تغییر لوگو آدیداس (adidas) برای جام جهانی 2022

حرف و جدیث هایی منتشر شده از تغییر لوگو adidas برای جام جهانی 2022! گویا قرار است آدیداس با یک لوگوی جدید روی پیراهن‌های خود به جام جهانی قطر بیاید و نام شرکت را حذف کند! تنها لوگو با سه خط مورب باقی می‌ماند.

حذف حروف نشان‌دهنده یک نوآوری ظریف اما مهم برای شرکت آلمانی است. این نشان میدهد آدیداس مسیر مینیمالیسم را که قبلاً توسط بسیاری از رقبای خود کشف شده است دنبال می‌کند. البته هنور معلوم نیست این تغییر لوگو آدیداس برای 2022 برای کل برند Adidas sport است یا فقط به محدود به حوزه ی فوتبال این برند میشود.

تغییر لوگو آدیداس با حذف لوگوتایپ

در طراحی لوگوی جدید آدیداس، نوشته آدیداس از آن حذف می شود. یعنی فقط با Three Stripes می آید.

تغییر لوگو آدیداس برای جام جهانی 2022

بدون متن آدیداس، لوگوی آدیداس بسیار مدرن تر به نظر می رسد. برویم ببینیم که برخی از تولیدات فعلی این برند با لوگو جدید چگونه به نظر می رسند.

تغییر لوگو آدیداس برای جام جهانی 2022
تغییر لوگو آدیداس برای جام جهانی 2022

خب شاید تفاوت خیلی زیادی به نظر نرسد. شاید ابتدا به دید خیلی ها عجیب و غریب بیاید، چون به لوگو همراه با لوگوتایپ عادت داریم.

آیا لوگو کل محصولات آدیداس تغییر میکند؟

مشخص نیست، اما به نظر می رسد که لوگوی جدید آدیداس در کل مجموعه فوتبال آدیداس پخش شود. همچنین مشخص نیست که آیا سایر اقلام ورزشی یا سبک زندگی نیز لوگوی جدید را از اواخر سال 2022 خواهند داشت یا خیر.

کیت های باشگاه آدیداس 2023-2024 نیز می تواند با لوگوی جدید همراه باشد.

چند نکته در مورد لوگو 2022 آدیداس

  • تغییر لوگو آدیداس برای جام جهانی 2022 با حذف لوگوتایپ
  • برای اولین بار در جام جهانی 2022
  • ممکن است برای کل مجموعه آدیداس این اتفاق بیفتد

علت تغییر لوگو آدیداس برای جام جهانی 2022

آدیداس می‌خواهد به عنوان حامی فنی مرجع در جهان بازگردد. همچنین برندهای زیادی را که در سال‌های اخیر فضا و شهرت پیدا کرده‌اند، از خود دور نگه دارد. اصلاح لوگو آن می تواند اولین قدم باشد.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.