طراحی لوگو رادیولوژی | هزینه لوگو کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی آموزش طراحی لوگو و بررسی لوگو

طراحی لوگو رادیولوژی | هزینه لوگو کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی

مراکز رادیولوژی و یا تصویربرداری پزشکی یکی از مهمتربن و پر رفت و آمدترین بخش های پزشکی هستند. هر فرد حداقل یکبار طی روند و تشخیص نوع درمان بیماری با دستور پزشک به کلینیک رادیولوژی مراجعه میکند. اما چه چیزی باعث میشود این مراکز با وجود فراوانی آنها در ذهن مراجعه کننده ماندگار شود؟ آیا خدمات خوب به تنهایی میتواند تاثیرگذار باشد؟ اگر کلینیک شما عالی باشد اما لوگو رادیولوژی شما به شناساندن تان کمکی نکند، عملاً در این بازار پیروز نخواهید بود. با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما در سفارش یک لوگو کلینیک رادیولوژی خوب کمک کنیم.

خدمات و مراجعین رادیولوژی

مراجعین رادیولوژی ها دو دسته اند: بیماران و پزشکانی که بیماران را ارجاع میدهند. پس با قشری در ارتباط هستید که زمان زیادی برای دقت کردن در اسم و لوگو ندارند. از طرفی قشری وسیع و فراوانی هستند.

طراحی لوگو رادیولوژی | هزینه لوگو کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی

بیماران، قرار است در این مرکز بیماری شان تشخیص داده شود، بررسی شود و احتمالا چند ماه بعد مجددا به خدمات شما نیاز پیدا میکنند (برای ادامه روند درمان). پس هرچه سریعتر و بهتر خود را به آنها بشناسانید و در ذهنشان بمانید، آن ها را به مراجعه کننده دائم و ثابت تبدیل کرده اید. هر چه هویت بصری شما حس بهتری به انها بدهد، و از لحاظ روانی کارش را درست انجام دهد شما موفق تر خواهید بود.

از طرفی دیگر پزشکانِ ارجاع دهنده در بازاریابی شما خیلی موثرند. آنها قرار است شما را به بیماران معرفی کنند. پس اینکه با یک هویت بصری و لوگو رادیولوژی خوب و البته در کنار خدات ارزنده، توجه آنها را جلب کنید بسیار مهم است.

طراحی لوگو رادیولوژی | هزینه لوگو کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی

لوگو کلینیک رادیولوژی همانطور که گفته شد باید برای دو قشر بیماران و پزشکان قابل شناسایی و به خاطر سپردن باشد. سادگی و گویا بودن از اصول اولیه آن باید باشد. تنها در این صورت است میتواند به لحاظ بازاریابی کار خود را به خوبی انجام دهد. اما برای سفارش یک لوگو مناسب و انتخاب طراح ممکن است دچار شک شوید. اینکه چه طراحی میتواند لوگو مورد پسند شما را تحویل دهد؟

پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب طراح دقت کنید و گول قیمتهای پایین را نخورید. چرا که لوگو قرار است در کارت ویزیت، سربرگها، فامتورها و از همه مهمتر در تابلو کلینیک شما استفاده شود. همه ی اینها هزینه های گزافی برای شما خواهد داشت. پس اگر لوگو خوبی انتخاب نکنید و کمی بعدتر تصمیم بگیرید آن را تغییر دهید تمامی این هزینه ها بعلاوه ی هزینه بازطراحی لوگو برای شما تکرار خواهد شد. پس در انتخاب آن دقت کنید.

اما اگر بخواهید لوگویی سفارش دهید و طراح از شما در مورد نوع آن سوال کند، نیاز است اطلاعات کافی در مورد انواع لوگو داشته باشید. البته که طراح و بازاریاب با توجه به اسم و هویت برند شما، نوع مناسب تر را پیشنهاد خواهد داد. اما برویم با سبکهای مختلف طراحی لوگو آشنا شویم:

در این سبک از طراحی لوگو، از یک تصویر ساده شده استفاده میشود. این تصویر خود بر اساس نوع دلالت به سه دسته تقسیم میشود: نمادین، رئال، انتزاعی. برای آشنایی بیشتر و بهتر با این موارد لطفا مقاله لوگو تصویری را بخوانید.

