طراحی لوگو کافی شاپ – قیمت لوگو کافی شاپ و نمونه کار

اگر در حال راه اندازی کافی شاپ هستید و به دنبال ایجاد هویت برای کسب و کار خود هستید، یا مدتی است که کافی شاپ خود را راه اندازی کرده اید و می خواهید به برند خود رنگ و جلایی بدهید، انتخاب یک لوگو خوب بسیار مهم است. روند برند تجاری شما بدون طراحی لوگو کافی شاپ کامل نیست. این تصویری است که مردم وقتی کافی شاپ شما در ذهنشان نصور میکنند، می بینند.

ویژگیهای یک لوگو کافی شاپ خوب

یک لوگو کافی شاپ باید نشان دهنده هویت کافی شاپ شما باشد و پیامی از برند شما به مشتریان شما منتقل کند. باید گرافیکی، ساده و منحصر به فرد باشد. لوگوی شما باید در ذهن مشتریان شما یک اثر به یاد ماندنی به جا بگذارد. بگذارید با جزئیات بیشتر در مورد این خصوصیات توضیح دهیم:

ساده

ساده ساختن لوگوی کافی شاپ خود، امکان شناسایی به یاد ماندنی بودن آن را افزایش می دهد. لوگو ساده همیشه زیباو و مد است. آرم کافی شاپ شما نیازی به طراحی پیچیده ندارد تا بتواند به طور مؤثری پیام را منتقل کند. اتفاقا طرح های پیچیده برعکس این عمل می کنند.

طراحی لوگو کافی شاپ | مناسب ترین لوگو برای کافی شاپ + تخمین هزینه

منحصر به فرد

لوگوی کافی شاپ شما باید بیانگر هویت منحصر به فرد برند شما باشد. این همچنین به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز باشید؛ زیرا مشتری شما با دیدن لوگو شما روی تبلیغات به راحتی برند شما را تشخیص خواهد داد.

تطبیق پذیر

از لوگو کافی شاپ در قسمتهای مختلف تبلیغات و بازاریابی استفاده میکنیم، پس باید به راحتی مقیاس پذیر باشد. به عنوان مثال، اگر مجبورید لوگو خود را روی لیوان ها یا فنجان هایتان چاپ کنید، بازهم باید همانند اثری باشد که روی تابلو جلوی مغازه چاپ شده است. این مورد در مورد دستگاههای وب نیز صدق می کند. همچنین باید در زمینه های رنگی، سفید و سیاه زیبا و با کیفیت باشد. (مقاله اطمینان از استاندارد بودن لوگو را بخوانید)

طراحی لوگو کافی شاپ | مناسب ترین لوگو برای کافی شاپ + تخمین هزینه

بدون تاریخ انقضا

جدا از مقیاس، یک لوگو کافی شاپ باید بدون تاریخ انقضا باشد. این ویژگی شما را از کابوس تغییر لوگو در آینده، در امان نگه خواهد داشت. این بدان معنی است که نام تجاری شما یک مدت طولانی در ذهن مردم ماندگار خواهد بود. این یک مزیت بزرگ در رشد برند شما دارد. به مردم نشان می دهد که شما علی رغم اینکه مدت زیادی در این کار هستید، ارزشهایی را که با آنها کافی شاپ خود را راه اندازی کرده اید حفظ کرده اید.

به یادماندنی

یک لوگو قلب تلاش شما در زمینه برندینگ است و باید همیشه در خاطر مشتری حک شود. ساده نگه داشتن لوگوی کافی شاپ می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. به یک لوگو امبلم، مثل استارباکس فکر کنید!

طراحی لوگو کافی شاپ | مناسب ترین لوگو برای کافی شاپ + تخمین هزینه

مرتبط با هویت برند

یک لوگوی کافی شاپ باید با هویت کافی شاپ شما مرتبط باشد. باید در ذهن مشتریان هدف شما طنین انداز شود.

طراحی لوگو کافی شاپ | مناسب ترین لوگو برای کافی شاپ + تخمین هزینه

اگر به دنبال یک لوگو برای کافی شاپ خود میگردید تا همه این ویژگیها را داشته باشد و شما را به هدفتان برساند، شماره تماس خود را در کادر بالا قرار دهید تا طراحان متخصص ما در این زمینه با شما تماس بگیرند.

همچنین شما میتوانید برای دیدن بخشی از نمونه کارهای ما به صفحه نمونه کارهای طراحی لوگو مراجعه کنید.

طراحی لوگو کافی شاپ - قیمت لوگو کافی شاپ و نمونه کار

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.