طراحی لوگو

لوگو یا آرم اولین جنبه ی بصری برند شما و اساسی ترین عنصر برندینگ است. یک لوگو کوچک (لوگو تصویری یا لوگو تایپ) به معرفی اسم برند و خلاصه ای از فعالیت شما میپردازد. به این ترتیب، لوگو به برند شما کمک میکند تا به سادگی در ذهن مخاطب نفوذ کند و ماندگار شود.  برای موفقیت در کسب و کار طراحی لوگو حرفه ای الزامی است!

  برای فهمیدن همه چیز در مورد لوگو  و سفارش طراحی لوگو و آرم این ویدئو را تماشا کنید!https://www.iranweber.com/wp-content/uploads/2021/12/iranweber-logo.mp4

امکان ثبت کشوری لوگو و ارم اختصاصی ایران وبر

✔️ با طراحی ارم اختصاصی ایران وبر، می توانید لوگو را به نام خود یا شرکت خود در ثبت اسناد ایران ثبت کنید. برای ثبت لوگو قوانین خاصی وجود دارد که طراحان ایران وبر با دقت به ان توجه خواهند کرد. استفاده از لوگو اختصاصی ایران وبر این قابلیت رو برای شما خواهد داشت که به راحتی لوگو خود را ثبت کنید.

با ثبت لوگو، دیگر از کپی شدن برند و لوگو خود اطمینان خواهید داشت و در صورتی که از لوگو شما در سایت یا پیجی استفاده شود می توانید پیگیری قضایی کنید.

برآورد هزینه سفارش طراحی لوگو و ارم

✔️ هزینه ی طراحی لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال عواملی چون نوع طراحی، نوع لوگو انتخابی شما(لوگوتایپ، تصویری یا ترکیبی) در قیمت طراحی لوگو میتواند تاثیر بگذارد. برای مشاوره ، کسب اطلاعات بیشتر و سفارش طراحی لوگو میتوانید با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید شماره تماس خود را برای ما بنویسید تا همکاران متخصص ما در زمینه ی طراحی لوگو در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نمونه کار های
طراحی لوگو و آرم

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بزرگ تر بر روی لوگو مورد نظر خود کلیک کنید!

طراحی شرکت Onyx Sky

طراحی لوگو املاک روتوند

طراحی لوگو شرکت پارسیان محور جاوید

طراحی لوگو concord transport

طراحی لوگواداک فولاد یکتا

نشان صادراتی ازگیل

ارم کلینیک زیبایی دکتر جعفری

طراحی آرم شرکت ماندگار چوب

لوگو شرکت واردات و صادرات تاجرباشی

لوگو شرکت فرتاک

لوگو رستوران شهرزاد استانبول

لوگو دکتر زهره مرتضوی

لوگو و ارم داروخانه دکتر مغلی

طراحی لوگو داروخانه دکتر اعتصامی

لوگو کافی شاپ گپ

لوگو اختصاصی سالن ارایشی و فیبرز سونیا

طراحی لوگو وحید وارسته

طراحی لوگو انجمن وکلای دادبان

آرم داروخانه قائم

دکتر مونا حیدری

لوگو کلینیک چشم پزشکی بهار

ارم کافی شاپ وندیداد

طراحی لوگو اتوگالری کاغذیان

طراحی ارم کلینیک دندانپزشکی عرفان

طرحی ارم پیج اینستاگرام قانون جذب


تماس با ما: 91018852-021

بخش از مزایای
طراحی لوگو و ارم ایران وبر

خلاقیت

طراحی لوگو حرفه ای به خلاقیت نیاز دارد، طراحی یک نماد که بر اساس اصول بازاریابی بوده و در کنار ان بتواند کسب و کار شما را با نوآوری خاصی به کاربر نشان دهد.

انتخاب دقیق رنگ ها با توجه به اصول بازاریابی

هر رنگ در بازاریابی تاثیر خاصی بر مشتری می گذارد. انتخاب رنگ یکی از بخش های بسیار مهم است که هر کسب و کار با توجه به اهداف خود باید رنگ خاص خود را به کار ببرد.

مشاوره رایگان مارکتینگ


در کنار این موارد، گروه ایران وبر به شما مشاوره رایگان مارکتینگ ارائه می کند که بدون هزینه اضافه مشاوره مارکتینگ، بتوانید کسب وکار خود را در فضای دیجیتال نشان دهید.

بدون محدودیت اتود

قصد ما طراحی یک لوگو مناسب و حرفه ای برای کسب و کار شماست. ما محدودیتی در اتود برای مشتریان نخواهیم داشت و در تلاشیم که لوگو حرفه ای و خلاقانه ای برای شما طراحی کنیم.


