لوگوهایی که در 2022 ریدیزاین شدند

کم کم به روزهای پایانی 2022 نزدیک میشویم. سالی که به لحاظ اقتصادی برای بسیاری برندها چه در دنیا و چه در ایران روشن نبود. اما با این حال برخی از برندها بنا به دلایلی تصمیم به بازطراحی لوگوهای خود گرفتند. (دلایل ریدیزاین لوگو را بخوانید) به این ترتیب ما در این مقاله به بررسی لوگوهایی که در 2022 ریدیزاین شدند، خواهیم پرداخت.

در سال 2022 تعداد انگشت شماری بازطراحی لوگو انجام شده است. در این پست، برخی از به روز رسانی های لوگوی مورد علاقه خود در سال 2022، به علاوه نکات طراحی و بینش در مورد نحوه طراحی لوگو به اشتراک خواهیم گذاشت.

ترندهای طراحی لوگو 2022

در ابتدا لازم است نگاهی به ترندهای طراحی لوگو در سال جاری اندازیم. اینها را کمتر به عنوان دستورالعمل های طراحی سختگیرانه و بیشتر رویکردهای طراحی در نظر بگیرید. در اینجا دو تا از داغ ترین روندهای طراحی لوگو سال 2022 را آورده ایم:

تجدید حیات

هزاران شرکت به ریشه های خود نگاه می کنند تا به سمت آینده پیش بروند. با توجه به اینکه برندهای بزرگ سعی می کنند مسیر جدید خود را به میراث خود متصل کنند و داستانی منسجم تر را بیان کنند. انتظار داشته باشید که با ریدیزایهای لوگوی بیشتری با عناصر تاریخی شرکت ها مواجه شوید.

برندینگ متصل

به‌طور فزاینده‌ای، برندها به فکر این هستند که چگونه لوگو آن‌ها هویت گسترده‌تری از برندشان را منعکس کند. در این مورد باید انتظار داشته باشید بسیاری از عناصر بصری لوگوها در بخشهایی از برند مانند وب سایت ها، برنامه ها و تبلیغات تکرار شوند. لوگوهای جدید GSK و Minecraft چند نمونه عالی از این روند هستند.

لوگوهایی که در 2022 بازطراحی شدند

برویم نگاهی به لوگوهایی که در 2022 ریدیزاین شدند، بیندازیم:

ریدیزاین لوگو M&M’s

لوگوی جدید M&M یک بازطراحی برای دنیای رو به پیشرفت است. این تنظیم جزئی لوگو از یک آرم زاویه دار به یک لوگوی مستقیم، تمرکز بصری شما را به علامت نشان می دهد و نشان دهنده تمرکز برند بر تعلق و با هم بودن است. مجموعه شخصیت های M&M نیز تغییر کرده است، به ویژه با کفش هایی که برخی از خانم ها می پوشند.

چرا ما آن را دوست داریم: از منظر طراحی، لوگوی جدید واقعاً چشم شما را به نماد جلب می کند. این یک تمرین عالی در سلسله مراتب بصری است و از عناصر طراحی ظریف مانند فاصله دور حروف برای جلب تمرکز و ایجاد مفهوم مریخ استفاده می کند.

جدید- قدیم

تغییر لوگو اینستاگرام در 2022

خطوط ضخیم تر و گرادیان دوستانه تر است. طراحی مجدد لوگوی اینستاگرام در سال 2022 نمونه ای عالی از این است که چگونه می توانید لوگوی خود را برای تأثیر مثبت بدون تغییر خیلی شدید به روز کنید.

به گفته اینستاگرام، هویت برند جدید «برای پذیرش ادامه تکامل برای کمک به ایجاد تجربیات فراگیرتر طراحی شده است.»

چرا آن را دوست داریم: به‌روزرسانی لوگوی جدید اینستاگرام کوچک اما قدرتمند است. گرادیان پررنگ به نشان‌واره برنامه در دستگاه‌های تلفن همراه کمک می‌کند. به علاوه، مدتی بود که اینستاگرام لوگوی خود را به روز نکرده بود. طراحی مجدد لوگو روشی هوشمندانه برای جلب علاقه مردم و ترغیب مردم به صحبت درباره برند شما است.

لوگو جدید- لوگو قدیم اینستاگرام

لوگو بتمن در 2022

لوگوی بتمن برای اولین بار از سال 2011 به‌منظور ورود دوران جدیدی در کمیک به‌روزرسانی شد. بتمن شماره 125 که توسط طراح خورخه خیمنز ایجاد شد، لوگومارک جدید را در 5 جولای 2022 معرفی کرد. لوگوی جدید که دارای سایه نماد خفاش است، منقبض‌تر، سنگ‌آلودتر است و به کمیک حس و حال قوی‌تری می‌دهد.

