گوگل با فیدبک ها و بازخورد های کاربران در جستجو گوگل چه می کند؟ سئو

گوگل با فیدبک ها و بازخورد های کاربران در جستجو گوگل چه می کند؟

اگر در موتور جستجوی گوگل جستجو کرده باشید، حتما در قسمت پایین جستجو با گزینه فیدبک یا بازخورد رو به رو شده اید. ممکن است از این گزینه تا به حال استفاده کرده باشید یا اصلا از ان بهره نبرده باشید. اما این سوال باید حتما در ذهن شما باشد که ایا این بازخورد ها هیچ تاثیری در گوگل و نتایج جستجو دارد؟ در سری پاسخ هایی که گوگل به سوالات پرسیده شده کاربران در یوتیوب می دهد، این سوال مطرح شده و جان مولر به این سوال پاسخ می دهد. با ما همراه باشید.

جان مولر در این ویدئو به سوال زیر پاسخ می دهد:

“What makes user feedback eligible enough for Google to decide to tweak its search ranking algorithm? Does Google consider that feedback in the future?”

یکی از سوالات کاربران از گوگل

این سوال در مورد فیدبک و بازخورد کاربران نسبت به نتایج جستجو گوگل است. در این سوال، تصمیم گوگل نسبت به این فیدبک ها پرسیده شده است. که در ادامه جان مولر به ان پاسخ می دهد.

جان مولر در این ویدئو، از دسته بندی فیدبک ها و بازخورد های کاربران می گوید. با توجه به نوع بازخورد، گوگل مهمترین ان ها را شناسایی می کند و در نهایت به برطرف کردن مشکل می پردازد.

آیا فیدبک و بازخورد در جستجو های خاص تاثیر گذار است؟

اما سوال مهمی که بسیاری در مورد این موضوع دارند، تاثیر فیدبک در یک جستجوی خاص است! برای مثال شما با کلمه کلیدی “طراحی سایت” یا مثلا “خرید دوره اموزشی سئو” ، فیدبکی در مورد نامربوط بودن یک سایت بدهید و در نهایت ان سایت از نتایج حذف شود! پاسخ جان مولر به این موضوع دقیق این است که گوگل جستجو تکی را معیار خود در فیدبک قرار نمی دهد. هدف اصلی گوگل با این فیدبک ها، بهبود الگوریتم خود برای اینده و یافتن سایت های با کیفیت است.

بنابراین گوگل فیدبک ها را دریافت می کند و در نهایت به صورت کلی در الگوریتم اصلاحات انجام می شود و به صورت خاص یک نتیجه تغییر نمی یابد.

در ویدئو زیر می توانید مصاحبه کامل جان مولر از موتور جستجوی گوگل را مشاهده کنید:

شاید برای شما مفید باشد:

دیدگاه ها