نمونه کار های طراحی لوگو در اینستاگرام

لوگو یا آرم به چه معناست؟

اصطلاح «لوگو» که از لحاظ لغوی اشتباهی مصطلح است به معنای کلمه یا نمادی است که نشانه یک شرکت یا یک محصول مادی یا غیرمادی است. این اصطلاح اشتباه است، چراکه کلمه یونانی لوگوس در واقع به معنای «واژه» یا «سخن» است؛ پس میتوان گفت معادل دقیق تر این اصطلاح «نشانه واژگانی» است. لوگو معمولا از نوشته، تصویر گرافیکی یا ترکیبی از این دو تشکیل می شود. لوگو از عناصر مهم دیزاین سازمانی است، چراکه هویت بصری نهاد یا مؤسسه ای را که نشانه آن است بیان می کند. برخی اعتقاد دارند که دیزاینِ هویت سازمانی بر مبنای لوگو انجام میگیرد، اما برخی نیز آن را بیشتر در زمره جزئیات تکمیلی در دیزاین برمی شمارند و اعتقاد دارند دیزاین خوب برای هویت سازمانی باید بدون استفاده از لوگو هم قابل تشخیص باشد.

از آنجا که ساختار شرکت های بین المللی روز به روز پیچیده تر می شود، امروزه ایجاد یک سیستم یکپارچه از نشانه ها و نمادها به منظور تشخیص هویت این شرکتها ضرورت یافته است. دیزاین لوگو برای بسیاری از دیزاینرها کاری چالش برانگیز است. لوگوی خوب به سرعت درک می شود، در ذهن می ماند، با انواع رسانه ها قابل بازتولید است، و چشمگیر است. برای اینکه بدانند یک لوگو از نظر فنی قابل بازتولید است، آخرین آزمایشی که روی آن انجام می دهند این است که ببینند از دستگاه فکس چگونه بیرون می آید. معمولا میگویند اگر لوگو بعد از چندین بار فکس شدن باز هم و قابل تشخیص باشد، با هر رسانه دیگری نیز قابل بازتولید است.

در دیزاین لوگو، عوامل و روش های عملی دیگری را نیز باید در نظر داشت: شمارگان چاپ، تغییرات شکل لوگو در رسانه های مختلف، و زمینه ای که لوگو در نهایت قرار است در آن به کارگرفته شود همه نقش مهمی دارند در تعیین اختیارات نهایی دیزاینر در انتخاب رنگ و فرم لوگو.

نظرات مشتریان

علی نصیری
علی نصیریخانه کنکور Read More
از خدمت ایران وبر ممنونیم. این که در هر زمانی که نیاز بود پشتیبانی خوبی داشتند و همچنین طراحی هاشون واقعا به روز و عالیه.
حمیدرضا بهراد
حمیدرضا بهرادموسسه حقوقی اهورا Read More
لوگو انجمن وکالت دادبان رو به خوبی طراحی کردند. یک ایده بسیار خوب و شکیل. از خانم سلیمیان واقعا متشکرم.
کیارش کاملی
کیارش کاملیکافی شاپ ونداد Read More
ما یک لوگو برای کافی شاپ می خواستیم. چون بیشتر بر روی قهوه تمرکز داشتیم و لوگو استارباکس رو هم دوست داشتیم. در کنار اون دوست داشتیم یک اسطوره ایرانی داخل لوگو باشه. در نهایت ایران وبر، یک لوگو بی نقص برای ما طراحی کرد. از تلاش طراحانشون واقعا متشکریم.
وحید وارسته
وحید وارستهدفتر حقوقی وحید وارسته Read More
لوگوی طراحی شده در یک کلام محشره. در این لوگو از اول حروف اسم من استفاده کرده اند و در نهایت هم به شکل کتاب در اوردن. با این که در وکالت لوگو ها خیلی شبیه هم هستن ولی این لوگو واقعا متفاوت هست.
Previous
Next
ما فقط طراح لوگو نیستم!
یک آژانس مارکتینگ
هستیم!
روش سفارش طراحی لوگو چگونه است؟

  • تماس با ما یا وارد کردن شماره در فرم این صفحه (همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت)
  • دریافت مشاوره رایگان
  • پرداخت پیش پرداخت هزینه طراحی لوگو
  • مشاوره رایگان طراحان و انتخاب نوع لوگو و پر کردن فرم طراحی لوگو توسط شما
  • ایده پردازی و طراحی لوگو توسط ایران وبر
  • ارسال تصویر لوگو 
  • تایید یا رد توسط کارفرما
  • در صورت تایید بقیه هزینه پرداخت شده و فایل اصلی در اختیار کارفرما قرار می گیرد.
  • در صورت رد شدن مجدد لوگو طراحی می شود.

آیا می توانیم لوگو قبلی خود را باز طراحی کنم؟

بله بخش بازاریابی ایران وبر به شما مشاوره لازمه را خواهند داد تا از المان های لوگو قبلی استفاده کنید و یک باز طراحی انجام دهید یا با توجه به لوگو قبلی، یک لوگو کاملا جدید طراحی کنید.

خدمات دیگر ایران وبر چیست؟

ایران وبر یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است. ایران وبر خدمات تخصصی زیر را ارائه می کند:

  • طراحی لوگو
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی سایت
  • طراحی کامل هویت بصری
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو


تماس با ما: 91018852-021

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]