لوگو کراتینه مو | قیمت+نمونه لوگو کراتینه و مراقبت مو

کراتینه و بوتاکس مو از جمله کارهایی است که اخیراً درکشور ما بسیار پر طرفدار شده است. در این میان، برخی متخصصین این زمینه کسب و کار شخصی خود را به راه انداخته اند، که البته تعدادشان کم هم نیست! پس هرکدام برای شناخته شدن و جذب مشتری به طراحی یک لوگو کراتینه مو حرفه ای نیاز دارند. لوگویی که علاوه بر زیبایی و سادگی اش بتواند منجر به موفقیت و پیشرفت شغلی یک “متخصص کراتینه” شود.

چرا به لوگو کراتینه مو نیاز دارید؟

طراحی و ایده ی لوگو برای این مدل کسب و کارها باید به گونه ای باشد که هدف، شعار و اسم برند/شخص را یک جا با یک لوگو به مخاطب برساند. در عین حال بتواند در ذهن مخاطب بماند و او را جذب خود کند. اگر شما به عنوان یک کراتینه کار لوگو شخصی و منحصر به فرد داشته باشید:

  • مشتری بیشتر و سریعتر به شما اعتماد میکند
  • بین رقبا شناخته میشوید و معروف میشوید
  • دیگر همکاران از نمونه کارهای شما به نام خود استفاده نمیکنند
  • میتوانید از لوگو برای ست وسایل سالن خود(پیش بند، میز منشی، ساعت دیواری، لوگو دیواری) استفاده کنید و به زیبایی سالن و همچنین حس امنیت و آرامش مشتری خود بیفزایید.
  • ظاهر پیج اینستاگرامی و وب سایت خود را متمایز و منحصر به فرد کنید و به این ترتیب مشتری های بیشتری جذب کنید.
  • اگر محصولات مراقبتی مو در کنار کار خود میفروشید، میتوانید از لوگو شخصی تان ب روی لیبل های بسته بندی محصولات استفاده کنید تا اعتماد مشتری برای خریدهای بعدی بیشتر جلب شود.

چند نکته در رابطه با لوگو کراتینه مو

در رابطه با سفارش یا طراحی لوگو کراتینه مو و دیگر تخصص های وابسته به آن باید به چند نکته دقت کنید:

از طرح های آماده و کلیشه ای استفاه نکنید!

استفاده از طرح های آماده، تکراری و به دور از خلاقیت که در اینترنت به وفور یافت میشوند، بزرگترین اشتباه شما خواهد بود. طراحی لوگو برای هر بیزنس یا شخص طراحی میشود تا ویژگی های مختص به همان بیزنس/فرد را به طور خلاصه بیان کند. حالا فرض کنید شما از یک لوگو آماده ی اینترنتی استفاده کنید که برای شما نیست! این طرح یا متعلق به رقیب شما خواهد بود یا طرحی است خالی از هرگونه حلاقیت که توسط سیستم ها یا افراد آماتور طراحی میشود.

 طراحی لوگو کراتینه مو

قبل از سفارش لوگو، کمی تحقیق کنید

شما باید به طراح بگویید که چه میخواهید! میخواهید چه ویژگیهایی در لوگو شما باشد؟ چه نوع لوگویی(لوگوتایپ یا مونوگرام، لوگو تصویری و یا لوگو ترکیبی) مدنظر شماست؟ پس لازم است قبل از سفارش لوگو کمی سرچ کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

از طرفی شما باید یک کارفرمای کاربلد باشید و لوگوهای موجود در اینترنت را (در زمینه کاریتان) جستجو کنید تا مبادا طراح همان طرح ها را با هزینه های گزاف تحت عنوان خلاقیت و ایده پردازی به شما ارائه دهد.

لوگو شما باید شعار شما، ویژگیهای شما و تخصص شما را در بر بگیرد

یک لوگو خوب باید بتواند کار شما را به طور واضح معرفی کند. در عین ویژگیهای شما و تخصصتان را به تصویر بکشد. مثلا لوگو کراتینه مو باید در ارتباط با مو باشد و طبیعتاً تارهای مو به عنوان نماد اصلی این حرفه در لوگو وجود داشته باشد. به این ترتیب مخاطب به محض دیدن لوگو متوجه میشود کار شما در ارتباط با مو است. همچنین اگر شعاری دارید.

اگر شما در زمینه کراتینه، احیا، بوتاکس یا هر عمل مراقبتی دیگر در مورد مو فعالیت دارید، بهتر است از مواد شیمیایی استفاده نکنید. بهترین راه جذب مشتری این است که از مواد گیاهی و طبیعی که به مو آسیبی نمیزند استفاده کنید. اگر این چنین باشید که چه عالی! پس چرا آن را به رخ مشتری نکشانید؟ در لوگو خود به هر نحوی نشان دهید که مواد مورد استفاده شما برای مشتری گیاهی است و سلامت مشتری برایتان اهمیت دارد. این به عنوان برگ برنده ی شما عمل میکند.

نمونه طراحی لوگو کراتینه مو

این طرح به صورت انحصاری برای متخصص کراتینه و مراقبت مو، خانم مریم غلامی توسط تیم طراحان ایران وبر ایده پردازی و اجرا شده است. طراحان، در این لوگو کراتینه مو تمام ویژگیهای لازم برای یک لوگو استاندارد را مد نظر قرار داده اند.

سعی شده است تا مفاهیم زیبایی زن، زیبایی، لطافت و سلامت مو و همچنین استفاده از مواد گیاهی و طبیعی در این لوگو گنجانده شود. این تصویر با لوگوتایپ اسم “مریم” با فونت Oakmint به صورت پیوسته با لوگو تصویری مینیمال طراحی شده است. رنگ آمیزی و این لوگو خطی به کمک سه رنگ پاستلی صورت گرفته است. انتنخاب فونت و رنگ آمیزی این لوگو کاملا به سلیقه ی مشتری اجرا شده است.

نمونه طراحی لوگو کراتینه مو

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ نوع لوگو، زمان تحویل و تعداد اتودها در قیمت لوگو مؤثر است. برای اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان ما با ما تماس بگیرید و یا شماره تلفن خود را برای ما بگذارید، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.