طراحی لوگو آزمایشگاه | هزینه لوگو آزمایشگاه و نمونه کار

به دنبال رواج شبکه های اجتماعی و به طور کلی استفاده ی گسترده از اینترنت، اغلب کسب و کارها هم فروش محصولات یا رزرو خدمات خود را انلاین کرده اند. پیش از آن ، اهمیت لوگو برای همگان شناحته شده نبود. مثلا اگر صاحب یک آزمایشگاه هستید، شاید قبل از اینترنتی شدن کارتان خیلی به دنبال لوگو نبوده اید. و شاید از یک لوگو چاپخانه ای بدون در نظر گرفتن هدف هویت بصری، برای کارت ویزیت، سربرگ و یا تابلو حود استفاده میکردید. اکنون در این مقاله انواع طراحی لوگو آزمایشگاه را معرفی و انتخاب بهترین نشان اختصاصی راهنمایی میکنیم. با ما همراه باشید.

خوانا باشد

لوگو آزمایشگاه یا مرکز تصویر برداری پزشکی شما باید در هر شکلی خوانا و به دور از ابهام باشد. مخاطب شما بیمارانی هستند که صبر و حوصله ی زیادی ندارند. شلوغی لوگو شما مخاطب را خسته سردرگم و عصبی میکند. پس باید لوگویی انتخاب کنید که مشتری شما با مشاهده لوگو چه در سایت، چه در فضای اینستاگرام و یا حتی در خیابان سریعا شما را شناسایی کند و به خاطر بسپارد.

طراحی لوگو آزمایشگاه | هزینه لوگو آزمایشگاه و نمونه کار

مینیمال بودن با ساده بودن مفاهیم متفاوتی هستند. مینیمال یعنی کمترین جزئیات و بیشترین معنا و مفهوم. یک لوگو شکیل و مفید امروزی باید مینیمال باشد.

طراحی لوگو آزمایشگاه | هزینه لوگو آزمایشگاه و نمونه کار

لوگو شما باید به نحوی باشد که در انواع سایز ها از کوچکترین(مثلا پروفایل اینستاگرام) تا بزرگترین(مثل تابلو یا حتی بیلبورد ها) خوانا واضح و با کیفیت باشد. وقتی از لوگوهای آماه و بی کیفیت ارزان استفاده میکنید لوگو شما این قابلیت را نخواهد داشت. پس کیفیت را فدای قیمت نکنید.

به طور کلی لوگوها از لحاظ سبک و متریال طراحی به سه دسته تقسیم میشوند. لوگو تصویری، لوگو نوشتاری(لوگوتایپ) و لوگو تلفیقی. با توجه به سلیقه شما، قابلیت اسم برند شما و صلاح تیم طراح و بازاریابی ما، یکی از انواع این لوگو ها برای شما طراحی و اجرا میشود. در مقاله انواع لوگو، میتوانید اطلاعات کافی و لازم را برای انتخاب بهترین سبک لوگو بخوانید.

طراحی لوگو آزمایشگاه | هزینه لوگو آزمایشگاه و نمونه کار

مزیت لوگوهای تصویری در این است که تصویر بهتر در ذهن ها میماند. اما این تصویر باید به نحو منحصر بفردی طراحی شود که شما را از رقیبان و هم صنفان خود متمایز کند. مثلا برای لوگو آزمایشگاه تصویر کلیشه ای میکروسکوپ یا لوله ازمایش به تنهایی نمیتواند برای شما و برندتان هویت بصری خوب و مفیدی بسازد.

نمونه طراحی لوگو

لطفا برای مشاهده بخشی از نمونه کارهای طراحی لوگو ما به صفحه لوگو مراجعه کنید.

طراحی لوگو آزمایشگاه | هزینه لوگو آزمایشگاه و نمونه کار

برای دریافت آنی قیمت طراحی لوگو فرم زیر را تکمیل کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.