طراحی لوگو رستوران و فست فود | نمونه کار و استعلام قیمت لوگو رستوران

فرقی نمیکند چه کسب و کاری شروع میکنید، مهم برند سازی درست در جهت رسیدن به موفیت است. طراحی لوگو و هویت بصری یک قدم اساسی و مهم در برندینگ است که باید در همان ابتدای کار و قبل شروع به فعالیت به فکر آن باشید. امروز در این مقاله میخواهیم در رابطه با طراحی لوگو رستوران و فست فود، ویژگیهایی که باید این لوگوها داشته باشند و ضرورت آن صحبت کنیم.

ضرورت طراحی لوگو رستوران و فست فود

لوگو هویت بصری یک برند و جلوه ی ظاهری ان است. در تمامی مشاغل داشتن لوگو یک رکن اساسی است. اگر به یاد داشته باشید گفتیم لوگو برای پیج های اینستاگرامی هم بسیار ضروری است چرا که به برند/پیج اعتبار میدهد و به خوب شناخته شدن ان کمک میکند. یک رستوران با فیت فود هم نیازمند جلب اعتماد مشتریان و دیده شدن بین هزاران رقیب در شهر هستند. پس مهمترین و اولین کاری که میتوانید برای این هدف انجام دهید طراحی لوگو اختصاصی برای رستوران یا فست فود خود است.

تصور کنید که یک برگر را در 10 رستوران مختلف امتحان کنید. هیچ یک از آنها هیچ نام، نشانه یا علامت مشخصی روی غذای خود ندارند. میتوانید به یاد بیاورید کدام را کجا خوردید؟ آیا می توانید آنچه را که درباره هر رستوران دوست دارید یا دوست ندارید به خاطر بسپارید؟

کیفیت عالی غذا، تنها بخشی از یک رستوران موفق است

تهیه غذای عالی تنها بخشی از داشتن یک رستوران موفق است. اگر با بسیاری از مشاغل فروش مواد غذایی مشابه رقابت می کنید، باید رستوران خود را به یک انتخاب آسان تبدیل کنید. ایجاد یک نام تجاری می تواند به شما در ایجاد وفاداری مشتری و جذب تجارت جدید کمک کند. و طراحی یک لوگو جذاب رستوران مکان خوبی برای شروع است.

طراحی یک لوگو اختصاصی برای رستوران یا فست فود بهترین راه برای برندینگ و ایجاد یک هویت تجاری منحصر به فرد است تا رقبا را از بین ببرید. فرقی نمیکند رستوران شما ایرانی، فرانسوی، ایتالیایی و… باشد، یا اینکه در فست خود چه سرو میکنید، شما به لوگویی نیاز دارید که با مخاطبان شما صحبت کند و در خاطر آنها باقی بماند.

این دقیقا همان کاری است که طراحان حرفه ای ما در ایران وبر برای شما انجام میدهند. میتوانید همین الان با ما تماس بگیرید و یا شماره خود را برای دریافت مشاوره رایگان در کادر پایین قرار دهید.

ویژگیهای یک لوگو خوب برای رستوران و فست فود

یک لوگو خوب به طور کلی رسالتش معرفی درست برند و ماهیت آن به مشتریان است؛ به طوریکه در خاطر آنها ماندگار شود و با شنیدن اسم برند، لوگو آن در ذهنش نقش ببندد. حالا کسب و کاری مثل رستوران و فست فود را در نطر بگیرید. از رنگ و لعاب تابلو و در و دیوار محل رستوران و فست فود گرفته تا بسته و بندی غذاهای بیرون بر، روی اشتها و نهایتاً خرید مشتریان تاثیر میگذارد.

  • لوگو شما باید متفاوت و منحصر به فرد باشد و مختص برند شما به طور سفارشی طراحی شده باشد.
  • باید در وهله ی اول اشتها را تحریک کند.
  • لوگو شما باید ساده و به دور از پیچیدگی باشد. (لوگوهای نمادین و انتزاعی برای این کار پیشنهاد نمیشود)
  • لوگو شما باید داستان داشته باشد و مطابق نوع غذاهایتان طراحی شود. (مثلا یک لوگوتایپ با تایپ فیس سنتی ایرانی به درد فست فود نمیخورد)
  • و در آخر تمام ویژگیهای یک لوگو خوب و استاندارد را داشته باشد.(رنگ درست، تقارن،تناسب و …)

اهمیت رنگ در طراحی لوگو رستوران و فست فود

انتخاب رنگ درست برای لوگو یکی از حساس ترین و حیاتی ترین بخش های طراحی است. در طراحی لوگو رستوران و فست فود نیز از این قاعده مستثنا نیست. بهترین انتخاب برای لوگوهای رستورانی استفاده از رنگ قرمز است. چرا که رنگی هیجان انگیز و تحریم کننده ی اشتها است. به نمونه های جهانی نگاه کنید:

طراحی لوگو رستوران و فست فود

البته لوگوهای سیاه و سفید نیز بسیار مدرن و شیک خواهد بود که بسیار هم از ان استقبال میشود.

نمونه کار

نمونه طراحی لوگو زیر، توسط تیم ایران وبر برای رستورانی ایرانی در استانبول به اسم شهرزاد طراحی شده است. تاکید کارفرما بر این بود که تصویر دخترِ آشپز و قاشق و چنگال حتما در لوگو رستوران وجود داشته باشد. نهایتاً با توجه به بریف ارائه شده از سمت کارفرما و اتودهای متعدد به طرح نهایی زیر برای این برند رسیدیم.

المانهای کلاه آشپز و همینطور یقه ی فرم آشپز، نمادهای بارز و واضحی از رستوران و آشپزی هستند که به صورت کاملا مینمال در لوگو قرار گرفته اند.

همانطور که گفته شد، لوگو انواع مختلفی دارد. طراحان و دیجیتال مارکترهای ما با توجه به نیاز برند شما یکی از سبک های تصویری، لوگوتایپ یا لوگو ترکیبی را پیشنهاد خواهند داد. تیم ایران وبر در همه ی زمینه هاو سبک ها، چندین نمونه کار برای شما قرار داده است. به این ترتیب شما راحتتر تصمیم گیری خواهید کرد. خواهشمندیم برای مشاهده نمنه کارهای ما به صفحه ی نمونه کارهای طراحی لوگو مراجعه کنید.

صفحه ذکر شده هر روز آپدیت خواهد شد. و در صورت رضایت کارفرمایان، لوگو طراحی شده برای آنها توسط تیم طراحان ایران وبر، در ان قرار خواهد گرفت.

هزینه طراحی لوگو

برای آسودگی شما عزیزان، فرمی تهیه کرده ایم تا هر چه سریعتر از قیمت طراحی لوگو فست فود و رستوران مطلع شوید. لطفا برای استعلام قیمت به صورت آنی، فرم زیر را تکمیل کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.