طراحی لوگو رادیولوژی | هزینه لوگو کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی

لوگوتایپ

لوگوتایپ یا لوگو نوشتاری(wordmark) نوعی از طراحی لوگو است که در آن خوانش نقش دارد. در این سبک اسم کلینیک رادیولوژی شما به صورت منحصر فرد نوشته میشود. دقت داشته باشید که در این سبک از طراجی لوگو رادیولوژی از فونت استفاده نمیشود، بلکه اسم طراحی میشود. اما اگر اسم برند شما طولانی و چند بخشی باشد این سبک مناسب شما نحواهد بود. اما اگر همچنان میخواهید یک لوگو نوشتاری داشته باشید به شما لوگو (lettermark) را پیشنهاد میکنیم. در این سبک از حروف ابتدایی اسم شما استفاده میشود.

این سبک هم از ترکیب و تلفیق دو سبک قبی ایجاد میشود. اگر اسم کلینیک شما این قابلیت را داشته باشد، یکی از بهترین و گویا ترین انواع لوگو است.

طراحی لوگو رادیولوژی | هزینه لوگو کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی

یک لوگو خوب باید از لحاظ فنی ویژگیهایی داشته باشد تا بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد:

  • ساده باشد: یک لوگو خوب باید از هرگونه پیچیدگی و سردرکمی به دور باشد. جزئیات آن کم باشد و به سادگی قابل فهم باشد.
  • گویا باشد: لوگو شما نباید مبهم و گیج کننده باشد. باید در دو سه ثانیه اول خودش و برند مورد نظر را معرفی کند.
  • در سایزهای مختلف با کیفیت باشد: یک لوگو استاندارد با نرم افزار مخصوص طراحی لوگو طراحی میشود. یعنی نرم فزاری وکتوری، نه نرم افزاری پیکسلی! لوگو شما باید در کوچکترین سایزها (آواتار اینستاگرام) تا بزرگترین سایزها(بر روی تابلو یا بیلبوردها) کیفیت و گویایی خود را حفظ کند. پس فوتوشاپ اصلا نرم افزار مناسب طراحی لوگو نیست!
  • مینیمال باشد: مینیمال بودن به معنای سادگی نیست؛ به معنای ایجاز است. یعنی هر چیزی که در انتقال مفهوم لوگو اضافی است حذف شود. هر عنصری که اگر آن را حذف کنیم تاثیری در انتقال مفهوم ندارد. در این صورت به یک لوگو مینیمال میرسیم.
طراحی لوگو رادیولوژی | هزینه لوگو کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی

لوگو آماده، مرگ برند شما

استفاده از لوگوهای آماده، یا طراحانی که با قیمت پایین قول طراحی به شما میدهند و لوگو آماده شما تحویل میدهند دیر یا زود برند شما به نابودی میکشانند. در انتخاب طراح دقت کنید. لوگو شما قرار است سالیان سال برای شما کار کند. قرار است اولین جلوه ی بصری برند شما باشد و برای شما بازاریابی کند.

هزینه طراحی لوگو آزمایشگاه

برخلاف تصور عموم، طراحی لوگو یکی از مهمترین و دشوارترین بخش های کارهای گرافیکی است. چرا که مستلزم ایده پردازی و طراحی های دقیق است. همینطور کار طراحی لوگو چون مستقیما با بازاریابی برندها در ارتباط است، باید توسط کارشناسان مارکتینگ مورد بررسی قرار گیرد. اگر به دنبال سفارش طراحی لوگو کلینیک رادیولوژی هستید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا هرچه سریعتر اطلاعات مورد نیاز شما در اختیارتان قرار گیرد.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نمونه طراحی لوگو رادیولوژی

طراحی لوگو رادیولوژی | هزینه لوگو کلینیک رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی

فعالیت تیم طراحی لوگو ما محدود به بخش خاصی نیست و در هر زمینه و صنفی که فعالیت دارید، میتوانید بخش هویت بصری خود را به ما بسپارید. شما میتوانید برای مشاهده بحشی از نمونه کارهای ما به صفحه طراحی لوگو مراجعه کنید.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.