طراحی لوگو برای بیوتی تراپیست | قیمت لوگو بیوتی تراپیست + نمونه کار

در این مقاله قرار است به نکات مهم و جالبی در مورد طراحی لوگو برای بیوتی تراپیست و لاین خدمات پوستی بپردازیم. با ما همراه باشید.

این روزها همه ی ما به لطف متخصصان حوزه پوست به پوستمان بیشتر اهمیت میدهیم. از آنجایی که استقبال از این خدمات در سالن های زیبایی بالا است، افراد بیشتری هم به سراغ یادگیری و ارائه خدمات پوست رفته اند. با توجه به تعداد بالای بیوتی تراپیست ها لزوم طراحی لوگو برای بیوتی تراپیست به خوبی احساس میشود.

طراحی لوگو برای بیوتی تراپیست | قیمت لوگو بیوتی تراپیست + نمونه کار

چرا به لوگو نیاز داریم؟

همانطور که شاهد هستید روز به روز تعداد افرادی که در لاین پوست سالن های زیبایی و یا در سالن های مجزا خدمات پوستی انجام میدهند یا به اصطلاح بیوتی تراپیست هستند، بیشتر و بیشتر میشود. پس این بازار بسیار رقابتی است و شما نیاز دارید تا دیده شوید! برند سازی کنید و در ذهن کلاینت های خود ماندگار شوید.

پس به طور کلی شما به سه دلیل به لوگو بیوتی تراپیست نیاز دارید:

  • تا در میان همکاران و رقیبان خود گم نشوید و نام و نشان منحصر به فرد داشته باشید.
  • تا محاطبان شما، شما را به خوبی به خاطر بسپارند و اگر یک بار اتفاقی از خدمات شما استفاده، شما را با لوگوتان بهتر بتوانند به ذهن بسپارند و مشتری دائم شما شوند.
  • آینده نگر باشید و به فکر برندسازی! رمز موفقیت شما در برندینگ و معروف کردن برندتان است. شاید شما بخواهید محصولاتی هم در کنار خدمات خود بفروشید. پس به یک لوگو مناسب و منحصر به فرد برای تمام بخش های بازاریابی خود مانند : پروفایل اینستاگرام، لیبل محصولات، تابلو سالن و … نیار دارید.

طراحی لوگو برای بیوتی تراپیست باید چگونه باشد؟

در این بخش با ویژگی هایی که یک لوگو مناسب بیوتی تراپیست باید داشته باشد، آشنا خواهید شد.

از لوگوهای آماده و اینترنتی استفاده نکنید!

این مسئله را جدی بگیرید و اگر کسب و کار خودتان را دوست دارید و برای آن ارزش قائل هستید از سایتهایی که لوگو آماده میدهند به شدت پرهیز کنید. از افرادی که با قیمت پایین و عحیب غریب به شما لوگو تحویل میدهند دوری کنید. چرا که آنها نیز از سایتهای آماده به شما لوگو میفروشند. لوگویی که قبلا به صد برند دیگر نیز فروخته اند.

اگر میخواهید لوگو خاص داشته باشید، با آن شناخته شوید و برند سازی کنید اندکی به طراحی لوگو اهمیت بدهید و برای آن هزینه کنید؛ چرا که طراحی لوگو اولین قدم شما برای برندینگ است. به ظاهر و جلوه کار خود بها بدهید!

نوع لوگو را هوشمنانه انتخاب کنید

شما برای انتخاب انواع لوگو به طور کلی سه گزینه پیش رویتان دارید: لوگو تصویری، لوگوتایپ، لوگو ترکیبی. پیشنهاد ما برای لوگو بیوتی تراپیست یک لوگو ترکیبی است. یعنی لوگویی که شامل اسم شما(سالن/برند) و یک تصویر طراحی شده متناسب با کار شما باشد.

لوگوتایپ برای به خاطر سپاری بهتر اسم شما برای مخاطب، توصیه میشود. اما اگر اسم شما طولانی است و در لوگو زیبا نمیشود میتوانید از لوگومونوگرام استفاده کنید. در هر صورت در پایین لوگو باید تگ لاین(اسم شما و فعالیتتان یا شعارتان) قرار بگیرد.

لوگو شما باید حداقل 3 عنصر کار شما را در خود بگنجاند!

اگر قرار است به شرکت یا فردی طراحی لوگو را بسپارید، تاکیدد داشته باشید که 3 عنصر کار شما در لوگو دیده شود. مثلا لوگو بیوتی تراپیست مربوط به پوست است. پس عنصر اساسی و اولیه آن تصویر صورت است. لطافت صورت و استفاده از مواد ارگانیک را هم بهتر است در لوگو تصویری خود داشته باشید تا بیشتر توجه مخاطبان را جلب کند.

طراحی لوگو برای بیوتی تراپیست | قیمت لوگو بیوتی تراپیست + نمونه کار

رنگ متناسب با کار خود را انتخاب کنید

بهتر است قبل از انتخاب رنگ لوگو، اطلاعات کلی در مورد روانشناسی رنگ ها کسب کنید. پرا که رنگ ها هر کدام اثر روانی متفاوتی بر مخاطب میگذارند و هر بیزنس یا شغلی باید رنگ متناسب خود را داشته باشد. مثلا رنگ قرمز هیجان آور و اشتها آور است و برای لوگو رستوران ها پیشنهاد میشود.

اما لوگو بیوتی تراپیست کاری لطیف و آرام است و با پوست سر و کار دارد. پس رنگی ملایم و نود و یا نهایتا پاستلی برای این نوع لوگوها مناسب خواهد بود. در این صورت لوگو مینیمال و جذابی خواهید داشت.

اگر ترکیب رنگ های جذاب و ترند 2021 را هم میخواهید به مقاله حرفه ای ترین ترکیب رنگ ها برای طراحی لوگو + کد رنگ | هر ترکیب رنگ مناسب چه برندی است؟ مقاله مفیدی برای شما خواهد بود!

قیمت طراحی لوگو برای بیوتی تراپیست

قیمت طراحی لوگو به نوع لوگویی که شما انتخاب میکنید(لوگوتایپ، لوگو تصویری، لوگو ترکیبی) بستگی دارد. همچنین عوامل دیگری چون تعداد اتود و مدت زمان طراحی در قیمت طراحی لوگو مؤثر خواهند بود. شما میتوانید برای برآرود حدودی قیمت طراحی لوگو فرم زیر را کامل کنید.

مشاوران ما در تیم طراحان ایران وبر آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما عزیزان متقاضی لوگو بیوتی تراپیست خواهند بود. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو برای بیوتی تراپیست با ما در ارتباط باشید.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.