لوگو پوشاک | هزینه لوگو بوتیک و پوشاک + نمونه کار

اگر شما هم به دنبال لوگو پوشاک و بوتیک هستید و نمیدانید چه نوع لوگویی برای شما مناسب است حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

لوگو پوشاک | هزینه لوگو بوتیک و پوشاک + نمونه کار

لوگو یک سفیر برند است که حتی اگر شما در آنجا حضور نداشته باشید نماینده شرکت شما خواهد بود. به این دلیل؛ صاحبان مشاغل کوچک به اهمیت آن پی برده اند و امروزه مشغول طراحی لوگوی خود هستند. در صنعت پوشاک هم همینطور است.

صاحبان مشاغل پوشاک به خوبی می دانند که بدون داشتن لوگو نمی توانند تصویر کسب و کار خود را در ذهن مشتریان ارزشمند خود ثبت کنند. نه تنها این، آنها باید شرکت خود را به دنیا نیز معرفی کنند.

به برخی از هویت های برند بزرگ حاکم در دنیای صنعت پوشاک نگاهی بیندازید و متوجه خواهید شد که ترسیم هویت شرکتی که از طرف سازمان شما صحبت می کند چقدر مهم است.

ویژگیهای بارز لوگو پوشاک

طراحی لوگوی لباس اگر توسط افراد متخصص طراحی شود می تواند برای کسب و کار شما معجزه کند. منظور این است که شما باید به دنبال یک خدمات طراحی گرافیک حرفه ای باشید که برای شرکت شما معتبر، با تجربه و مقرون به صرفه باشد. ویژگی های زیادی برای لوگو پوشاک و لباس وجود دارد که در زیر به برخی از آنها میپردازیم.

رنگ

رنگ مهمترین بخش طراحی گرافیکی است زیرا هر رنگ معنایی دارد که باید هوشمندانه در این نمایش گرافیکی کوچک گنجانده شود. بنابراین، انتخاب رنگ باید مطابق با ماهیت تجارت باشد. شما می توانید رنگ مشکی را انتخاب کنید که نجابت و ظرافت را به تصویر می کشد در حالی که; قرمز و صورتی را می توان برای نشان دادن یک برند مد زنانه استفاده کرد.

لوگو پوشاک | هزینه لوگو بوتیک و پوشاک + نمونه کار

فونت

هر نوع فونتی را می توان استفاده کرد تا زمانی که مفهوم کلی و ایده یک تجارت را تکمیل کند. بیشتر اوقات، فونت‌های شیک و اسکریپت برای لوگو پوشاک و هویت برند مد زنانه ترجیح داده می‌شوند. در حالی که فونت‌های سان سریف یا سریف برای لوگوهای مردانه بیشتر استفاده می‌شوند. به طور خلاصه، باید مطمئن شوید که هر فونتی که استفاده می کنید با موضوع شرکت شما مطابقت دارد.

لوگو پوشاک | هزینه لوگو بوتیک و پوشاک + نمونه کار

نماد

اگر به هویت های برندهای بزرگ نگاهی بیندازید، نقش خاصی از نمادشناسی در آنها پیدا نخواهید کرد. بنابراین استفاده از نمادها و اشیا در این نوع لوگوها الزامی نیست. اما در صورتیکه استفاده شود نیز شما را برندی خاص جلوه میدهد.

لوگو پوشاک | هزینه لوگو بوتیک و پوشاک + نمونه کار

سبک

مطمئن شوید که در سبک لوگو پوشاک زیاده‌روی نشده باشد. لوگویی شلوغ مناسب کار شما نیست. دنبال کارهای مینیمال و مفهومی باشید. اغلب اوقات، طراحان ایده‌هایی را ارائه می‌کنند که خیلی شلحته و پوچ به نظر می‌رسند. بنابراین مطمئن شوید که طرح‌هایی که ارائه می‌کنید فقط مطابق با ماهیت کسب‌وکار شما هستند.

نوع

به طور کلی سه نوع لوگو وجود دارد: لوگو نوشتاری(لوگو تایپ)، لوگو تصویری، لوگو ترکیبی یا تلفیقی (نوشتاری و تصویری). با توجه به تازه بودن کسب و کار شما، سلیقه و البته حلاقیت طراح یکی از این انواع لوگو برای شما طراحی میشود.

در هر صورت باید اسم برند شما و نوع کسب کارتان در زیر لوگو به صورت تگ لاین نوشته شود.

نمونه زیر یک لوگو ترکیبی تلفیقی برای برند پوشاک و مزون دلا کالکشن است. طراحی و اجرا توسط: الهام خدابنده

لوگو پوشاک | هزینه لوگو بوتیک و پوشاک + نمونه کار
لوگو پوشاک | هزینه لوگو بوتیک و پوشاک + نمونه کار
لوگو پوشاک | هزینه لوگو بوتیک و پوشاک + نمونه کار

نمونه لوگوهای پوشاک

برای مشاهده کارهای بیشتر لطفا به صفحه ی نمونه کارهای طراحی لوگو مراجعه کنید.

برای طراحی لوگو خود وقت و هزینه ی کافی در نظر بگیرید و آن را بی اهمیت تپندارید. لوگو اول جنبه ی هویت بصری برند شماست و اولین قدم در جهت برندینگ و بازاریابی! حتما میدانید سفارش تابلو، چاپ کارت ویزیت و … چه هزینه هایی به دنبال دارد. اگر لوگو بی کیفیتی را به خاطر قیمت کمتر، به تیمی غیر حرفه ای سفارش دهید طولی نخواهد کشید تصمیم به تغییر تابلو بگیرید. سفارش طراحی کارت ویزیت و بروشورهای جدیدی با لوگو جدید بدهید… و اینها همه هزینه های دوباره ای برای شما خواهد داشت.

پس یک بار برای همیشه برای برند خودتان هزینه کنید و جلوی خرجهای اضافه و بیهوده بعدی را بگیرید. به هر تیمی این کار را میسپارید در نظر داشته باشید که جنبه های بازاریابی لوگو را هم در نظر داشته باشند. چرا گه لوگو فقط یک نما برای زیبایی نیست. هدف اصلی اش نهایتا فروش بیشتر شماست.

برای اطلاع از هزینه های طراحی لوگو پوشاک و بوتیک در تیم ما، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.