طراحی لوگو دندان پزشکی | قیمت لوگو دندانپزشکی و نمونه کار

دندان پزشک هستید و به دنبال لوگویی متفاوت میگردید؟ کلینیک دهان و دندان دارید و هنوز لوگو ندارید؟ به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را که در مورد طراحی لوگو دندان پزشکی است تا انتها دنبال کنید.

چرا به لوگو دندانپزشکی نیاز دارید؟

تا پیش از این دندان پزشک ها و کلینیک های دندان پزشکی تنها برای بیلبورد یا کارت ویزیت خود به لوگو نیاز داشتند. اما امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و دستگاههای ارتباطی دیجیتال، تمام مشاغل رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته اند.

طراحی لوگو دندان پزشکی | قیمت لوگو دندان پزشکی و نمونه کار
  • شاید بسیار دیده اید که اغلب پرشکان و دندان پزشکان یا وب سایت دارند یا حداقل یک صفحه اینستاگرام. از آنجایی که تعداد این قشر هم کم نیست پس باید هر کدام به اصطلاح، به برندسازی کنند. به این ترتیب بهتر شناخته میشوند. اما این برندسازی از کجا شروع میشود؟ از طراحی لوگو!
  • از طرفی طراحی یک لوگو انحصاری و خاص باعث میشود که حتی اگر تازه کار هستید، بین رقبا دیده شوید و بازار کاری بهتری داشته باشید.
  • همچنین انتخاب یک لوگو شیک و منحصر به فرد در بیلبوردها، تابلو مطب، کارت ویزیت و ست اداری و همچنین استفاده در دکوراسیون مطب، حس آرامش و اطمینان را به مراجعه کنندکان میدهد.

اما شما به عنوان یک پزشک شاید اطلاعات کافی در مورد لوگوها نداشته باشید و ندانید چه لوگویی باید سفارش دهید! با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

انواع لوگو برای دندان پزشکی

اول از همه باید انواع لوگو را بشناسید. مانند لوگوهای پزشکی شما 7 گزینه برای انتخاب پیش رو دارید:

  • لوگوتایپ: به لوگوی نوشتاری لوگوتایپ میگویند. در این مدل، اسم شما(مطب شما) به صورت انحصاری و گرافیکی متناسب با شغلتان طراحی میشود. اگر اسم و فامیل شما طولانی باشد، این سبک پیشنهاد نمیشود.
  • لوگو مونوگرام: این سبک هم مبتنی بر نوشته است. با این تفاوت که اسم کامل شما در لوگو نیست و فقط از حرف اول(یا حروف اول اسم و فامیل شما) در لوگو استفاده میشود. پس اگر اسم شما طولانی است و اصرار به داشتن لوگو نوشتاری دارید، مونوگرام مناسب شماست.
طراحی لوگو دندان پزشکی | قیمت لوگو دندان پزشکی و نمونه کار
طراحی لوگو دندان پزشکی | قیمت لوگو دندان پزشکی و نمونه کار
  • لوگو تصویری: در لوگو تصویری همانطور که از اسمش پیداست از یک تصویر مرتبط با کار شما استفاده میشود. اما نه هر تصویری! در لوگو، تصویر، یا نمادین و سمبلیک است، یا انتزاعی یا مسکات! خلاقیت و سلیقه طراح در اینجا بسیار مهم است. این سبکی است که برای صنف دندان پزشکی به شما پیشنهاد میدهیم. ذهن انسان برای به خاطر سپردن باهوش تر است.
طراحی لوگو دندان پزشکی | قیمت لوگو دندان پزشکی و نمونه کار
لوگو کلینیک دندان پزشکی خانواده
  • لوگو ترکیبی: لوگو ترکیبی، ترکیبی از دو سبک نوشتار و تصویر است. این سبک برای تازه کاران هر کسب و کاری مناسب است. چرا که مخاطب همزمان اسم شما و هویت بصریتان را میبیند. پس اگر ابتدای کارتان است، این سبک مناسب شما خواهد بود.

لوگو دندان پزشکی خوب چه ویژگیهایی دارد؟

یک لوگو خوب، باید نماینده شما و فعالیتتان باشد. باید در یک نگاه خود را به مخاطب اثبات کند و در ذهن او ماندگار شود. همچنین باید استاندارد باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد لوگو استاندارد مقاله “آیا لوگو من استاندارد است؟” را بخوانید.

نمونه کار

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به صفحه نمونه کارهای لوگو مراجعه کنید.

هزینه طراحی لوگو برای دندان پزشکی

هزینه لوگو شما بستگی به نوع لوگویی که انتخاب میکنید متفاوت خواهد بود. خواهشمندیم برای اطلاع از قیمت لوگوها و مشاوره با کارشناسان فرم زیر را پر کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

    الناز ابراهیمی

    13 آبان 1402 در 2:01 ب.ظ

    سلام
    هزینه طراحی لوگو مونوگرام به چه صورت هست ؟

      آژانس ایران وبر

      13 آبان 1402 در 3:19 ب.ظ

      سلام وقت بخیر
      برای استعلام قیمت و مشاوره می تونید با شماره 09213176979 در واتس اپ ارتباط برقرار کنید یا از طریق فرم داخل سایت درخواست مشاوره طراحی لوگو را انتخاب کنید.

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.