گوگل طراحی جدید داستان های برتر(top stories) را برای دسکتاپ ارائه کرد سئو

گوگل طراحی جدید داستان های برتر(top stories) را برای دسکتاپ ارائه کرد

سخنگوی گوگل تایید کرد که گوگل اکنون در حال ارائه طرح جدیدی برای بخش داستان های برتر در نسخه دسکتاپ نتایج جستجوی خود است. طراحی جدید با تلاش‌های طراحی بخش داستان‌های برتر موبایل که حدود دو سال پیش راه‌اندازی شد، مطابقت دارد.

تایید گوگل: یکی از سخنگویان گوگل تایید کرد که این طراحی جدید در حال حاضر در سطح جهانی عرضه می شود. Googleدر ادامه گفته است که : «ما همیشه تلاش می‌کنیم تا افراد بتوانند به مفیدترین و به‌موقع‌ترین مقالات موجود از طریق «جستجو» دسترسی پیدا کنند تا به آنها کمک کنیم تا درک بهتری از جهان و موضوعاتی که بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهند، داشته باشند. این شرکت جستجو افزود: «این ویژگی تازه راه‌اندازی شده نسخه دسکتاپ تجربه داستان‌های برتر (top Stories) است که می‌توانید در تلفن همراه پیدا کنید.

در ادامه چند تصویر از تغییرات به وجود امده اورده شده است.

گوگل طراحی جدید داستان های برتر(top stories) را روی دسکتاپ ارائه کرد

همانطور که در تصویر بالا و پایین مشاهده می کنید، جدیدترین اخبار به صورت جدولی قرار گرفته اند. همچنین برترین خبر نیز دارای سایزی دو برابر خبر های دیگر است.

گوگل طراحی جدید داستان های برتر(top stories) را روی دسکتاپ ارائه کرد

با این تغییرات گوگل به دنبال ایجاد برتری برای خبر های روز است. به این صورت کاربران بتوانند جدیدترین خبر های را بدون هیچ دغدغه ای در مورد کسب و کار یا هر چیز دیگری در بالا جستجوی گوگل خود مشاهده کنند.

تصاویر به طور مساوی توزیع شده است

نسخه قبلی top stories گوگل

نسخه قبلی top stories گوگل در ادامه امده است. با توجه به ظاهر تغییرات فقط به با اهمیت بودن این بخش برای گوگل می توان رسید.

چرا این تغییر در داستان های برتر مهم است؟

چرا ما اهمیت می دهیم داستان های برتر می توانند ترافیک جستجوی زیادی را از جستجوی Google به ناشران ارسال کنند. طراحی جدید ممکن است در نهایت بر آن ترافیک تأثیر بگذارد، اگر در کادر بزرگ تصویر نشان داده شده باشید، ممکن است بیشتر ببینید یا کمتر ببینید. ناشران باید ترافیک جستجوی Google خود را تماشا کنند و ببینند آیا این طراحی جدید تأثیری بر آن ترافیک دارد یا خیر.

منبع: searchengineland

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.