طراحی لوگو قنادی | قیمت لوگو قنادی شیرینی فروشی و کیک پزی + نمونه کار

شما هم به تازگی وارد عرصه ی کیک و شیرینی پزی شده اید؟ فروشگاه حضوری دارید یا پیج نوپای اینستاگرامی بار کرده اید؟ خب حتما میدانید که بازار پر از رقیب است! آیا برای دیده شدن کاری کرده اید؟ اولین قدم بعد از انتخاب نام برای کسب و کارتان طراحی لوگو است. طراحی لوگو قنادی و شیرینی فروشی از جمله اقدامات اساسی و اولیه در بخبود سب و کار شماست.

فرقی نمیکند فروشگاه یا پیج اینستاگرامی تازه کار داشته باشید، یا خیلی وقت است از حضور شما در این عرصه میگذرد؛ مهم سروع قدم برداشتن در جهت موفقیت است.

لوگو قنادی باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

طراحی لوگو قنادی | قیمت لوگو قنادی شیرینی فروشی و کیک پزی + نمونه کار

وقتی کنار یک قنای عبور میکنید، چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ احتمالاً شیرینی های جذاب که با دیدنشان اب دهانتان راه می افند!حتما اگر صاحب قنادی هستید، می خواهید طراحی لوگو قنادی شما نیز به همان اندازه چشم نواز باشد! یک طراحی عالی لوگو قنادی وشیرینی فروشی، همانطور که محصولات شما نشان می دهد، ویترین شما نیز هست. ما در ادامه یک دستورالعمل سه مرحله ای برای طراحی بهترین لوگوهای شیرینی پزی آورده ایم:

-لوگو قنادی شما باید تجلی سبک کار شما باشد

به سبک قنادی خود فکر کنید. طراحی لوگو قنادی شما باید با ویترین فروشگاه، وب سایت و خصوصیات شخصی شما همسو باشد. آیا به دنبال ظاهری مدرن هستید که دهان جوان باهوش اینستاگرام را آب بیندازد؟ یا اینکه فروشگاه شما بیشتر جنبه بوهمی به سبک قدیمی دارد که برای همه نسل ها جذاب است؟ به این فکر کنید که چگونه لوگو فروشگاه شما می تواند آن سبک را منعکس کند. لیستی از صفت هایی را که می خواهید لوگو شما مجسم کند، تهیه کنید. در طی مراحل طراحی به این لیست مراجعه کنید.

-نوع لوگو را هوشمندانه انتخاب کنید

انواع مختلف لوگو وجود دارد که شما با توجه به سلیقه و گنجایش برند خود باید یکی از آنها را انتخاب کنید. با در نظر گرفتن سبک خود، قدم بعدی این است که به نوع لوگویی که برای کسب و کار شما مناسب است، فکر کنید.

به طور کلی سه نوع لوگو برای انتخاب وجود دارد: لوگوتایپ، تصویری / نمادی و ترکیبی.

در لوگوهای تایپوگرافی، که به آنها لوگوتایپ نیز می گویند، نام شرکت را با فونتی خاص طراحی میکنند. نمونه اش شیرینی کوک!

طراحی لوگو قنادی | قیمت لوگو قنادی شیرینی فروشی و کیک پزی + نمونه کار

لوگوهای تصویری نمادهای ساده ای هستند که نمایانگر تجارت شما هستند. قنادی های زیادی وجود ندارند که از آرم نمادین استفاده می کنند، شاید به این دلیل است که بسیاری از آنها می خواهند نام تجاری خود را نشان دهند و به این ترتیب بهتر به یاد بمانند. در کنار لوگو تصویری یا نمادین باید اسم برند را نیز بیاورید. نمونه ای از قنادی معروف تهران که با لوگو تصویری اش در میان مردم به خوبی شناخته شده، در تصویر میبینید : شیرینی فرانسه.

طراحی لوگو قنادی | قیمت لوگو قنادی شیرینی فروشی و کیک پزی + نمونه کار

لوگوهای ترکیبی هم از تایپوگرافی و هم از آیکون استفاده می کنند. این لوگوها بهترین انتخاب هستند. برای مثال ترکیب لوگو تصویری و لوگوتایپِ شیرینی ناتلی:

طراحی لوگو قنادی | قیمت لوگو قنادی شیرینی فروشی و کیک پزی + نمونه کار

-رنگها را درست انتخاب کنید

رنگ ها پیامدهای روانشناختی عمیقی دارند. استفاده از رنگ ها می تواند پیامی را که را که دارید به سراسر دنیا برسانید و یا حتی با یک انتخاب اشتباه اتفاقی کاملاً بعکس رخ بدهد. انبوهی از قنادی ها از رنگ های طبیعی یا پاستلی استفاده می کنند.

قنادی های امروزی با استفاده از رنگ های غیر سنتی و غیر متعارف، از روانشناسی رنگ ها بهره می گیرند تا لوگوهای خود را در میان انبوه لوگوها برجسته کنند.

رنگهای تیره و بی روح

این رنگها برای محصول لذت بخشی مثل کیک و شرینی مناسب نیست. علاوه بر این ، رنگ های مبهم و کم رنگ می توانند با وعده طراوت در محصولات شما مغایرت داشته باشند و باعث شود که کالاهای شما بیات شوند.

رنگهای پویا و هیجان انگیز

یک طرح رنگی چشم نواز و گرم، مانند سایه های صورتی های اشتها آور، قهوه ای های شکلاتی، نارنجی های وسوسه انگیز و آبی های تازه، بیشترلوگوهای قنادی و شیرینی پزی را تحت سلطه خود گرفتند. اگر می خواهید بر تولید محصولات سالم تأکید کنید، رنگ سبز ممکن است رنگ منتخب شما باشد.

طراحی لوگو قنادی | قیمت لوگو قنادی شیرینی فروشی و کیک پزی + نمونه کار

قیمت طراحی لوگو قنادی و شیرینی فروشی

قیمت طراحی لوگو به طور کلی بسیار به نوع لوگویی که شما انتخاب میکنید بستگی دارد. در هنگام سفارش باید نوع لوگو (لوگوتایپ، لوگو تصویری یا لوگو ترکیبی) را انتخاب کنید تا بر اساس آن به شما قیمت اعلام شود. همچنین تعداد دفعات ویرایش و تعداد اتودهایی که برای طراحی کار شما زده میشود در قیمت لوگو مؤثر است.

ما بر اساس بودجه شما برایتان لوگو طراحی می‌کنیم

اگر به دنبال طراحی لوگو قنادی هستید و میخواهید در یادها ماندگار شوید و به این ترتیب به موفقیت شغلی برسید، ایران وبر با بهترین طراحان گرافیک در خدمت شماست. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.