قیمت و نمونه طراحی لوگو برای شینیون کار آموزش طراحی لوگو و بررسی لوگو

قیمت و نمونه طراحی لوگو برای شینیون کار

شینیون و آرایش مو از جمله خدمات آرایشی مو است که نسبت به کراتینه، بوتاکس و … پیشینه ای طولانی تر دارد. همچنان میبینیم که خدمات آرایش و شینیون مو طرفدار دارد و البته به مراتب مسترهای این لاین نیز روز به روز بیشتر میشود. پس طراحی لوگو شینیون کار هم بسیار مهم است.

از آنجایی که تمام لاین های تخصصی آرایشگاهها، به دنبال برندینگ و ایجاد هویت بصری رفته اند، شما به عنوان شینیون کار و دیزاینر مو نیز باید برند منحصر به فرد خود را داشته باشید. لازمه و اولین قدم برنینگ هم طراحی اختصاصی لوگو است. اما آیا میدانید یک لوگو خوب و مدرن برای حرفه ی شما، چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد انتخاب لوگو برای شینینون کار اطلاعات کسب کنید.

مناسب ترین لوگو برای شینینون کار

همانطور که میدانید به طور کلی سه نوع لوگو وجود دارد: لوگوتایپ، لوگو تصویری و لوگو ترکیبی. برای آشنایی کامل با این انواع لوگو پیشنهاد میکنیم مقاله انواع لوگو | آشنایی با 7 سبک طراحی لوگو برای سفارش را بخوانید تا با کاربرد آنها نیز آشنا شوید و مناسب ترین نوع را انتخاب کنید.

لوگوتایپ یا لوگو نوشتاری نوعی از لوگو است که در آن اسم برند شما به طور خاص (نه با فونت های آماده) طراحی میشود. گاهی حروف اسم برند شما این ویژگی را دارد تا اِلِمانهای کار شما را نیز در آن گنجاند.

لوگو مونوگرام نوعی لوگوتایپ است. این سبک مناسب برندهایی است که لوگوتایپ میخواهن اما اسمشان طولانی است. در این صورت اول اسم برن به صورت خاص طراحی میشود.

لوگو تصویری نوع دیگری از انواع لوگو است که سبک مناسب لوگو برای شینینون کار خواهد بود. لوگویی که در آن از یک تصویر یا یک نماد استفاده میشود.

لوگو ترکیبی که همانطور که از اسمش پیداست، ترکیبی از این دو سبک است.

چه عناصری باید در لوگو برای شینینون کار وجود داشته باشد؟

یک لوگو خوب باید حداقل2 یا 3 المان برن را در خود داشته باشد. مو، زن، موی آرایش شده قطعا یکی از المانهایی است که در لوگو برای شینینون کار باید وجود داشته باشد.

لوگو برای شینینون کار به منظور اینکه به راحتی در خاطر مشتری ها بماند باید به طور کلی این ویژگی ها را داشته باشد:

  • مینیمال باشد.
  • خوانا باشد(در صورت انتخاب لوگو تایپ).
  • رنگ های جذاب داشته باشد.
  • در ابعاد مختلف(از بنر تبلیغاتی گرفته تا کارت ویزیت و پروفایل اینستاگرام) نیز زیبا، خوانا و قابل فهم باشد.

نمونه لوگو برای شینینون کار

در زیر یکی از نمونه های اجرا شده برای شینیون کاری به اسم گندم طراحی شده است. در این لوگو هم آرایش مو به تصویر کشیده شده است، هم مفهوم گندم را در اطراف تصویر پیاده سازی کرده ایم. همچنین اسم صاحب برند نیز در داخل لوگو آماه تا بهتر و راحتتر شناسایی شود و در ذهن بماند.

قیمت طراحی لوگو برای شینینون کار

قیمت طراحی لوگو به نوع لوگو انتخابی شما و تعداد اتود هایی که میخواهید برای شما زده شود، بستگی دارد. فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما در این زمینه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.