طراحی لوگو طلا فروشی و زیور آلات + نمونه لوگو و استعلام قیمت آنلاین

طلا فروشی ها معمولاً ظاهر کسب و کارشان یکسان است. در واقع اغلب آنها ویترین شبیه به هم دارند. وقتی وارد بازار طلا میشوید این حرف را عیناً متوجه میشوید. مشتری ها وقتی طلافروشی ها را یکی پس از دیگری تماشا میکنند و شاید طلایی نشان میکنند احتمال آنکه اسم مغازه را به خاطر بسپارند خیلی کم است. اما تنها با طراحی لوگو طلا فروشی میتوان راه چند ساله و چندین میلیونی بازاریابی را در یک اقدام خلاصه کنید.

از طرفی با ورود این صنف به فروش آنلاین داشتن یک لوگو منحصر بفرد برای آنها بیشتر احساس شد. اما هر لوگویی نمیتواند برای یک طل فروشی به خوبی عمل کند. باید ویژگیهای لازم را برای جذب مشتری داشته باشد. در این مقاله اطلاعات لازم برای انتخاب و سفارش لوگو طلافروشی به طور کلی برای شما قرار داده شده است.

محبوبیت طلا و نقره در میان زیورآلات

برای قرن ها، طلا نقش کلیدی را در فرآیند تکامل انسان ایفا کرده است و در اشکال مختلفی مانند ارز، ذخیره دارایی های ارزشی، جواهرات و غیره مورد استفاده قرار گرفته است. جواهرات بخشی جدایی ناپذیر از زینت بشر، به ویژه برای زنان، و با رشد روزافزون و تغییر طرز فکر بوده است. حتی مردان نیز شروع به استفاده جواهرات و طلا کرده اند. از بین تمام جواهرات، جواهرات ساخته شده از طلا و نقره همیشه تقاضای زیادی داشته اند.

طراحی لوگو طلا فروشی و زیور آلات + نمونه لوگو و استعلام قیمت آنلاین

اما در میان تمام فلزات چرا طلا و نقره به عنوان زیورآلات محبوب برای زنها انتخاب شد؟ تا به حال به آن فکر کرده اید؟

خب علم برای این توضیح منطقی دارد. مطالعه ای برای درک دلیل استفاده از جواهرات طلا توسط زنان انجام شد. نتیجه گرفته شد که چون اعتقاد بر این بود که زنان ضعیفتر از مردان هستند، از نظر قدرت بدنی، طلا به بدن آنها چسبانده شود. این امر به آنها رزق و روزی لازم را می دهد.

این مطالعه توضیح داد که با افزایش سن زنان، باعث کاهش قدرت بدنی می شود. در کنار این، زایمان نیز منجر به ضعیف شدن استخوان‌های زنان شد. بنابراین، اجداد ما راه حلی برای این مشکل پیدا کردند. زنانی که از جواهرات طلا و نقره استفاده می کنند از آنها سود می برند زیرا استفاده منظم از آنها به قوی تر شدن استخوان های آنها کمک می کند.

حالا از همین موارد و عناصر میتوان برای طراحی لوگو طلا فروشی و زیور آلات بهره برد. از ارتباط آن با زنها. از فواید آن و …

طراحی هویت بصری برای طلافروشی

هویت بصری سک برند به تمام عناصر دیداری آن اشاره دارد. از طراحی لوگو، کارت ویزیت، فاکتور و … گرفته تا دیزاین داخلی فروشگاه شما. تمامی این المانها نهایتا به بازاریابی شما کمک میکنند. پس موارد پایه ای و اساسی برندینگ شما هستند و باید برای آن وقت و هزینه صرف کنید. چرا که به تعویق انداختن آن برای سالهای بعدی شروع کار شما، هزینه های جبران ناپذیری برای شما خواهد داشت.

طراحی لوگو طلا فروشی و زیور آلات + نمونه لوگو و استعلام قیمت آنلاین

لوگو طلافروشی شما، اولین جنبه ی بصری برند شما و اولین قدم برای برندینگ است. پس قبل از حتی طراحی داخلی فضای فروشگاه باید لوگو را سفارش دهید. تا به ترتیب بر اساس لوگو و رنگ آن دیزاین فضای داخلی، طراحی سایت، اپلیکیشن کارت ویزیت و … انجام شود. پس طراحی لوگو اولین قدم برای برندینگ شما است.

اگر مقاله انواع لوگو را خوانده باشید، میدانید که به طور کلی از لحاظ نوع طراحی، سه سبک لوگو داریم: لوگو تصویری، لوگوتایپ و لوگو ترکیبی. لوگو تصویری به تنهایی میتواند انواع مختلفی داشته باشد، از لحاظ دلالت. مثلا میتواند تصویر ساده شده ی یک شی یا چیزی باشد که در عالم واقع وجود دارد. که این تصویر با برند شما نیز مزتبط باشد. مثلا تصویر یک الماس برای لوگو طلا و جواهر فروشی، یک لوگو تصویری رئال است. گاهی این تصویر ممکن است انتزاعی باشد. گاهی تصویری نمادین. چیزی که اهمیت دارد ارتباطی است که بین تصویر و برند شما وجود داشته باشد.

طراحی لوگو طلا فروشی و زیور آلات + نمونه لوگو و استعلام قیمت آنلاین

این سبک لوگو بهترین نوع برای تمامی برندهاست. چرا که تاثیر تصویر و مانایی آن در ذهن مخاطبان چندین برابر نوشتار است.

لوگو تایپ، نوعی لوگو است که در آن نوشتار نقش دارد. لوگو نوشتاری خود ممکن است word mark یا letter mark باشد. اولی تمام اسم برند شما را شامل میشود و دومی ممکن است یک تا سه حرف از برند شما. اگر اسم شما طولانی باشد و اصرار به داشتن لوگو نوشتاری دارید، letter mark انتخاب مناسبی خواهد بود. سبکی که در لوگو برندهای مد و فشن زیاد میبینید.

نوع دیگری هم وج.د دارد به اسم ترکیبی یا تلفیقی. که از اسمش مشخص است، ترکیب یا تلفیق دو سبک گفته شده خواهد بود.

قبل از طراحی، طراح از شما میپرسد کدام سبک را ترجیح میدهید؛ ولیبه طور کلی قابلیت برند و اسم برند شما و خلاقیت و ایده ی طراح است که تعیین میکند کدام سبک برای شما مناسب تر است.

تیم طراحی لوگو فقط نباید متشکل از ایده پردازان و طراحان گرافیک باشد. بلکه باید افرادی مطلع و کارشناس در زمینه بازاریابی و برندینگ نیز بر پروسه طراحی لوگو شما نظارت داشته باشند. چرا که هدف نهایی لوگو کمک به بازاریابی و برندینگ شماست.

نمونه لوگو طلا فروشی

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا به صفحه نمونه طراحی لوگو مراجعه کنید.

طراحی لوگو طلا فروشی و زیور آلات + نمونه لوگو و استعلام قیمت آنلاین
طراحی لوگو طلا فروشی و زیور آلات + نمونه لوگو و استعلام قیمت آنلاین

هزینه طراحی لوگو طلا و نقره فروشی

اگر قصد سفارش طراحی لوگو طلا فروشی زیورآلات یا جواهر فروشی دارید، یا میخواهید با کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.