طراحی لوگو کلینیک کاشت مو | هزینه طراحی لوگو مرکز کاشت مو به همراه نمونه کار

با پیشرفت تکنولوژی و البته شایع شدن ریزش مو (بیشا از پیش)، کاشت مو به یکی از عمل های پر طرفدار بین مردها تبدیل شده است. شاید کلینیک های بسیاری دیده اید که در همه جا (مخصوصا شبکه های مجازی) کاشت مو را تبلیغ میکنند. اگر شما هم در این زمینه فعالیت میکنید و در پی بالا بردن تاثیر تبلیغ خود هستید باید بدانید لوگو و هویت بصری حتی قبل از نمونه کار شما نظر مشتری را جلب میکند. در صورتیکه شما هم به دنبال طراحی لوگو کلینیک کاشت مو هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

لوگو کلینیک کاشت مو

کاشت مو یک نوع جراحی است که به شما این امکان را می دهد تا ناحیه ای از سر که مچل یا کم مو است، پر کنید. پزشکان از دهه 1950 این پیوندها را در ایالات متحده انجام می دهند، اما تکنیک ها در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است.

شما معمولا این روش را در مطب دکتر انجام می دهید. ابتدا، جراح پوست سر شما را تمیز می کند و دارویی برای بی حس کردن پشت سر شما تزریق می کند. پزشک شما یکی از دو روش را برای پیوند انتخاب می کند: جراحی نوار واحد فولیکولی (FUSS) یا استخراج واحد فولیکولی (FUE). با FUSS، جراح یک نوار 6 تا 10 اینچی از پوست را از پشت سر شما برمی دارد. کنار می گذارند و سر را بسته می دوزند. این ناحیه بلافاصله توسط موهای اطراف آن پنهان می شود.

اما برای صاحب یک کلینیک بازاریابی و تبلیغات بسیار مهم است. مبحث تبلیفات نیز با برندینگ شروع میشود. طراحی لوگو اولین بخش هویت بصری در برندینگ است. این لوگو قرار است در کارت ویزیت ، تابلو و دکور داخل کلینیک شما و البته در سایت و پیج شما درج شود. پس بسیار مهم است که به چه صورت طراحی شود.

طراحی لوگو کلینیک کاشت مو | هزینه طراحی لوگو مرکز کاشت مو به همراه نمونه کار

لوگو کلینیک کاشت مو برای بازاریابی

در یک لوگو عناصر بسیاری دخیل هستند که میتوان به جلب مشتری بیشتر و بازاریابی شما کمک کند. برای اینکه لوگو کلینیک کاشت مو شما بتواند بهترین عملکرد را در کمپین بازاریابی شما داشته باشد، باید موارد زیر را در نظر بگیرید

مخاطبان شما

در ابتدای طراحی لوگو، باید این را در نظر گرفت لوگو شما قرار است خطاب به چه کسانی باشد؟ مشتریان برند شما چه افرادی با چه سنی، چه جنسیتی و از چه قشری از جامعه هستند؟

یکی از المانهای مهم در طراحی لوگو نوع لوگو است. جدا از سلیقه ی مشتری یا طراح مواردی در مورد لوگو وجود دارد که به آن میپردازیم: 1) هر نوع لوگو مناسب چه کسب و کاری است؟ 2) چه نوع لوگویی برای کلینیک کاشت مو سفارش دهیم؟

طراحی لوگو کلینیک کاشت مو | هزینه طراحی لوگو مرکز کاشت مو به همراه نمونه کار

قبل از هرچیز لازم است که انواع لوگو را بشناسیم:

لوگو تصویری: لوگویی که در آن از تصویر استفاده میشود. تصویری انتزاعی، نمادین یا رئال. این بسته به ایده و انتخاب طراح و قابلیت برند شما دارد. در این نوع لوگو باید اسم و حیطه کاری شما به صورت تگ لاین پایین لوگو نوشته شود. این کار در ابتدا که برند شما نوپا است لازم و ضروری است. تا به این ترتیب مخاطب شما را بهتر بشناسد و راحت تر به ذهن بسپارد.

این سبک لوگو برای تمامی مشاغل مناسب و کار آمد است. اغلب برند ها به داشتن لوگوی تصویری، به خاطر مانایی بیشتر در ذهن، اصرار دارند.

