مرجعیت” طول بکشد، استفاده می کند، که چیزی نیست که گوگل از آن استفاده می کند.

سوال یکی از کاربران:

بسیاری از مواقع است که یک سایت از کار می افتد یا برای مدتی فعالیت ندارد. یا ممکن است مشکل فنی و … برای ان ایجاد شود. به هر نحو ایا اگر پس از این مدت سایت به حالت عادی برگردد، گوگل ترافیک از دست رفته ان را نیز به سایت بر می گرداند یا خیر؟ این سوال برای سئو کاران و بسیاری از کسب و کار ها مهم است. حال در ادامه پاسخ جان مولر را بررسی می کنیم.

جان مولر از گوگل

پاسخ مولر:

برای مسائل فنی، می‌توانم بگویم که ما تقریباً هیچ حافظه‌ای نداریم، به این معنا که اگر نتوانیم یک وب‌سایت را برای مدتی بخزیم یا اگر چیزی برای مدتی ناپدید شود و دوباره برگردد، دوباره آن محتوا را داریم، آن اطلاعات را داریم. دوباره، ما می توانیم آن را دوباره نشان دهیم.

این چیزی است که تقریباً فوراً دوباره ظاهر می شود.

و این چیزی است که من فکر می کنم ما باید داشته باشیم زیرا اینترنت گاهی اوقات بسیار ضعیف است و گاهی اوقات سایت ها برای یک هفته یا حتی بیشتر آفلاین می شوند.

و آنها برمی گردند و انگار هیچ چیز تغییر نکرده است اما آنها سرورها را تعمیر کردند.”

کیفیت کلی و ارتباط یک وب سایت – چقدر طول می کشد سئو جواب دهد؟

مشکل دشوارتر برای گوگل درک کیفیت کلی یک سایت است – به خصوص اینکه چگونه یک سایت در کنار بقیه سایت ها قرار می گیرد.

مولر ادامه می دهد:

“من فکر می کنم وقتی صحبت از کیفیت به طور کلی می شود، جایی که ارزیابی کیفیت کلی و ارتباط یک وب سایت مورد قضاوت قرار می گیرد، خیلی آسان نیست و قضیه بسیار پیچیده تر است. زمان زیادی طول می‌کشد تا بفهمیم چگونه یک وب‌سایت با بقیه اینترنت مطابقت دارد.

و این بدان معناست که از یک طرف زمان زیادی طول می کشد تا ما تشخیص دهیم که شاید چیزی آنطور که فکر می کردیم خوب نیست. بنابراین زمان زیادی طول می کشد که ما بفهمیم این موضوع برعکس است و سایت هم کیفیت ندارد

و این چیزی است که نمی‌دانم به راحتی می‌تواند چند ماه، نیم سال، گاهی حتی بیشتر از نیم سال طول بکشد تا ما تغییرات قابل توجهی را در کیفیت کلی سایت تشخیص دهیم.

زیرا ما اساساً مراقب این هستیم که چگونه این وب سایت با بافت کلی وب مطابقت دارد و این فقط زمان زیادی می برد.

بنابراین این چیزی است که می‌توانم بگویم، در مقایسه با مسائل فنی، زمان بیشتری طول می‌کشد تا چیزها در این زمینه تجدید شوند»

اینکه چگونه یک سایت در بافت کلی وب قرار می گیرد، به نظر می رسد مانند جنگل در مقابل درختان.

به نظر می رسد که ما بر روی درختان (عنوان، کلمات کلیدی، عناوین، معماری سایت و لینک های ورودی) تمرکز می کنیم.

بررسی کیفیت سایت و سئو توسط گوگل ممکن است 6 ماه و حتی بیشتر به طول بیانجامد!

ارزیابی کیفیت سایت فرضی

بیایید سایت مثال A را در نظر بگیریم. این عبارت می تواند به معنای زیر باشد:

در زمینه پیوندها، سایت‌هایی که به سایت مثال A پیوند می‌دهند، و آنچه که سایت مثال A به آن پیوند می‌دهد، و شبکه به هم پیوسته‌ای که ایجاد می‌کند، همگی بر کیفیت یک سایت منعکس می‌شوند.

آن شبکه به هم پیوسته ممکن است متشکل از سایت ها یا صفحاتی باشد که بر اساس موضوع مرتبط هستند. یا ممکن است از طریق سایت‌هایی که Site A به آن‌ها پیوند دارد، با هرزنامه مرتبط باشد.

بحث کلی که مولر به ان اشاره می کند این است که سایت ها برای اثبات خود باید زمان زیادی تلاش کنند. همین مورد است که در سئو ما به ان می پردازیم. سئو حداقل در دوره 12 ماهه به خوبی جواب می دهد. وگرنه نباید انتظار داشت که در یک ماه سایت شما به خوبی در نتایج اول گوگل باشد.

در مقاله سئو چیست؟ در مورد کلیت سئو و تمام موارد اولیه سئو بحث کرده ایم. بهتر است که این مقاله را نیز مطالعه کنید و در راه سئو و افزایش رتبه سایت خود به خوبی از قوانین گوگل اشنا شوید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.