لوگو جدید و قدیم بتمنلوگول

لوگو جدید اسپرایت

لوگوی جدید اسپرایت بخشی از تجدید برند جهانی است. اولین بار برای دومین برند بزرگ نوشیدنی گروه کوکا کولا. با همکاری آژانس جهانی WPP، لوگوی جدید Sprite نسخه‌ای از لوگوی نمادین فلش سال‌های گذشته است.

چرا ما آن را دوست داریم: لوگوی جدید جذابیت بصری را حفظ می کند، به ویژه در عناصر طراحی فونت منحصر به فرد، اما با جدا شدن از مرز قدیمی، و تقویت حس حرکت متن (روند فونتی که ما داریم، علامت کلمه را به سطح کاملاً جدیدی می برد. چیزی که امسال به کرات در لوگوها دیدیم.)

بازطراحی لوگو Toblerone

یکی دیگر از برندهای نمادین غذا و نوشیدنی که به ندرت تغییر می‌کند. طراحی لوگوی جدید Toblerone بخشی از بازسازی گسترده تر نام تجاری است و یکی از بهترین نمونه های رویکرد برندسازی متصل که در ابتدای این پست به آن اشاره کردیم.

چرا ما آن را دوست داریم: لوگو جدید Toblerone یک نمونه عالی از یک نام تجاری است که احساس یکپارچگی می کند، از نشانگر لوگو گرفته تا برنامه های کاربردی بسته بندی و سایر عناصر طراحی بصری. لوگوی جدید تقریباً شبیه به لوگوی قدیمی است که کاملاً با پالت رنگی جدید برند مطابقت دارد.

لوگو سیتروئن در 2022

غول خودروسازی اروپایی سیتروئن اخیراً پس از تقریباً هر خرده‌فروش بزرگ خودرو در این سیاره، لوگوی خود را به‌روزرسانی کرد تا آرزوهای خود را به عنوان اولین برند خودروی دیجیتال منعکس کند. به طور مشابه، این شرکت ترجیح داد به جای طراحی لوگو جدید، یک لوگوی قدیمی از گذشته را احیا کند.

چرا آن را دوست داریم: معرفی مجدد لوگوی بیضی شکل آندره سیتروئن، با کاهش شلوغی لوگوی قدیمی و جایگزینی آن با اشکال هندسی بیشتر، به کاربردهای فیزیکی لوگو (یعنی در خودروهای سیتروئن) حس مدرن تری می بخشد. طراحی لوگو از زیبایی براق و اقتصادی برخوردار است.

بازطراحی لوگو بوگاتی در 2022

هویت سازمانی جدید بوگاتی نشان دهنده جاه طلبی این شرکت برای حرکت فراتر از دنیای خودرو است. با مشارکت شرکت مشاوره طراحی جهانی Interbrand، مرکز برند جدید بوگاتی یک لوگوی جدید و جسورانه است که دارای عناصر کلاسیک آرم “EB” این خودروساز است.

چرا ما آن را دوست داریم: حذف عناصر میراث لوگوی قدیمی و تمرکز بر علامت کلمه EB به بوگاتی این امکان را داده است که کمتر شبیه یک برند آبجو اروپایی مبهم باشد و بیشتر شبیه به نیروگاه خودروهای لوکسی باشد که هست. در ترکیب با پالت رنگی جدید این برند، طراحی لوگوی 2022 تند، قدرتمند و مملو از اعتبار است.

نکاتی از برترین بازطراحی های لوگو در سال 2022

در سال 2022 برخی از بزرگترین برندهای جهان لوگوی خود را به روز کردند. اگر به دنبال ایجاد یک نام تجاری جدید هستید یا فقط به لوگوی موجود خود روح بیشتری می بخشید، این نکات را در نظر داشته باشید:

جهان در حال تبدیل شدن به فضایی فراگیرتر و قابل دسترس برای همه است. بسیاری از شرکت ها در حال تجدید نظر در طرح های لوگو خود هستند تا آن را منعکس کنند. در مورد عناصر داستان جالب برای برند خود فکر کنید که می تواند نشان دهنده لوگوی شما باشد. لوگو راهی عالی برای به تصویر کشیدن شخصیت برند شما در ساده ترین و کوچکترین کاربرد ممکن است. به این فکر کنید که چگونه فونت لوگو و نماد اصلی لوگو برند شما را جذب می کند. سادگی، خوانایی، رنگ و سلسله مراتب بصری احتمالاً مهمترین عناصری هستند که باید در هنگام طراحی یا طراحی مجدد لوگو به آن فکر کنید. با چه راه‌های ساده‌ای می‌توانید بدون تحول عظیم یا تغییر نام تجاری، لوگوی خود را ارتقا دهید؟

اگر آماده‌اید گامی در مسیری جدید بردارید و می‌خواهید داستان برند خود را از طریق یک لوگوی جدید تعریف کنید، بهتر است با یک تیم حرفه ای در زمینه مشاوره داشته باشید. دپارتمان طراحی لوگو ما در زمینه مشاوره به صورت رایگان در خدمت شما خواهد بود.

نویسنده مهسا سلیمیان
مقالات مرتبط

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.