طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی و گروه موسیقی | نمونه کار و استعلام قیمت آموزش طراحی لوگو و بررسی لوگو

طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی و گروه موسیقی | نمونه کار و استعلام قیمت

در زمینه موسیقی فعالیت میکنید و به دنبال لوگو هستید؟ نمیدانید طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی خود را به چه تیمی بسپارید؟ ما در این مقاله شما را با پارامترهای یک طراحی لوگو حرفه ای آشنا میکنیم تا بتوانید بهترین نماد را برای برند خود داشته باشید . با ما همراه باشید.

ویژگیهای لوگو آموزشگاه موسیقی

آموزشگاه موسیقی محیطی هنری و آرامبخش است. افرادی هم که در این مکانها رفت و آمد دارند همه هنردوست، خلاق و دارای حس زیبایی شناسانه هستند. پس در انتخاب لوگو برای آموزشگاه موسیقی باید این موارد را در نظر داشت. پس شما به لوگویی نیاز دارید که همه ویژگیهای زیر را داشته باشد:

دقت داشته باشید لوگو یک نقاشی نیست! لوگو نمادی است، نماینده ی معرفی برند شما به طور مختصر و مفید! پس هر چه جزئیات در این نماد کمتر باشد لوگو استاندارد تر و درست تر. فرقی نمیکند در زمینه موسیقی سنتی کار میکنید یا مدرن، سادگی از اصول طراحی لوگو است!

طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی | نمونه کار و استعلام قیمت

از طرفی باید لوگویی انتخاب کنید که مینیمال و امروزی باشد. هر چه لوگو آموزشگاه موسیقی شما مینیمال تر باشد، مدرن تر و مانا خواهد بود.

انتخاب رنگ لوگو یکی از مهمترین بخش های طراحی است. شما باید حال و هوای برند، مشتریان و نوع فعالیت را در نظر بگیرید، و بر همین اساس رنگ انتخاب کنید. رنگ لوگو در بازاریابی شما تاثیر مستقیم میگذارد. پس در انتخاب آن باید دقت، وقت و حوصله به خرج داد.

طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی | نمونه کار و استعلام قیمت
طراحی توسط محمد حسین نقشینه-الهام خدابنده

مخاطبان شما قطعا هنردوستان هستند. پس در خلاقیت به خرج دادن برای لوگو آموزشگاه موسیقی خسیس نباشید. ایده ای اجرا کنید که مشتری مجذوب آن شود، روی آن مکث کند و به سمت شما کشیده شود.

طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی | نمونه کار و استعلام قیمت

نباید خلاقیت شما به سمتی پیش رود که خوانایی لوگو را پایین بیاورد. شما لوگویی نیاز دارید تا در عین سادگی خلاقیت در آن موج بزند.

طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی | نمونه کار و استعلام قیمت

لوگو موسیقی و تاثیر آن در بازاریابی و جذب مشتری

از آنجایی که لوگو اولین جنبه ی بصری برند شماست، پس اولین المان در بازاریابی هم خواهد بود. وقتی کارت ویزیت خود را به فردی میدهید اولین نگاهش به سمت لوگو شما جذب میشود. شما 4 یا 5 ثانیه فرصت دارید با لوگو، برند خود را به مشتری معرفی کنید. آن را در ذهن مشتری حک کنید و او را برای دفعات بعدی به سمت خود بکشانید.

پس برای لوگو ارزش بسیاری قائل شوید. آن را به تیمی بسپارید که نه تنها طراحانی حرفه ای دارد، بلکه با اصول بازاریابی هم به خوبی آشنا هستند. تیم ایران وبر در بخش طراحی لوگو، متشکل از گرافیست های حرفه ای و کارشناسان بازاریابی، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است.

لوگو اکادمی موسیقی سرو آزاد(برای مشاهده ورژن اصلی روی تصاویر کلیک کنید)
طراحی لوگو اکادمی موسیقی سرو آزاد
لوگو آکادمی موسیقی سرو آزاد (برای مشاهده ورژن اصلی روی تصاویر کلیک کنید)
طراحی لوگو اکادمی موسیقی سرو آزاد - 3/4
لوگو آکادمی موسیقی سرو آزاد (برای مشاهده ورژن اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

در لوگوی طراحی شده سرو آزاد، تلاش با استفاده از نماد های هنر ایرانی لوگو طراحی شده است. همچنین توضیحات کامل لوگو آکادمی سرو آزاد داخل تصاویر قابل مشاهده است.

نمونه کار لوگو موسیقی

شما میتوانید برای مشاهده کلیه نمونه کارها به این صفحه مراجعه کنید.

طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی | نمونه کار و استعلام قیمت
طراحی لوگو آموزشگاه بوف-گروه طراحان ایران وبر

هزینه لوگو آموزشگاه موسیقی

هزینه طراحی لوگو به عوامل مختلفی از جمله نوع لوگو انتخابی شما بستگی دارد. پیشنهاد میکنیم برای اطلاع آنی از هزینه طراحی لوگو، فرم زیر را پر کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.