طراحی لوگو ناخن کار – هزینه طراحی لوگو ناخنکار و نمونه کار

این روزها که تعداد ناحن کارها و متخصصین مانیکور و پدیکور روز به روز در حال افزایش است، متمایز شدن خیلی اهمیت دارد. برای اینکه در این رقابت پیروز شوید، قدم اول سفارش طراحی لوگو ناخن کار به یک تیم حرفه ای است. اما شاید شما در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید و ندانید چه لوگویی به چه شرکتی سفارش دهید. ما در این مقاله اطلاعات شما را در این زمینه بالا میبریم تا طراحان بی اعتبار، کارهای کپی و بی کیفبت ته شما تحویل ندهند.

طراحی لوگو ناخن کار - هزینه طراحی لوگو ناخنکار

به طور کلی سه نوع لوگو وجود دارد: لوگو تصویری، لوگوتایپ(لوگو نوشتاری)، لوگو ترکیبی. لوگو تصویری که تکلیفش معلوم است، در طراحی این سبک ها از نمادها، سمبل ها و یا اشمال هندسی و انتزاغی استفاده میشود. لوگو نوشتاری اسم شما یا برندتان است ه به صورت سفارشی و گرافیکی طراحی میشود. در این دسته لوگو مونوگرام نیز هست که حرف اول اسم شما با طراحی خاص، میشود لوگو شما. لوگو تمیبی هم ترکیب هر کدام از اینهاست.

نکاتی که در سفارش طراحی لوگو ناخن کار باید دقت کنید

برای اینکه طراح شما را ساده و بی اطلاع نپندارد، لازم است سختیگیریهایی درپروسه طراحی اعمال کنید. با در نظر گرفتن موارد زیر، مطمئن باشید که لوگویی منخصر به فرد خواهید داشت.

لوگو کپی نباشد و منحصراً برای شما طراحی شود

مهمترین نکته ای که درباره با سفارش لوگو باید در نظر داشته باشید این است که تاکید کنید لوگویی کپی به شما تحویل ندهند و منحصراً برای شما طراحی شود. البته بسته به بودجه شما ممکن است طراح به شما بگوید طرح اماده را با اندکی تغییر به شما تحویل خواهد داد.

طراحی لوگو ناخن کار - هزینه طراحی لوگو ناخنکار

لازم به ذکر است ایده گرفتن از طرح های موجود نیز رایج است. اما استفاده ی مستقیم از طرحهای اینترنتی مطلقا مجاز نیست. زیرا در این صورت ممکن است ان لوگو توسط کسی دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته باشد. و نهایتاً این لوگو کمکی به خاص بودن و شناخته شدن شما نخواهد کرد. از طرفی آن لوگو دیگر هویت شما نیست!

لوگو، هویت شما و کارتان را نشان بدهد

یک ویژگی و خصوصیت برند شما باید در لوگو ظاهر شود. پس وقتی به دنبال طراحی لوگو ناخن کار هستید مسلما یک عنصری مرتبط با این کار باید در لوگو شما دیده شود. این لوگوی تصویری میتواند با یک لوگو مونوگرام یا لوگوتایپ نیز ترکیب شود تا شما را بهتر به مشتری بشناساند.

لوگو مدرن باشد

قطعا خود شما هم طرفدار سبک مینیمال و مدرن هستید و از طراح میخواهید تا از اغراق در طراحی جداً خودداری کند. طرح های ساده و خطی همیشه زیبا هستند و قطعا ظرافت و زیبایی کار شما را نشان میدهند.

طراحی لوگو ناخن کار - هزینه طراحی لوگو ناخنکار

رنگ لوگو هوشمندانه انتخاب شود

دقت کنید طراحتان بیش از حد از رنگها در لوگو استفاده نکرده باشد. نهایتا دو رنگ در لوگو دیده شود تا هم ساگی اش حفظ شود و مشتری راحت آن را به خاطر بسپارد.

مراحل ایده پردازی و اتود و اجرا را از طراح به طور جداگانه بخواهید

از طراح بخواهید تا اتودهای مختلفی که با ایده متفائت زده است به شما نشان دهد و نظر شما را بخواهد. به این تزتیب مطمئن میشوید که طراح واقعا دارد برای شما لوگو سفارشی طراحی میکند. البته دقت کنید که هر چه تعداد اتودهایی که میزنند و تغییراتی که شما اعمال میکنید بیشتر شود، هزینه طراحی نیز بالا میرود.

گروه طراحان متخصص ایران وبر لوگویی با تمام ویژگیهای گفته شده متناسب با بودجه شما برایتان طراحی خواهد کرد. برای مشاوره رایگان و سفارش طراحی لوگو با ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی لوگو ناخنکار

هزینه طراحی لوگو بسته به نوع لوگو انتخابی شما متغیر خواهد بود. (مقاله انواع لوگو را برای انتخاب بهتر مطالعه کنید.)همچنین مدت زمانی تحویل لوگو نیز در قیمت گذاری دخسل است. پیشنهاد میکنیم فرم زیر را به منظور دریافت قیمت انلاین پر کنید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نمونه لوگو ناخن

کارهای اجرا شده توسط تیم ایران وبر در این زمینه کاملاً اختصاصی و مخصوص کارفرما طراحی شده اند. برای جلوگیری از کپی برداری و سواستفاده از کارها شماره تماس خود را در فرم قرار دهید تا نمونه کارها برای شما ارسال شود.

طراحی لوگو ناخن کار - هزینه طراحی لوگو ناخنکار و نمونه کار
طراحی لوگو ناخن کار - هزینه طراحی لوگو ناخنکار و نمونه کار

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.