سئوی محتوا چیست؟ چگونه محتوای بهتری ایجاد کنیم؟ سئو

سئوی محتوا چیست؟ چگونه محتوای بهتری ایجاد کنیم؟

یکی از سوالات و مشغلاتی که مدیران وب سایت ها با آن رو به رو هستند، سئوی سایت آن ها می باشد. اما سئوی سایت به چه مواردی مربوط است؟ چرا سئوی سایت مهم است؟ سئوی محتوا چیست؟ این ها سوالات ابتدایی است که هر مدیر وب ممکن است با آن رو به رو شود و با پاسخ های متنوعی از سوی سایت های مختلف رو به رو شود. با ایران وبر همراه باشید.

سئو یک امر متغیر در بازه ی زمانی است. به این معنی که شاید امروز یه مورد بسیار مهم در نظر گرفته شود و فردا گوگل ان را از اهمیت خود حذف کند. اما چگونه و چرا؟

سئوی سایت بر اساس موتور های جستجو تعریف می شود. به معنی که الگوریتم های موتور های جستجو بررسی می شود و بر اساس ان متد های سئو پیاده سازی می شوند.

اما یک سوال در همین یه خط به چشم می خورد؟! چرا الگوریتم های جستجو تغییر می کنند و اصلا چرا وجود دارند؟

الگوریتم های جستجوی گوگل چرا تغییر می کنند؟

سرآمد موتور های جستجو، گوگل، برای اینکه بهترین نتایج برای مخاطبان نمایش داده شود. الگوریتم های خود را تغییر می دهند. برای توضیح بیشتر می توان شما را به زمانی ارجاع بدهم که سایت های مختلفی وجود داشت که مملو از تبلیغات بود و محتوایی نداشت و در گوگل نمایش داده می شد. و این باعث می شد که مخاطبان ناراضی باشند. گوگل با تغییر الگوریتم های خود این سایت ها را تشخیص داد و از گردونه ی سرچ خود خارج کرد.

سئوی محتوا چه کمکی به ما می کند؟

خب شما با سئوی سایت خود و در کل سئوی محتوا می توانید به راحتی مطالب سایت خود را به صفحات اول گوگل برسانید. این پروسه هم در کوتاه مدت برای شما مفید است و هم در بلند مدت. اما سئوی کلی برای بلند مدت در نظر گرفته می شود و تمام سئو کاران به این مورد توجه دارند. شما با سئوی مطالب خود مطالب خود را بالاتر از بقیه به نمایش قرار خواهید داد و در ادامه می توانید خدمات خود را به مشتریان ارائه کنید.

سئوی محتوا چیست؟

اما با این مقدمات سئوی محتوا به عنوان یکی از مهمترین پارامتر های سئو شناخته می شود. شما با استفاده از سئوی محتوا می توانید سایت خود را به عنوان یک سایت تولید کننده محتوا به گوگل نشان دهید و این در آینده ی سایت شما و جایگاه شما تاثیر خواهد گذاشت. اولین و مهمترین نکته در بخش سئوی محتوا می توان به طول یک مقاله و یا پست شما مربوط باشد. هر چه محتوای شما طولانی تر باشد برای سئوی محتوای شما مناسب تر است. زیرا مطالب مفید بیشتری به کاربر ارائه خواهید داد و کاربر زمان بیشتری در سایت شما سپری خواهد کرد. پس شما یک اصل کلی در محتوا را در نظر داشته باشید:

هر چه محتوای یک پست بیشتر باشد سئوی محتوای شما بهتر انجام خواهد گرفت.

اما باید بدانید که این پارامتر یک پارامتر مهم و کلیدی و برای شروع سئو می باشد. سئوی محتوا به بخش های متفاوتی تقسیم می شود و روز به روز در حال تغییر می باشد. شما می توانید سئوی سایت خود را به گروه طراحان ایران وبر بسپارید. برای آنالیز رایگان سایت خود می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.