روش هایی برای جلوگیری از کاهش سئو ی طراحی سایت سئو

روش هایی برای جلوگیری از کاهش سئو ی طراحی سایت

در سئوی سایت موارد بسیاری دخیل است اما بعضی از موارد بسیار مهم بوده و باید از آن ها به عنوان یک سئو کار یا طراح وب دوری گزینید. این که شما سئو کار بوده و مقالات جدید پیرامون سئو نخونده اید به معنی این است که شما در حال حاضر یک سئو کار خوب نیستید و حتی ممکن است کار هایی انجام دهید که به جای افزایش رتبه سایت هدف به کاهش رتبه ی آن بیانجامد. گوگل در سال گذشته به صورت حدودی، روزی دو بار الگوریتم خود را پیرامون سرچ تغییر داده است و این بیانگر این این است که الگوریتم سرچ و همچنین سئو در حال تغییر است. اما این تغییرات هوشمندانه است و باید با مطالعه و تجربه به آن ها رسید. ما در این مقاله می خواهیم تجریه ی خود پیرامون سئو طراحی سایت را با شما به اشتراک بگذاریم. پس چند دقیقه ای را با ایران وبر بگذارنید و از اشتباه های مهلک جلوگیری کنید.

چگونه از کاهش سئوی سایت در طراحی سایت جلوگیری کنیم؟

4 مورد از مهمترین خطا ها در طراحی سایت و سئو ی ان از قرار زیر است:

  1.  طراحی سایت به صورت ریسپانیو نباشد!
  2. استفاده از انکر تکست های زیاد
  3. استفاده از لینک های ساختگی
  4. تولید نشدن محتوا به صورت کافی

این 4 مورد از مواردی است که سئوی سایت شما را افت می دهد. اما بحث افت سئو سایت در حال رخ می دهد که در حال افزایش رنک سایت در گوگل می باشد. به این صورت که به جای این که رتبه سایت شما افزایش یابد، رتبه ی شما کاهش می یابد و زحمت شما بیهوده خواهد بود.

روش هایی برای جلوگیری از کاهش سئو ی طراحی سایت

حالا موارد به بررسی موارد بالا می پردازیم:

 جلوگیری از کاهش سئو : طراحی سایت به صورت ریسپانیو نباشد!

اولین و مهمترین بحث در نگاه اول موتور جستجو به سایت شما چگونگی نمایش و پشتیبانی ان از نمایشگر های مختلف است. در حاضر بیش از 50 درصد از مرور های وب از طریق گوشی های هوشمند انجام می شود. در صورتی که سایت شما ریسپانسو نباشد یک باگ بسیار بزرگ را تقدیم رقبا می کنید و با تلاشی دو برابر ان ها باز ممکن است از ان ها پیشی نگیرکید. بنابراین قانون اول در طراحی سایت! سایت غیر ریسپانسو در دنیای کنونی طراحی نکنیم و استفاده نکنیم!

جلوگیری از کاهش سئو : ستفاده از انکر تکست های زیاد

انکرتکست ها  کلماتی هستند که لینک دارند و با رنگ دیگر در صفحه نمایش داده می شود که به صفحه ای از سایت شما یا صفحات سایت های دیگر منتقل می شوند. اما این یک نکته مثبت در سئو می باشد اما این نکته ی مثبت در صورت استفاده غیر استاندارد باعث می شود که سایت شما به جای رشد، افول خود را ببیند.

مقدار مناسب تعداد انکر تکست ها بسته به طول متن و محتوا متفاوت است . نهایت مقدار انکر تکست در مطلب 10 تا می باشد و توصیه می شود به کلمات بی ربط لینک داده نشود.

جلوگیری از کاهش سئو : استفاده از لینک های ساختگی

بک لینک در گذشته اهمیت زیادی در سئو سایت داشت. اما به مرور به دلیل سو استفاده از آن اهمیت آن کم شد و در حال حاضر می توان گفت بک لینک یک آرایش دقیقی دارد و موتور های جستجو در صورت مشاهده ی اقدام غیر معقول و به سرعت آن ، ان را به ضرر سایت در نظر می گیرند. در حال حاضر هنوز بک لینک اهمیت دارد اما بک لینک های با ارزش از سایت هایی است که در زمینه سایت شما فعالیت دارند و بک لینک باید دو طرفه باشد که بحث بک لینک یه بحث پیشرفته است که باید در یک مقاله به آن پرداخت که به زودی در ایران وبر منتشر خواهد شد.

 

جلوگیری از کاهش سئو : تولید نشدن محتوا به صورت کافی

در بین سئو کاران محتوا به عنوان پادشاه یاد می شود. این محتواست که سایت شما را بالا می برد و باعث می شود هر روز بیشتر از پیش پیشرفت کنید و همچنین سئوی سایت شما به میزان زیادی به محتوا بستگی دارد. در صورتی که محتوای تولیدی شما کم باشد و یا مفید نباشد به خودی خود سایت شما ،پیشرفت نخواهد کرد و نباید انتظار داشته باشید که سایت شما در صفحات اول گوگل دیده شود.

روش هایی برای جلوگیری از کاهش سئو ی طراحی سایت

موارد بالا همه مواردی بود که بسیاری انجام می دهند و جز اشتباهات مهلک سئو و طراحی سایت می باشد. در سئو شما باید صبر داشته باشد و سئوی کلاه سفید سئو اصلی است و سئوی کلاه سیاه به زودی مشخص شده و سایت شما را پنالتی می نماید. هوش مصنوعی ایجاد شده در الگوریتم های گوگل توسط با تجربه ترین افراد نوشته شده است و این هوش انسانی در قالب یک ربات می باشد که سایت خوب را از بد تشخیص می دهد بنابراین مطمئن باشد که با کار های اضافی و سئوی کلاه سیاه سایت شما پنالتی خواهد شد.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.