طراحی لوگو رایگان | ساخت لوگو رایگان

آیا به دنبال لوگو رایگان و آماده هستید؟ قصد ندارید برای برندتان هزینه کنید؟ طراحی لوگو اختصاصی در ابتدای کار برای شما اهمیت چندانی ندارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را در این باره راهنمایی کنیم.

چرا لوگو لازمه ی کار است؟

✔️ لوگو برای هر کسب و کاری بسیار مهم است. این به ایجاد ذهنیت در مشتریان کمک می کند و همچنین برند شما را منحصر به فرد می کند. این یک علامت شناسایی برای کسب و کار شما است. زمانی که لوگوی شما روشنگر و منحصر به فرد باشد، توجه مشتریان بالقوه شما را به خود جلب می کند و این برای تبلیغ مثبت برند شما بسیار مفید است.

 

لوگو مثل چرخ دوچرخه شماست!

زمانی که لوگوی شما آنطور که باید طراحی نشده باشد، به یک نتیجه معکوس تبدیل می شود. یک لوگوی بی اصول و کثیف به این معنی است که شما بیش از حد مستأصل از توجه هستید و مایل به انجام هر کاری به خاطر فروش هستید. این باعث عدم احترام کامل در بین مخاطبان می شود و از این رو آنها را از تبدیل شدن به مشتری خود دور نگه می دارد.

به قول معروف “اولین تاثیر همیشه آخرین است” (First impression is always the last). بنابراین، حتی اگر محصول یا خدمات شما درجه یک باشد، ممکن است به دلیل تصاویری که ایجاد کرده‌اید، مشتریان زیادی را از دست بدهید. مطمئناً، این راهی نیست که شما بخواهید بیزنس شما به پیش برود.

اهمیت لوگو برای بیزنس شما

✔️لازم است که لوگوی شرکت شما خوب به نظر برسد، پس از همه اینها نشان دهنده برند شما باشد و حتی زمانی که برای تبلیغ کسب و کار خود در آنجا نباشید، نماینده شما خواهد بود. به عنوان مثال، یک کاربر آنلاین در صفحه رسانه اجتماعی شما قرار می گیرد و لوگوی شما را می بیند. اگر لوگوی شما جذاب است، ممکن است بخواهند بیشتر در بخش محصولات شما جذب شوند و در نتیجه پتانسیل جذب مشتری جدید برای شرکت شما را افزایش دهند.

خلاقیت در لوگو

از کجا لوگو رایگان بگیریم؟

راه دریافت لوگو رایگان، ژنراتورهای ساخت لوگوی آنلاین هیتن که میتوانید خودتان آرم را بسازید. وب‌سایت‌هایی وجود دارند که موتوری با کاربری آسان ارائه می‌دهند که طرح‌های لوگوی خودکار را تولید می‌کنند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که هیچ لوگوی اصلی از این ژنراتورها دریافت نخواهید کرد. این فقط یک راه حل ساده است، یا بهتر است بگوییم میانبری برای ایجاد یک لوگوی سفارشی. هیچ چیز منحصر به فردی در این سازندگان لوگو وجود ندارد.

✔️ سایتهای خارجی مختلفی هستند که به شما لوگو رایگان بر اساس اسم یا نوع برند شما ارائه میدهند. مثل logoaster

شیوه دانلود لوگو رایگان از logoaster

  • قدم اول: وارد سایت logoaster.com شوید و اسم برند خود را در جای مشخص شده بنویسید.
  • قدم دوم: لیستی از انواع لوگو به شما پیشنهاد میدهد. در همین صفحه شما میتوانید تگ لاین(توصیح پایین لوگو) ، رنگ لوگو و نوع لوگو را مشخص کنید و create را بزنید.
  • قدم سوم: چندین لوگو پیشنهاد میدهد که شما میتوانید یکی را انتخاب کنید.
  • قدم چهارم: صفجه ی جدیدی باز میشود که قرارگیری لوگو را نشان میدهد. در ایم مرحله نیز یکی را باید انتخاب و دانلود کنید.
  • قدم پنجم: در مرحله اخر از شما ورژنی که میخواهید دانلود کنید را میخواهد. png را انتخاب کنید و دانلود را بزنید.

در تصاویر زیر راهنمای قدم به قدم دانلود لوگو رایگان را نشان داده ایم.

معایب استفاده از سایت های لوگو ساز آنلاین

با اینکه کار با این سایتها ساده، رایگان و سریع است اما یک سری معایبی دارد که نباید از آنها غافل شد.

ظاهر غیرحرفه ای به برند شما میدهد

بسیاری از مواقع زمانی که از این سازنده های لوگوی آنلاین استفاده می کنید، در نهایت لوگوهایی را ایجاد می کنند که ظاهر حرفه ای ندارند. این حرفه ای نبودن در کل برند شما نیز منعکس می شود. این اثر خوبی در بازاریابی و تبلیغات شما نخواهد داشت.

اورجینال نیستند

هنگامی که از این ابزارها برای ایجاد یک لوگو استفاده می شود، در واقع گزینه های متعددی را ارائه می دهند. با این حال، هنوز مجموعه محدودی دارد و در نتیجه یک نقطه ضعف دارد. یک طراح واقعی می تواند فراتر از محدودیت ها فکر کند و محتوای اصلی ایجاد کند. به هر حال یک موتور دارد به شما لوگو میدهد. یک سری “لوگو از پیش آماده شده”!

ممکن است کپی باشد

احتمال زیادی وجود دارد که شخص دیگری از همان ابزار استفاده کند و همان لوگویی را ایجاد کند که شما انتخاب کردید. این می تواند برای کسب و کار شما مضر باشد زیرا لوگوی مشابه شما را به تصویر می کشد. پس دیگر منحصر بفرد نخواهد بود!

لوگویی که روح ندارد

وقتی یک انسان یک لوگو طراحی می کند، قلب و روح خود را در آن می گذارد. آنها روانشناسی پشت یک لوگو را می شناسند و آن را مطابق با مخاطب هدف می سازند. اما در مورد موتور تولید کننده لوگو رایگان و آنلاین، مطمئناً اینطور نیست.

مشکل “copy right” برایتان پیش می آید

اگر لوگوی شما اصل نیست، احتمال این وجود دارد که به مشکلات کپی رایت بر بخورید. این امکان وجود دارد که رقیب شما لوگوی شما را کپی کند، آن را به عنوان یک علامت تجاری ثبت کند و از شما شکایت کند. مطمئناً شما از این دردسر خوشتان نمی آید…

مانند همه چیز، سازنده های لوگو رایگان مزایا و معایب خود را دارند. آنچه شما باید به آن اهمیت دهید نیاز شماست. اگر احساس می کنید که استفاده از لوگوساز آنلاین گزینه خوبی است، پس انجامش دهید.

اما شاید شما به دنبال یک لوگوی اصل و منحصر به فرد و درست حسابی هستید. برندتان برایتان اهمیت دارد و برای هویت آن هزینه میکنید. هزینه ای که در مقابل نتایج ارزشمندش هیچ به نظر میرسد. پس اگر در این دسته هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم، با یک تیم طراح لوگو مشورت کنید. همچنین می توانید برای به صفحه طراحی لوگو مراجعه کنید و نمونه کار های متنوع طراحی لوگو ایران وبر را مشاهده کنید و سپس تصمیم بگیرید که یک لوگو رایگان، ایا ارزش زحمت و وقت شما را دارد یا خیر!

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.