لوگوتایپ: لوگویی که در آن نوشتار وجود داشته باشد.(هر لوگویی که در آن خوانش نقش داشته باشد، لوگو نوشتاری است.) یعنی اسم برند شما با سبکی خاص و منحصر بفرد که مرتبط با برند شما هم باشد طراحی میشود. در این سبک هرگز از فونت آماده استفاده نمیشود.

این سبک برای برندهای نوپا با اسم کوتاه مناسب است. اگر مثلا اسم کلینیک شما بلند و چندبخشی باشد، لوگوتایپ مناسب شما نیست. به جای آن میتوانید از letter mark یعنی حرف یا حروف اول اسم برندتان استفاده کنید.

لوگو تلفیقی: لوگو تلفیقی و یا ترکیبی هم تکلیفش مشخص است. ترکیب و تلفیق تصویری و نوشتاری است. این سبک برای تمامی برندها مناسب و کارآمد است.

حتما میدانید که رنگها تاثیر روانشناسی خاصی بر افراد دارند. این ویژگیها را پس از بررسی های علمی روانشناختی کشف کرده اند. پس میتوانیم بگوییم رنگ در بازاریابی تاثیر مستقیم میگذارد. بنابراین انتخاب رنگ یکی از بخش های مهم طراحی لوگو است که باید به آن اهمیت بسیاری داد و اینکه شما به رنگ خاصی علاقه دارید دلیل کافی و محکمی برای انتخاب آن نخواهد بود.

مثلا رنگ قرمز رنگ هیجان آوری است و انتخاب بیشتر رستوران ها و فست فودها برای لوگو و هویت بصری است. چرا که اشتها را افزایش میدهد . پس مغز مشتری با دیدن این رنگ اشتها را تحریک میکندو نهایتا مشتری غدای بیشتری سفارش میدهد.

حالا باید در نظر گرفت که در لوگو کلینیک کاشت مو نیاز به انتقال آرامش و امنیت داریم. پس میرویم سراغ رنگهایی که این حس را در مشتری تداعی کند.

پیشتر گفتیم از فونت آماده در لوگوتایپ استفاده نمیشود. اما لوگوتایپ ها همه بر پایه یک خط هستند. ممکن است برخی پایه ی خط بنایی داشته باشند، برخی دیگر پایه ی نستعلیق یا ثلث. این به ایده و خلاقیت طراح بستگی دارد. اصول را از آن خط میگیرد آن را طراحی میکند و به آن شکل و زینت میدهد و در آن با توجه به ایده ی اولیه تغییرات لازم را ایجاد میکند.

تگ لاین لوگو تصویری هم یک فونت نیست. طراح آن را در نرم افزار ایلستریتور طراحی میکند. پس طراحی لوگو به هیچ عنوان کار ساده و راحتی نیست، بلکه بسیار زمان گیر و پر چالش نیز هست.

مورد دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است و در طراحی لوگو کلینیک کاشت مو تاثیر دارد، محل استفاده از لوگو است. گاهی فقط برای پیج اینستاگرام لوگو لازم دارید، گاهی برای تمام بخش های تبلیغاتی آن را میخواهید. این مورد در نوع طراحی و استفاده از رنگها و فایلی که در اختیار شما قرار میگیرد تاثیر میگذارد.

تمامی موارد ذکر شده، قبل از شروع کار طراحی از شما پرسیده خواهد شد. فرمی به شما میدهیم تا بریف برند خود را به صورت پاسخ به سوالاتی این چنینی برای ما بنویسید. بر اساس آن کار طراحی شروع میشود.

نمونه طراحی لوگو

برای مشاهده ادامه ی نمونه کارها به صفحه ی نمونه کار طراحی لوگو مراجعه کنید. در این صفحه برخی از نمونه کارهای لوگو که برای مشاغل مختلف طراحی شده است، قرار داده ایم.

طراحی لوگو کلینیک کاشت مو | هزینه طراحی لوگو مرکز کاشت مو به همراه نمونه کار

قیمت طراحی لوگو کلینیک کاشت مو

برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو کلینیک کاشت مو، خواهشمندیم فرم زیر را تکمیل کنید تا هرچه سریعتر از تعرفه های ما مطلع شوید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.