تاثیر طراحی سایت سئو شده بر سئو ی سایت چیست؟  | سئوی قالب سایت سئو

تاثیر طراحی سایت سئو شده بر سئو ی سایت چیست؟ | سئوی قالب سایت

در مباحث سئو بسیاری از سئو کاران به سئوی قالب اشاره می کنند. سئوی قالب و طراحی سایت بسیار مهم بوده و می توان گفت که شروع و پایه و اساس سئو می باشد. در صورتی که سایت شما با طراحی خوب و سئو بیس پیش نرود در آینده به مشکل بر خواهید خورد. استاندارد بودن طراحی سایت و مطابق سئو بودن یک سایت باعث می شود که کار های سئویی که مربوط به محتوا می باشند، اثر بخش باشند.

در حال حاضر بسیار از سایت هایی که چندین ساله ، سایت خود را دارا می باشند و طراحی اختصاصی برای آن انجام داده اند، دوباره به طراحی سایت روی می آورند. این موضوع که علم سئو هر روز به جلو می رود یکی از دلیل هایی است که این طراحی مجدد اتفاق می افتد.

سئو هر سال در حال پیشرفته تر شدن است. همچنین استاندارد های کد نویسی در طراحی سایت نیز به مرور به جلو می رود و باید با توجه به ان سئو انجام شود. برای مثال تفاوت سئوی طراحی سایت با HTML 4 و HTML 5 بسیار می باشد. در طراحی با استفاده از اچ تی ام ال 4، هر قسمت از بخش های مشخص نبود اما در کد نویسی جدید اچ تی ام ال 5، مطلب به خوبی به موتور جستجو شناسانده می شود. پس به خوبی مشخص است که این تغییر چقدر برای سایت مهم است. اما علاوه بر این موارد بسیاری از مباحث پیشرفته نیز وجود دارد که موتور های جستجو را بهتر به سوی سایت شما هدایت می کند و سایت شما را برای آن ها یک سایت معتبر جلوه می دهد.

آیا می توانی سئوی قالب سایت را به صورت جداگانه انجام داد؟

سئوی قالب به صورت جداگانه نیز امکان پذیر است اما باید دید که سورس کد ها به چه صورتی می باشد و آیا با سئوی قالب با کد ها قدیمی می توان وضعیت را بهبود بخشید یا خیر. در صروتی که امکان آن وجود داشته باشد به خوبی می توان سئوی قالب سایت را انجام داد.

 برای سئوی سایت، طراحی سایت بر روی چه سیستمی انجام شود؟

در کل چندین سیستم مختلف در بازار موجود است. بخش اعظم سیستم های سیستم های اپن سورس می باشند که کاربران زیادی از ان ها استفاده می کنند. همین استفاده ی زیادی و پشتیبانی ها و افزونه های مختلف باعث کارآمدی هر چه بیشتر ان های می شود. در کنار این سیستم های، سیستم های اختصاصی نیز عرضه میشود. سیستم های اختصاصی باعث می شود که از نظر امنیتی ، سیستم شما امنیت تقریبی بیشتری داشته باشد اما نمی توان از سئوی بیس بودن ان اطمینان داشت.

تاثیر طراحی سایت سئوی شده بر سئو ی سایت چیست؟ | سئوی قالب سایت

در حال ، بهترین انتخاب برای سایت ، سیستم های اپن سورسی مانند وردپرس، جوملا و … می باشند.

اما در این مقاله به خوبی اهمیت طراحی سایت و سئوی وبسایت که مربوط به طراحی است مشخص شد. اما اگر شما در ابتدای کار یک سایت با یک سیستم غیر مدرن راه اندازی کرده اید و در حال حاضر به اهمیت موتور جستجو و سئو پی برده اید چیکار می توانید انجام دهید.

بهترین پیشنهاد ما برای شما طراحی سایت مجدد و با استفاده از سیستم های اپن سورس موجود است. دلیل هم این است که شما با استفاده از یک سیستم غیر استاندارد و مطابق نبودن با سئو، باعث می شوید که تلاش های بعدی شما برای نشان دادن خود در موتور های جستجو مخصوصا گوگل با شکست رو به رو شود. بنابراین برای این که سایت شما به خوبی پیشرفت کند، ما طراحی سایت شما را به صورت دوباره انجام داده و بر روی همان دامنه ی قبلی راه اندازی می کنیم.

برای مشاوره رایگان برای طراحی سایت در تهران و شهرستان ها  با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.